Bekijk volle/desktop versie : aarg zeurende moeders....

Pagina's : [1] 2

15-10-2005, 15:45
uuuft komen ze je soms de strot niet uit?? mijn am kan soms zoooo erg zeuren he! we hebben vandaag weer een bruiloft ( vorige week ook al en volgende week ook) en mijn ma is dan zo gestresst! het huis moet schoon, stel voor er komt iemand...eten moet klaar , men broer komt zo, men zus is naar de stad met vriendinnen en nu is men ma bang dat ze niet op tijd thuis ivm klaarmaken en WIE mag al het gezeur aanhoren??IKK jah

man o man o man he......ik hou superveel van men ma , maar de dagen dat ze zo gestresst is wwwwwwwwaaaaaaaahhhhhh......

15-10-2005, 15:53

Tell me about it.

Als oudste kind heb ik hier ook veel mee te maken.

xxx
DL

15-10-2005, 15:58
ooh jeetje jij bnet de oudste??/zielige meid!

ik ben de jongste en ik ben er alleen het weekends, maar op de een of andere manier spaart mijn moeder al haar frustraties de hele week op onder andere over mijn broer en zussen en dat mag ik aanhoren het hele weekend.....

ik zeer, word helemaal gek....zelf ben ik een voorbeeldige dochter, dus over mij kan ze niet zeuren hahhhhahahhahah neeh serieus

15-10-2005, 16:43
haha bruiloft in de ramadan?? wist niet dat mensen dat echt doen. Zeker te ongeduldig om te wachten tot na de ramadan?

15-10-2005, 16:50

Citaat door Nysha:
ooh jeetje jij bnet de oudste??/zielige meid!

ik ben de jongste en ik ben er alleen het weekends, maar op de een of andere manier spaart mijn moeder al haar frustraties de hele week op onder andere over mijn broer en zussen en dat mag ik aanhoren het hele weekend.....

ik zeer, word helemaal gek....zelf ben ik een voorbeeldige dochter, dus over mij kan ze niet zeuren hahhhhahahhahah neeh serieus
ik weet wat je bedoeld , jouw geduld word beloond

15-10-2005, 16:52

Citaat door cateraar:
haha bruiloft in de ramadan?? wist niet dat mensen dat echt doen. Zeker te ongeduldig om te wachten tot na de ramadan?
willen jullie ontopic blijven...

15-10-2005, 16:53

Citaat door jolinde:
ik weet wat je bedoeld , jouw geduld word beloond
dat hoop ik echt van ganse harte....

15-10-2005, 16:59

Citaat door Nysha:
ik ben ook zo en ik spaar ze ook voor men dochter die het meest geduld heeft ,zij loopt dan de kamer zo uit

15-10-2005, 17:10

Citaat door Nysha:
Nysha jou ouders zijn toch geen moslim, en jij bent toch bekeerd
Corrigeer me als ik het fout heb. Ik weet het niet meer zeker.
Maar dat verklaard dus waarom ze nu bruiloften hebben als het zo is

15-10-2005, 17:11
aach jah tuurlijk, je hebt al oudere dochters he,

waarom doen jullie dat???? ik heb ook het meeste geduld met men ma omdat ik haar nooit wil kwetsen...maar ik ben wel tekeergegaan tegen haar vandaag.....zij kent geen grenzen als ze zo'n bui heeft.....als je haar nu ziet, helemaal gekalmeerd alsof er nix is gebeurd.....UUUUFFFTTTTT

maar jolinde, waarom??? heb medelijden met ons als dochterzijnde...

15-10-2005, 17:14

Citaat door Moslima79:
Nysha jou ouders zijn toch geen moslim, en jij bent toch bekeerd
Corrigeer me als ik het fout heb. Ik weet het niet meer zeker.
Maar dat verklaard dus waarom ze nu bruiloften hebben als het zo is
ha lieverd neeh.... men familie is van oudsher alawiet , maar zelfs dat gaat men family te ver...ze geloven niet en ik jah , ik geloof men eigen geloof....
en in onze omgeving hebben we sowieso geen "fanatieke" moslim aanhangers...
dus met de ramadan ben ook niet bekend....ik weet we zijn een beetje vaag....

maar ONTOPIC Blijven!

15-10-2005, 17:45

Citaat door Nysha:
aach jah tuurlijk, je hebt al oudere dochters he,

waarom doen jullie dat???? ik heb ook het meeste geduld met men ma omdat ik haar nooit wil kwetsen...maar ik ben wel tekeergegaan tegen haar vandaag.....zij kent geen grenzen als ze zo'n bui heeft.....als je haar nu ziet, helemaal gekalmeerd alsof er nix is gebeurd.....UUUUFFFTTTTT

maar jolinde, waarom??? heb medelijden met ons als dochterzijnde...
tja als we zenuwachtig lopen , weten we niet we niet anders dan af te rageren op de braafste (omdat ze niets terug zegt ) ik probeer kalm te blijven , maar lukt niet zo goed

maar later maak ik het goed men dochters kennen mij
ik denk dat het in ons bloed zit , want men mama reageerde zich altijd af op mij
geduld loont

15-10-2005, 19:25

Citaat door Nysha:
uuuft komen ze je soms de strot niet uit?? mijn am kan soms zoooo erg zeuren he! we hebben vandaag weer een bruiloft ( vorige week ook al en volgende week ook) en mijn ma is dan zo gestresst! het huis moet schoon, stel voor er komt iemand...eten moet klaar , men broer komt zo, men zus is naar de stad met vriendinnen en nu is men ma bang dat ze niet op tijd thuis ivm klaarmaken en WIE mag al het gezeur aanhoren??IKK jah

man o man o man he......ik hou superveel van men ma , maar de dagen dat ze zo gestresst is wwwwwwwwaaaaaaaahhhhhh......
komt me bekend voor
ik klaag dan nooit tegen me moeder, maar je wil niet weten wat er in mijn hoofd op dat moment om gaat.

15-10-2005, 21:13
Ik heb een zeurende pa, mag dat ook!

16-10-2005, 00:53
Zeurende pa, dat is pas erg, want de meeste kinderen durven echt niet tegen hun pa uit te vallen, of iets terug te zeggen

Pagina's : [1] 2