Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij in zo een situatie doen???



Pagina's : [1] 2

14-10-2005, 21:15
Je loopt met je grote buik te wagelen als een eend, je kan maar met moeite vooruit komen...En je hebt overal pijn, je hebt honger en dorst...Je bent vreselijk geiriteerd...En super chagarijnig...

Komt er een man van ongeveer over de 30 jaar achter je lopen...Je denkt het zal wel, ik loop toch niet zo snel dus, misschien wil hij mij inhalen...

Na een tijdje hoor je nog steeds dezelfde voetstappen, in je ooghoeken zie je dat hij je nog steeds achterna loopt...En ook merk je op hoe hij je loopt aan te kijken met zijn ogen vol lust...

Huuuh, ziet hij niet dat je zwanger bent dan??? Ziet hij niet dat je een getrouwde vrouw bent, die een kind van haar man draagt???

Even later haalt hij je in...En gaat naast je lopen! Je wilt sneller lopen wat met heel veel moeite gaat, en hij gaat ook sneller lopen...

Opeens vraagt hij om je nummer en of je een keer wilt afspreken!!!!!! Je gelooft je oren niet! Je verzoekt hem vriendelijk of hij je met rust wilt laten...Hij begint eng te lachen en zegt: zo een schoonheid als jij vraagt er toch om...

Nu breekt de hel los...Je begint van alles naar hem te schreeuwen...Zie je niet dat ik met rust gelaten wil worden??? Ik ben getrouwd ja...Laat me met rust! , wil je zeggen dat je deze hele buik niet ziet??? Ja, ik ben zwanger ja...Dus een beetje respect alstublieft...! En je loopt kwaad door!!!

Die gast loopt je weer achterna en zegt HARD, zodat al die andere marokkanen hem horen...:Ach rot toch op...Je weet niet eens wie de vader van je kind is!!!

Wat zou jij doen als het jou overkomt???

14-10-2005, 21:20







geintje ik zou niet eens durven zon schijterd ben ik wel! ik zou hem denk ik negeren en gauw weglopen.

14-10-2005, 21:23

Citaat door Zina-Sabrina:
dan zou ik zeggen: wie weet ben jij het wel


Ewa dan loop je het risico dat hij je meteen bespringt!!!
Iegg ik moet er niet aan denken...

14-10-2005, 21:24

Citaat door aardbeitje:
Je loopt met je grote buik te wagelen als een eend, je kan maar met moeite vooruit komen...En je hebt overal pijn, je hebt honger en dorst...Je bent vreselijk geiriteerd...En super chagarijnig...

Komt er een man van ongeveer over de 30 jaar achter je lopen...Je denkt het zal wel, ik loop toch niet zo snel dus, misschien wil hij mij inhalen...

Na een tijdje hoor je nog steeds dezelfde voetstappen, in je ooghoeken zie je dat hij je nog steeds achterna loopt...En ook merk je op hoe hij je loopt aan te kijken met zijn ogen vol lust...

Huuuh, ziet hij niet dat je zwanger bent dan??? Ziet hij niet dat je een getrouwde vrouw bent, die een kind van haar man draagt???

Even later haalt hij je in...En gaat naast je lopen! Je wilt sneller lopen wat met heel veel moeite gaat, en hij gaat ook sneller lopen...

Opeens vraagt hij om je nummer en of je een keer wilt afspreken!!!!!! Je gelooft je oren niet! Je verzoekt hem vriendelijk of hij je met rust wilt laten...Hij begint eng te lachen en zegt: zo een schoonheid als jij vraagt er toch om...

Nu breekt de hel los...Je begint van alles naar hem te schreeuwen...Zie je niet dat ik met rust gelaten wil worden??? Ik ben getrouwd ja...Laat me met rust! , wil je zeggen dat je deze hele buik niet ziet??? Ja, ik ben zwanger ja...Dus een beetje respect alstublieft...! En je loopt kwaad door!!!

Die gast loopt je weer achterna en zegt HARD, zodat al die andere marokkanen hem horen...:Ach rot toch op...Je weet niet eens wie de vader van je kind is!!!

Wat zou jij doen als het jou overkomt???
Ik zou hem een knal voor zijn kop geven!

14-10-2005, 21:25



Citaat door Tara29:
zo die heeft lef en dat in de ramadan!

IK zou hard en sarcastisch lachen en dan heel luid zeggen" jij bent het zeker niet wat iemand met zo een lelijke kop had ik zeker niet kunnen vergeten!

Die moet ik onthouden...

14-10-2005, 21:29
IK zou hard en sarcastisch lachen en dan heel luid zeggen" jij bent het zeker niet wat iemand met zo een lelijke kop zal je nl. niet snel vergeten!
__________________________
haha haha haha

die is echt goeeddd, die voelt hij zwaar

14-10-2005, 21:33

Citaat door PASSARELLA:
Ik zou hem een knal voor zijn kop geven!
Vergeet niet eentje namens mij te geven

14-10-2005, 21:41

Citaat door aardbeitje:
Vergeet niet eentje namens mij te geven
Afgesproken Trouwens je gaat me toch niet vertellen dat je dat hebt meegemaakt he

14-10-2005, 21:43
Zou hem gewoon negeren, is het beste je weet nooit met wat voor gek je te maken hebt, en je bent nog is zwanger, de veiligheid van de baby gaat voorop.

14-10-2005, 21:46

Citaat door PASSARELLA:
Afgesproken Trouwens je gaat me toch niet vertellen dat je dat hebt meegemaakt he


Ik het wel ongeveer meegemaakt, alleen heb er een heftig verhaal van gemaakt om het spannend te maken...!

Maar moet er niet aan denken dat het zo is gegaan, anders had ik hem hard in zijn ballen getrapt...(jah sorry voor mijn woorden!)

14-10-2005, 21:49

Citaat door aardbeitje:


Ik het wel ongeveer meegemaakt, alleen heb er een heftig verhaal van gemaakt om het spannend te maken...!

Maar moet er niet aan denken dat het zo is gegaan, anders had ik hem hard in zijn ballen getrapt...(jah sorry voor mijn woorden!)



Nou dan moet wel een lekkerding zijn, zwanger en dan ook nog versierd worden

14-10-2005, 21:52

Citaat door PASSARELLA:



Nou dan moet wel een lekkerding zijn, zwanger en dan ook nog versierd worden
Ben ik ook...

14-10-2005, 21:54



Citaat door Zina-Sabrina:
ze bijdehand zou ik echt reageren
mij bespringen? moet ie durven,als blikken konden doden
Ben jij ook al zo een tante met een dodelijke blik... Ik krijg ook echt vaak te horen dat ik echt bitcherig kijk...Nou dan heeft het dit keer niets geholpen...

14-10-2005, 21:54

Citaat door aardbeitje:
Ben ik ook...

14-10-2005, 22:08
Ik zou zoooo kwaad worden, volgens mij zou ik volkomen door het lint gaan en em helemaal verrot schelden

Pagina's : [1] 2