Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk wimpers



14-10-2005, 00:43
dit is eel belanrijk ik mijn wimpers zijn zo dun licht geworden en kort wat moet ik doen ik durf haast gene mascara meer te dragen omdat ik bang ben dat ze helemaal weggaan durf niet een meer omtedraaien als ik slaap aub help me hebben jullie een midel en wat het ergste is ik ben in marokko en ze hebben hier geen goeie drochisten en k ben hier wel ene paar maanden wat moet ik doen kan niet mee r slapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15-10-2005, 15:46


Uhmm je kan van die nepwimpers kopen??

19-10-2005, 09:11
meid weet je wat je moet doen: pak een teentje knoflook en snijd hem doormidden en wrijf je wimpers ermee wolllah het werkt VET goed ik zweeeeeeeeer het. Ik zelf heb het niet gebruikt, maar eeen vriendin van mij die had meskiena geen wimpers meer bijna. Ze waren dun en breekbaar, ze werd gewoon wimperkaal mohiem,toen zei mijn tante : "zeg tegen haar dat ze toema moet pakken, knoflook dus, en wrijven op haar wimpers, het doet geen pijn echt niet, en zeg tegen d'r dat ze het zo lang mogelijk moet doen,dus elke dag 2 keer ofzo!"

meisje ik wens je veel succes, ik doe het nu ook , om mijn wimpers nog voller te laten lijken en nog langer te laten groeien en hmdl zijn ze gezond, ondanks het feit dat ik elke dag bijna mascara draag

19-10-2005, 10:02
of een bakje olijfolie met fijngeperste knoflook erin!
Kan je met een watje aanbrengen...ook goed voor je wenkbrouwen, als je die niet hebt!

19-10-2005, 11:25


dat met de knoflook kun je ook op je hoofd
doen voor de hoofddoek dames die daardoor minder haar krijgen omdat je hoofdhuid niet ademt

19-10-2005, 23:40
dankje wel voor jullie tips dames ik zal het zekker gebruiken heb et nog niet gedaan maar ga het gauw doen

19-10-2005, 23:45
ik had dat ook
helemaal ineens geen wimpers meer
ze waren gwn FOETSIE..
ik d8 d8 dat ik gek werd..
en toen heb ik ook dat met die knoflook gedaan
vond het wel stinken maar het hielp !

19-10-2005, 23:54
knoflook in je ogen dat prikt

20-10-2005, 13:30
ja maar je moet het ook niet in je oog smeren maar op de rand........

20-10-2005, 13:57
hoe vaak deden jullie die knoflook smeren op jullie ogen?

20-10-2005, 14:09

Citaat door CasawiaZina:
ja maar je moet het ook niet in je oog smeren maar op de rand........
Als je maar niet te veel knippert

21-10-2005, 14:54
HEY REPUTATIE PUNTJE VOOR MIJ he

22-10-2005, 07:12


Hey hey,


Ik had het zelfde probleem als jij ...mijn wimpers waren zo vol dik en lang voordat ik aan mascara begon ..na een jaar lang mascara gebruik waren de helft van me wimpers weg en de andere helft was dun en afgebroken so lelijk gewoon ik kon toen wel huilen om mijn wimpers

Maar wollah ik heb toen een maand lang geen mascara gebruikt ..en aan het einde van de maand ware me wimpers gegroeidd neem dit van me aan het helpt echt....beter 1 maand zonder mascara lopen ...dan voor de res van je leven zonder wimpers lopen ....en zie daar mee eens mee om te kunnen gaan


Groetjes mij

22-10-2005, 08:28
ja ik gebruikte ook soms mascara.
als ik de mascara er afhaalde vielen er
een paar haartjes uit. nu gebruik ik geen mascara meer.
en zijn ze alhamdoullilah gegroeid.