Bekijk volle/desktop versie : Laten we eerlijk zijn



Pagina's : [1] 2 3

15-10-2005, 16:19
Dames laten we eerlijk zijn, dit is toch niet normaal wat er hier allemaal wordt gezegd????? Elke topic eindigt in een ruzie en scheldpartijen. Hallo het is ramadan dus elke sayiaat wordt verdubbeld. We zijn zogenaamd aan t vasten maar eten ons buikje wel rond door elkaar op te vreten.
Wat is er aan de hand??? En sommige woorden die uit de mond van vastenden komen schandalig. We kunnen net zo goed ons tafel dekken en eten want vasten is niet alleen niet eten maar ook niet schelden.

15-10-2005, 16:22



Citaat door OumIshaaq:
Dat probeerde ik hen ook duidelijk te maken maar dan in hun ballentaal (iets anders verstaan ze niet) en tevergeefs, het is er maar erger op geworden

Ik ben ermee weg.
Het is gewoon niet meer normaal.

15-10-2005, 16:23
Ik heb het echt helemaal gehad met die b.... jullie beginnen er iedere keer weer mee

15-10-2005, 16:25
Oke zal ik dan maar mijn topic over ballen verwijderen.
Of willen jullie weten wie er schape...... ballen heeft gegeten.

15-10-2005, 16:27



Citaat door OumIshaaq:
Dat probeerde ik hen ook duidelijk te maken maar dan in hun ballentaal (iets anders verstaan ze niet) en tevergeefs, het is er maar erger op geworden

Ik ben ermee weg.
Zoals ik al zei, spreek voor jezelf Jij haalt ze iedere keer weer naar boven

15-10-2005, 16:27
Sorry moet ongi worden, dan kan ik mezelf niet zo in de hand houden.

15-10-2005, 16:29

Citaat door OumIshaaq:
Dat probeerde ik hen ook duidelijk te maken maar dan in hun ballentaal (iets anders verstaan ze niet) en tevergeefs, het is er maar erger op geworden

Ik ben ermee weg.
Je doet er even hard aan mee.
Vind je het stiekem toch leuk.

15-10-2005, 16:32
Dames hou aub op. Luister naar jullie zelf, dit kan toch niet. En jah laten we heel eerlijk zijn jullie doen er allemaal aan mee. De beste is degene die ermee kapt.

15-10-2005, 16:36

Citaat door Souraida:
Dames hou aub op. Luister naar jullie zelf, dit kan toch niet. En jah laten we heel eerlijk zijn jullie doen er allemaal aan mee. De beste is degene die ermee kapt.
Oke ik kap ermee.
Mogen we wel over schapeballen praten?

15-10-2005, 16:47

Citaat door ladie_perfect:
Oke ik kap ermee.
Mogen we wel over schapeballen praten?
verstandig.

15-10-2005, 17:13

Citaat door Souraida:
Dames laten we eerlijk zijn, dit is toch niet normaal wat er hier allemaal wordt gezegd????? Elke topic eindigt in een ruzie en scheldpartijen. Hallo het is ramadan dus elke sayiaat wordt verdubbeld. We zijn zogenaamd aan t vasten maar eten ons buikje wel rond door elkaar op te vreten.
Wat is er aan de hand??? En sommige woorden die uit de mond van vastenden komen schandalig. We kunnen net zo goed ons tafel dekken en eten want vasten is niet alleen niet eten maar ook niet schelden.
Heel eerlijk: je hebt helemaal gelijk.




xxx
DL

15-10-2005, 17:51

Citaat door Souraida:
verstandig.
Voor nu dan he.
Vanavond ga ik weer verder, het is zo gezeliig.

15-10-2005, 17:52



Citaat door ladie_perfect:
Voor nu dan he.
Vanavond ga ik weer verder, het is zo gezeliig.

15-10-2005, 17:55

Citaat door ladie_perfect:
Voor nu dan he.
Vanavond ga ik weer verder, het is zo gezeliig.


je hebt zeker de smaak te pakken yek??

15-10-2005, 17:59

Citaat door ladie_perfect:
Voor nu dan he.
Vanavond ga ik weer verder, het is zo gezeliig.
tamsjoent!

Pagina's : [1] 2 3