Bekijk volle/desktop versie : gaat goed hoor met boularouz



15-10-2005, 18:31
!@#$%^&x() maar niet heus zaterdag was het al mis en vandaag het gaat steeds slechter. het lijkt wel dat nederland hem iets heeft geven dat hij zwak is geworden zodat ze hem niet meer nodig hebben in het wk of allah heeft hem gestraft omdat hij niet heeft gevast.

15-10-2005, 18:33


tsja eigen schuld dikke bult..

15-10-2005, 20:15

Citaat door xxmarocxx:
!@#$%^&x() maar niet heus zaterdag was het al mis en vandaag het gaat steeds slechter. het lijkt wel dat nederland hem iets heeft geven dat hij zwak is geworden zodat ze hem niet meer nodig hebben in het wk of allah heeft hem gestraft omdat hij niet heeft gevast.
sinds wanneer kan een speler van het nederlands elftal geen mindere wedstrijd spelen? en is wat betreft de wedstrijd van zaterdag toen speelde niemand goed van oranje dus waarom nu gelijk op boulahrouz reageren? ik snap marokkanen echt niet meer, waarom gunnen jullie iemand van je eigen landgenoten nooit iets goeds, so what hij speelt voor het nederlands elftal, je moet trots zijn op zo een iemand die het zo ver heeft geschopt. en wat betreft het vasten. wie ben jij om daarover wat te zeggen? hoe weet jij nou of hij niet vast? dus alsjeblieft kom volgende keer met argumenten en geen haatopmerkingen.

15-10-2005, 20:22
iets in me zegt respect iets anders zegt fuck him

15-10-2005, 20:40


sommige marokaanen zijn echt triesttttttttttttt woelah ik walg van jullie

grandmaster voor jouw respect

15-10-2005, 21:49
Wolla ik walg ook van ze ben je zo jaloer op die man ofzo. Die man komt binnenkort bij Barcelona en dan lacht ie jou lekker uit. Major respect for Boulharouz.

17-10-2005, 17:40
ja hij doet het al goed bij zijn clubbie ik zie jouw niet gauw bij ajax of in ieder geval een club

17-10-2005, 18:33
allah heeft hem gegeven,,
wist je nog toen die ging drinken tijdens de training en zei: voetbal gaat voor Ramadan.......
en toen Kuyt hem een handje ging helpen

17-10-2005, 20:08
tssssss lees de koran eerst uitvoerig voordat je domme dingen gaat zeggen.