Bekijk volle/desktop versie : trouwuh is in



Pagina's : [1] 2 3

14-10-2005, 09:58
[de aanbieding...bijna graties eh sa7bi...tsemma 2 hale 1 betale zelfs lbaz die nog pampers draagd trouwd volgende weekk. ]

14-10-2005, 10:17


Beste Dame,

Ik merk hier op deze forum dat mensen inderdaad alleen maar willen trouwen. Om wat voor reden dan ook ze vinden trouwen heel belangrijk. Mijn hoor je niet zeggen dat het niet belangrijk is. Trouwen moet een overwogen actie zijn. Je moet er achter staan en er voor klaar zijn. En er voor klaar zijn is het belangrijkst. Je moet eerst kijken waar je in het leven staat.
Ik merk de laatste tijd dus ook dat studerende stellen gaan trouwen. Met het motto '' Het is te combineren''. Het kan te combineren zijn maar je zit in een ander fase van je leven op dat moment want je concentratie moet gericht zijn op je relatie of je studie.
En mensen (gelukkig niet allen )trouwen om te trouwen maar niet omdat ze van die gene houden.
Ik vind dat je pas kan trouwen als je:
a)van je partner houd ( en dat kan niet na 4 weken)
b) een vaste baan hebt ( een van de twee minimaal )
c)Stevig in het leven staat (dus je hebt een woning auto en spaarcenten)

De Surrealist

14-10-2005, 10:19
ja psies dat bedoel ik ook maa die mensen trouwen volgens mij uit wanhoop omdat ze bang zijn nooit aan een man te komen of hebben problemen met familie thuis...vat je?

14-10-2005, 10:20

Citaat door droogkloot19:
[de aanbieding...bijna graties eh sa7bi...tsemma 2 hale 1 betale zelfs lbaz die nog pampers draagd trouwd volgende weekk. ]
Ik snap niet zo goed waar je heen wil meid, maar je weet toch wel dat de islam trouwen op een jonge leeftijd aanbeveelt.


14-10-2005, 10:25



Citaat door droogkloot19:
ja psies dat bedoel ik ook maa die mensen trouwen volgens mij uit wanhoop omdat ze bang zijn nooit aan een man te komen of hebben problemen met familie thuis...vat je?
Mannen trouwen nu ook op een veel jongere leeftijd, ik ken een jongen die op zijn 20ste trouwde wat betekent dat dan dat hij bang was dat hij anders geen vrouw meer kon krijgen? onzin

Ik heb liever dat ze op jonge leeftijd trouwen dan dat ze sexueel gefrustreerd raken en zich andere dames vergrijpen, laat ze maar trouwen in plaats van zondes te plegen

14-10-2005, 10:25
helemaal niet hoor pppff ze3ma vandaag zid derdek 3ouwed derdek en morge trug naa je pa????NOOIT!

14-10-2005, 10:27
nee hoor en dan op een jonge leeftijd weer sgijden egt niet sgat laat ze lkkr eerst geniete van hun leven mensen die vroeg trouwen hebben geen leven mij zi eje niet zo vroeg trouwen bedoel ik ben 19 en ja ik zie me zelf niet trouwen hoor zeker pas al sik klaar ben met chillen en alles hoor...trouwen is ze3ma boeiend nou ik vind dat alleen voor mietjes hoor...

14-10-2005, 10:28

Citaat door droogkloot19:
[de aanbieding...bijna graties eh sa7bi...tsemma 2 hale 1 betale zelfs lbaz die nog pampers draagd trouwd volgende weekk. ]
Trouwen is nu al een rage

14-10-2005, 10:40
Ik heb een fobie voor trouwen, echt waar....

14-10-2005, 10:47

Citaat door droogkloot19:
[de aanbieding...bijna graties eh sa7bi...tsemma 2 hale 1 betale zelfs lbaz die nog pampers draagd trouwd volgende weekk. ]
M.a.w je wilt ook trouwen, niet ontkennen cut the crap!

Got news for you, op elk potje past een deksel alleen de ene vindt z'n deksel eerder dan de ander.

14-10-2005, 16:01

Citaat door droogkloot19:
nee hoor en dan op een jonge leeftijd weer sgijden egt niet sgat laat ze lkkr eerst geniete van hun leven mensen die vroeg trouwen hebben geen leven mij zi eje niet zo vroeg trouwen bedoel ik ben 19 en ja ik zie me zelf niet trouwen hoor zeker pas al sik klaar ben met chillen en alles hoor...trouwen is ze3ma boeiend nou ik vind dat alleen voor mietjes hoor...
Van je leven genieten doe je beste met de personen van wie je houdt dus of je nou een vriendje hebt of getrouwd bent.
Het enige verschil is dat trouwen halal is en vriendje haram, maar ik vind dat iedereen voor zich zelf moet weten wat diegene prettig vind.

trouwen voor mietjes hahahahahahahahahahah die is leuk wollah die ga ik verder vertellen. Trouwen is voor mannen

14-10-2005, 17:06

Citaat door droogkloot19:
[de aanbieding...bijna graties eh sa7bi...tsemma 2 hale 1 betale zelfs lbaz die nog pampers draagd trouwd volgende weekk. ]
Waar heb jij nederlands leren spellen?

14-10-2005, 17:10


Trouwen op een jonge leeftijd bij mensen die er financieel en tussen hun oren er klaar voor zijn wordt aangemoedigd in de islam. Wa salam

14-10-2005, 17:11

Citaat door nella:
Ik heb een fobie voor trouwen, echt waar....
Je bedoelt , ik kan niet aan een man komen....

14-10-2005, 17:14

Citaat door Bellissima:
Waar heb jij nederlands leren spellen?
Ze is schoolloos

Pagina's : [1] 2 3