Bekijk volle/desktop versie : Iranese troepen arresteren 442 dissidenten.



15-10-2005, 09:23

Citaat door arunt_beftekkol:
bron

Iran Focus

Tehran, Iran, Aug. 29 – Iran’s State Security Forces have arrested 442 “trouble-makers” in the coastal province of Gilan, northern Iran, according to the provincial police press office.

The arrests come after Iranian authorities announced that they had launched a new crackdown to root out dissent in society.

“These arrests were carried out with the support of SSF commanders in towns in this province in the framework of a new operational plan called ‘Zafar’ (victory) to fight and contain disorder”, the SSF press office said.

Authorities routinely refer to anti-government activists as trouble-makers.

Als ik lees wat er gaande is in iran,beloofd het nog wel eens een nieuwe revolutie,die de rollen wel eens om kan gaan draaien .
tot op heden hebben de islamitische mullah alleen nog maar angst gezaaid onder zijn mensen,om de boel bij elkaar te houden.
Walgelijk stelletje middeleeuwse mongolen daar.
.

15-10-2005, 10:30


De jongeren in Iran zullen dit niet pikken, er zal op afzienbare termijn een tegenrevolutie komen daar. Die achterlijke gladiolen van mullahs moeten zelf maar eens in de kerkers gezet worden.

15-10-2005, 10:37

Citaat door schaapje14:
De jongeren in Iran zullen dit niet pikken, er zal op afzienbare termijn een tegenrevolutie komen daar. Die achterlijke gladiolen van mullahs moeten zelf maar eens in de kerkers gezet worden.
Ik hoop het .. maar zijn de meeste mensen in Iran het niet gewoon eens met die holbewoners?

15-10-2005, 10:59

Citaat door Southstyler:
Ik hoop het .. maar zijn de meeste mensen in Iran het niet gewoon eens met die holbewoners?
Neen hoor, ik denk het niet.
In Iran was het ten tijde van de Sjah aardig wat vooruitstrevender dan nu.
Met de komst van vader grijzenbaard Khomeini werd alles terug het verleden ingekieperd en werd plaats gemaakt voor deze idiote onnadenkende onmenselijke patriarchen die dat woord in niets waard zijn.
Het zijn onmensen die zelf niet leven noch denken, zij misbruiken een boek om hun eigen arrogantie en onmenselijkheid te laten zegevieren.
Weg met dat onkruid dat een hele bevolking onder de knoet houdt.,
Leve de revolutie.