Bekijk volle/desktop versie : Dames!! Wat doen als je een huis op je naam krijgt??



12-10-2005, 18:55
AssaalamuAlaykum Dames

Ik heb InshaAllah een huisje gekregen in Rotterdam en het huisje gaat op mijn naam staan, maar wat moet ik dan precies doen om me uit te schrijven en alle post bij dat adres kan ontvangen etc?????en hebben jullie nog tips

BarakAllahuFiekoem

WaSalaam

12-10-2005, 18:57


je moet je toch inschrijven bij je nieuwe gemeente en dan wordt je automatisch bij de andere uitgeschreven...de gemeente geeft aan bepaalde instellingen de adreswijziging door en voor de rest moet je zelf even zorgen....je kunt bij het postkantoor van die verhhuiskaarten halen en dat opsturen naar betreffende adressen.....

12-10-2005, 21:27
je aanmelden bij de NUON, inboedelverzekeringen regelen, al je overschrijvingen automartisch maken (huur/gas en licht etc)...

Een standaardbrief maken met adreswijziging en dan opsturen naar alle instantie waar je iets mee te maken hebt, vooral betalingen.

ps. zorg dat een kopie van je sleutels bij iemand ligt die in de buurt woont, indien je je buiten sluit...

12-10-2005, 22:52
BarakAllahuFiekoem

Klinkt allemaal zo moeilijk

12-10-2005, 22:54


is heel simpel.. eigenlijk alleen inschrijven bij de nieuwe gemeente.. weet niet of je verhuisd? bij je ouders vandaan.. of een eigen woning hebt..
Op internet de site van tpg kun je alle adreswijzigingen doorgeven

succes

12-10-2005, 23:15

Citaat door OemAbdoellah:
is heel simpel.. eigenlijk alleen inschrijven bij de nieuwe gemeente.. weet niet of je verhuisd? bij je ouders vandaan.. of een eigen woning hebt..
Op internet de site van tpg kun je alle adreswijzigingen doorgeven

succes
barakallahufieki

ik sta nog ingeschreven bij me ma, ik ga dus vanuit haar naa rmijn huis inshaAllah!! Ik zal ff op die site kijken