Bekijk volle/desktop versie : Een Vraag...



12-10-2005, 17:08
WIE VAN DE JONGENS DIE VERLOOFD IS EN DIE NOG GAAN TROUWEN OF HEEFT EEN SERIEUZE RELATIE, CHATTEN JULLIE OF MSNEN MET ANDERE CHICKS DIE JULLIE EIGENLIJK DUS HELEMAAL NIET KENNEN (CHATTEN).

IK BEDOEL VOOR DIEGENE DIE DIT DOET, JULLIE KOMEN TOCH GEEN AANDACHT TE KORT VAN JE VERLOOFDE EN/OF VRIENDIN, DENK IK DAN..

GRAAG EERLIJKE ANTWOORDEN AUB!

MEIDEN MOGEN OOK REAGEREN,HOOR!

GROETJES!!

12-10-2005, 17:30



Citaat door Romaissatje:
nou ik doe dat zelf niet, ik heb zelf 2 broeders in mijn lijst, waarvan dus een die van mij is
en die andere broeder, daar praat ik mee, maar juist met de een hele goede intentie, elhamdoeillah dan gaat het meestal over lezingen ( hij weet hier zelf ook van)

mijn mannetje, praat zelf wel met meiden,maar vind het niet echt erg, zolang hij maar niets doms gaat doen!

xxx
Bedankt! Daar ben ik ook helemaal mee eens, meid!

12-10-2005, 17:57
Heey meid..
ehm eigenlijk vind ik dat die gene best wel met een meisje mag chatten..
Als jij al het vertrouwen in hem hebt dan waar0m zou je nogh zorgen moeten maken. En ik begrijp al helemaal niet die meiden die jaloers worden of zo. Hij is toch al van jou. En tja het kan natuurlijk wel z0 zijn dat er gekke dingen gaan gebeuren. Afspreken enz met een andere meid. Dan weet jij meteen ook dat die jongen niet goed genoeg voor jou is. Majah ik zou het be3da nie erg vinden..