Bekijk volle/desktop versie : Willen jullie voor me bidden???



09-04-2003, 22:22
Ooooooooooooh ik moet morgen op voor mn rij-examen, ik ben zoooooooo zenuwachtig. Het wordt mn 3e keer. Het zijn bij mij gewoon de zenuwen. Als ik normaal met mijn rij-instructeur rij gaat alles perfect. Maar heb ik eenmaal het examen, dan wil niks lukken. Ik mocht toen straks met mn vader rijden, nou hij maakt me pas echt zenuwachtig, zegt hij tegen mij,ik mocht op zo'n weg maar 80 rijden, dus ik houdt me echt aan de regels, zegt hij geef nou gassssss, trap koppeling in en naar zn 5. Ik zeg zo: Papa, je mag hier maar 80. Hij zo, bij je rij-instructeur mag je 80, bij mij mag je 100. Ik moest er wel om lachen. Hij maakt me echt zo zenuwachtig, maar ik doe gewoon zoals ik het heb geleerd. Voor zijn gevoel kan ik dus nog niet rijden. En dan niet te praten over mn broers, die zijn nog erger dan mn vader. Waar je 30 mag rijden moest ik van hem 60-70 rijden.

maar zullen jullie voor me bidden?????

Jullie zijn echte schatten.

liefs,
_________________
''tangawia_1984''

Ps: ik moet trouwens om 13.05u op.Zullen jullie aan me denken???
Nou in ieder geval als ik slaag laat ik het jullie weten...

Beslama......

09-04-2003, 22:30


succes meid in chaa Allah haal je het!!! Ik hoop echt dat je het haalt. Allah y3awnek!!! goulou amin!!

09-04-2003, 22:32
Veel succes !!!!!!

Incha allah ga je het halen

09-04-2003, 22:33
Dank je wel lieverd,

Jullie horen het nog wel.Nou ik ga lekker slapen dat ik morgen fit en uitgeslapen ben.

Doeiiiiiii en veel liefs,

_______________
tangawia_1984

09-04-2003, 23:09


NEE heb je ja kunt krijgen ewa ga voor denk positief en zeg tegen je zelf chakkhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik kan het en haalt het hoe dan ook en het is geen eind van de werld dus doe je best en
Allah zorgt voor de rest
veel geluk en veel suc6
ps: als je rijdt veilig dan heb je de helft van de rijbewijs en als je kalm blijft heb je je rijbewijs inshallah.

09-04-2003, 23:13

Citaat:
Origineel gepost door tangawia1984
Ooooooooooooh ik moet morgen op voor mn rij-examen, ik ben zoooooooo zenuwachtig. Het wordt mn 3e keer. Het zijn bij mij gewoon de zenuwen. Als ik normaal met mijn rij-instructeur rij gaat alles perfect. Maar heb ik eenmaal het examen, dan wil niks lukken. Ik mocht toen straks met mn vader rijden, nou hij maakt me pas echt zenuwachtig, zegt hij tegen mij,ik mocht op zo'n weg maar 80 rijden, dus ik houdt me echt aan de regels, zegt hij geef nou gassssss, trap koppeling in en naar zn 5. Ik zeg zo: Papa, je mag hier maar 80. Hij zo, bij je rij-instructeur mag je 80, bij mij mag je 100. Ik moest er wel om lachen. Hij maakt me echt zo zenuwachtig, maar ik doe gewoon zoals ik het heb geleerd. Voor zijn gevoel kan ik dus nog niet rijden. En dan niet te praten over mn broers, die zijn nog erger dan mn vader. Waar je 30 mag rijden moest ik van hem 60-70 rijden.

maar zullen jullie voor me bidden?????

Jullie zijn echte schatten.

liefs,
_________________
''tangawia_1984''

Ps: ik moet trouwens om 13.05u op.Zullen jullie aan me denken???
Nou in ieder geval als ik slaag laat ik het jullie weten...

Beslama......
heel veel succes...en niet zenuwachtig worden.... en ins allah ga je het halen!!!

10-04-2003, 08:50
Bedankt lieve mensen voor al jullie lieve reacties. Nou ik laat het jullie
zeker weten.
__________________________________________________ _________Moge ALLAh ons allemaal op het juiste pad leiden........amien.....

Liefs,
tangawia

10-04-2003, 08:56
MijN SiSsie MoeT OOk OP....
MaH ALLeeN Ik Weet Ut...
AlS Ze DaN ZakT Ist NieT So ErruG...
MAH Ik BId VooR JuLLie BeiDe JaH??

10-04-2003, 08:59
[GLOW=skyblue]Succes [/GLOW]

10-04-2003, 08:59
Heel veeel succes meid .

10-04-2003, 09:35
Hey meid ik wens je heel veel succes toe, ik heb hem gelukkig al, maar ik weet waar je het over hebt hoor al die zenuwen niet normaal hahahaha. Maar meid denk er niet aan en rij gewoon hoe je normaal rijdt en Moge Allah je bij staan.


Wa Saallaam Alikokum

10-04-2003, 10:09
Shokran lieverd, je bent een schat, jullie allemaal trouwens, de zenuwen zijn inderdaad erg. Maar ik vertrouw op ALLAH S.W.T en dan komt alles goed incha alah...

Dikke kus,

_______________________
tangawia_1984

11-04-2003, 12:26


GEZAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!! !!!!!!


Wie kan me troosten? Ik was zooooooo kwaad. Ik moest gewoon echt huilen. Het ergste is, dat ik dacht dat ik geslaagd was. Voor mijn gevoel heb ik niks fout gedaan. T enige wat er was, toen ik moest file parkeren, parkeerde ik de auto niet zo recht. En daar heeft die sukkel mij voor laten zakken. Ik kon hem wel killen.Ik liet het die examinator niet merken, maar van woede moest ik echt huilen. Gelukkig zagen ze het niet. Ik kon mn tranen bijna niet inhouden. Ik kwam thuis, iedereen zo: EN EN? Ik vluchte gelijk naar boven, toen kwam mn vader thuis, hij ook zo: en senoe, nee he? Ik zei nnnnnnneeeeeeeeee. Maar mijn lieve vader was zoooo lief dat ik s avonds toen ik naar fitness ging, zei hij: pak de auto maar, hier heb je sleutel. Dat kon ik natuurlijk niet weigeren, toen was ik weer een beetje opgevrolijkt. Maar het is niet het einde van de wereld toch?

Volgende keer beter incha alah.

Nou ik ga maar naar de les, pauze is afgelopen.

Ik wilde jullie alleen maar laten weten hoe het is gegaan...
En bedankt voor jullie lieve reacties.

Dikke kus,

tangawia....

11-04-2003, 18:19
Mag over 8 weken weer op gelukkig.......