Bekijk volle/desktop versie : Boekje over islam in de brievenbus



11-10-2005, 01:04
Hallo mensen,

Ik kreeg laatst een boekje in mijn brievenbus. Dit boekje is verzonden aan alle mensen die in mijn wijk dus wonen. Heel verrassend.

Het boekje is geschreven door een turkse geleerde. De kaft is blaauw en er staat een plaatje op met koran boeken.

In het boekje staan allemaal dingen over de islam, de basis van islam enzo.
En er staat super duidelijk in waarom de christendom niet klopt en hoe het komt dat het christendom ontstond en misvattingen die in de evangelie staan enzo. En ook over jodendom enzo.
Door dit boekje denk ik dat veel mensen de islam binnenstappen. Het is zeer uitermate overtuigend. Het zal veel mensen op een recht pad zetten.

Dit is echt een heel goed boekje.

Nou wil ik een inventarisatie van welke wijken en steden in Nederland hebben nog meer zo'n boekje gehad in de brievenbus.

Kun je alsjeblieft aangeven, in welke stad en in welke stadsdeel je woont als je dit boekje hebt ontvangen:

Auteur: Omer Ongut
Blaauwe kaft met koran boeken erop.
Uigeverij: Hakikat Yarincilik

Ik ben benieuwd.

11-10-2005, 08:15


Ik heb nog wel een boekje voor je waaruit blijkt dat islam een profeet achternaloopt die misleid is.
Mohamed was een zondige mens, net zoals elk ander mens, die kan geen 100% waarheid spreken. Zijn spreken is namelijk vertroebelt door zijn verlangens (vrouwen: hij had er meerdere) en zijn boosheden, karaktergrillen).
Zijn ogen waren vertroebelt door de dagelijkse zonden die hij bedreef (moord, seks, zelfs met minderjarige vrouwen <18jr!)

Laat je niet misleiden cq meeslepen

11-10-2005, 09:23

Citaat door bicky:
Ik heb nog wel een boekje voor je waaruit blijkt dat islam een profeet achternaloopt die misleid is.
Mohamed was een zondige mens, net zoals elk ander mens, die kan geen 100% waarheid spreken. Zijn spreken is namelijk vertroebelt door zijn verlangens (vrouwen: hij had er meerdere) en zijn boosheden, karaktergrillen).
Zijn ogen waren vertroebelt door de dagelijkse zonden die hij bedreef (moord, seks, zelfs met minderjarige vrouwen <18jr!)

Laat je niet misleiden cq meeslepen
Onderwerp van deze topic gaat over een boek over DE ISLAM.
Dusse...blijf on-topic, of ga wat nuttigs doen.

11-10-2005, 15:34
iiCk wil dat boekje wel!!

11-10-2005, 15:35


wil je het naar me sTuren!!

11-10-2005, 15:38
Sallammohlekom,

ik zou dat boekje echt wel willen ennneh bicky beetje respect tonenn heh als jij voor ons respect toont krijg je het ook terug nu vraag je eigenlijk om geen respect. ik spot niet met jou geloof profeten dus dat mag jij ook niet doen met die van mij Respect 2 all weet je wel.

fi Amniallah C.arab

13-10-2005, 18:16
je hebt helemaal gelijk C.arab!!,,SpOt niiet meT OnSs GeLooF!!,,ResPeCT

16-10-2005, 09:05

Citaat door moslimlaila:
je hebt helemaal gelijk C.arab!!,,SpOt niiet meT OnSs GeLooF!!,,ResPeCT
Sallammohlekom,

jajakallah weh gairen ja toch het is wel zo voor iedereen respect zo zegt de Islam!

en Allah swt weet het beste

Fi amaniallah C.arab