Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Palestina

10-04-2003, 01:35
Mensen doe je ogen eens dicht
En denk aan dit gedicht

Broeders en Zusters leiden in Palestina
Er is weer een intifada

Meisje van 10 jaar huilt in de armen van haar vader
Hij voelt zich als een verrader.....''waarom waarom kon ik haar niet beschermen tegen het kwaad dat ons wil ontwijden.....'' De kracht van verdriet is de kracht van haat, woede maar ook de liefde die ze hebben ontnomen.....We moeten er voor ze staan want iedereen zal voor Allah komen te staan...Ons geloof is ons wapen, niemand zal ons ontwapenen van ons onsterflijk wapen.........

Doe je ogen weer open
En denk aan de kinderen die met stenen naar een tank lopen

Deze kinderen zullen worden beloond
ze vechten en worden gestopt door de dood

Veel Liefs Wadiplayer

10-04-2003, 02:14

Moge Allah alle moslims op deze wereld beschermen tegen het kwade en hen sbar geven insja allah!

En Wadiplayer>prachtige tekst!

Als ik denk aan de mensen,die dagelijks sterven..enkel en alleen omdat ze opkomen voor hun vaderland,dan krijg ik echt tranen in m'n ogen! Begin ik echt na te denken over deze wereld...

10-04-2003, 02:17

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Moge Allah alle moslims op deze wereld beschermen tegen het kwade en hen sbar geven insja allah!

En Wadiplayer>prachtige tekst!

Als ik denk aan de mensen,die dagelijks sterven..enkel en alleen omdat ze opkomen voor hun vaderland,dan krijg ik echt tranen in m'n ogen! Begin ik echt na te denken over deze wereld...
ja ik ben blij dat jij aan ze denkt ........jammer genoeg doen niet veel mensen dat het zijn onze broeders en zusters

we moeten er voor ze staan

11-04-2003, 01:15

Citaat:
Origineel gepost door ITHRANE

Er gaat echt geen dag voorbij EN HUN ZITTEN ZOWEL IN MIJN GEDACHTEN ALS MIJN HART.
Moge allah swa al dit geweld stoppen insha'allah.

ZOALS IK ALTIJD ZEG

ik zal mijn elke dag keer op keer laten vallen......todat ik geen reden meer zal hebben om te huilen

echt heel mooi wadiplayer
bedankt

11-04-2003, 01:16

Citaat:
Origineel gepost door latinarabia
He wadi!! Mooie gedichten., wullah je hebt talent....en je hebt onderwerpen gekozen, uit de harde donkere wereld...

Schrijf vooral verder he Turkie!!
beslama thalla fa rask..
xxtisemxx
ik probeer nog eens wat te schrijven Insha Allah

11-04-2003, 16:01
salaam ver rahamh de allah

allah iehawnhoem inshallah amien...
er gaat geen dag voorbij zonder ik aan mijn broers en zussen daar denk allah iehawnhoem en in irak ook inshallah ze zullen worde beloond zij die opkomen voor hun land..amien

beslema verhamha de allah
miriam

11-04-2003, 18:11

Citaat:
Origineel gepost door miriammetje
salaam ver rahamh de allah

allah iehawnhoem inshallah amien...
er gaat geen dag voorbij zonder ik aan mijn broers en zussen daar denk allah iehawnhoem en in irak ook inshallah ze zullen worde beloond zij die opkomen voor hun land..amien

beslema verhamha de allah
miriam
amien