Bekijk volle/desktop versie : Wie voelt zich nog meer een eend in de vreemde bijt?



11-10-2005, 18:29
Hoi,

Mijn zus zit sinds kort op een MBO-opleiding en voelt zich in haar klas totaal niet op haar gemak, wat haar dus zéér belemmerd om gemotiveerd haar best te doen.

De klasgenoten van haar zijn een stuk jonger, want op haar school hebben ze geen volwassenonderwijs binnen de opleidingssoort die zij volgt, dus dat is al een probleem en ze wordt ook nog eens geconfronteerd met iets wat haar ontzettend dwars zit.

Het is blijft mijn zus, dus ik heb ontzettend met haar te doen en wil absoluut niet dat ze weg rent naar familie in Algerije of naar mijn vader die zo stom was om te hertrouwen en in Australië te gaan wonen met zijn nieuwe vrouw.

Alleen een havo diploma is geen goede sleutel op de arbeidsmarkt toch?

Groetjes,

Balthasar

P.S. Voor de duidelijkheid mensen ik weet niet of de titel van deze topic correct is, maar zo noemt zij zichzelf in haar situatie.

11-10-2005, 18:46


Hai ! heeft ze al havo-diploma dan? Waarom doet ze dan geen HBO opleiding..?

11-10-2005, 18:51
Balthasar, ik heb ook zo een geval in mijn familie. Kijk eens in je postvak, het is me te pijnlijk hier te vertellen.

11-10-2005, 20:26

Citaat door Shere Khan:
Balthasar, ik heb ook zo een geval in mijn familie. Kijk eens in je postvak, het is me te pijnlijk hier te vertellen.
Thanks Khan!