Bekijk volle/desktop versie : [b] Sektioui: Zaki Mag Eruit! [/b]



11-10-2005, 00:35
Nourdin Boukhari (Ajax) naar woorden om de uitschakeling voor het WK te beschrijven.

Opvallend was dat het ontroostbare drietal daarbij geen blad voor de mond nam. "Ik hoop dat Badou Zaki wordt ontslagen", zei Sektioui over zijn coach. "Het is een heel slechte trainer. We hebben een goede ploeg, maar door zijn foute wissels zijn we uitgeschakeld", doelde hij op het feit dat Zaki pas drie minuten voor tijd Boussaboun inzette als extra aanvaller en hijzelf negentig minuten lang op de bank zat. "Volgens mij moesten we winnen."

Boussaboun deelde die mening. "Waar wachtte hij nou op? Als Zaki blijft, ga ik erover nadenken of ik nog wel voor Marokko wil uitkomen. Ik speel in Nederland bij een topclub. Hoe hij me voor schut zette, deed pijn." Boukhari was vooral boos op de Egyptische scheidsrechter Fatteh Issam. " Hij floot alles voor Tunesi en gaf ze ook nog een penalty cadeau. Het zou me niet verbazen als Tunesi weer wat heeft geregeld", maakte hij een toespeling op Kenia-Tunesi. Volgens de voorzitter van de Keniaanse bond had Tunesi dat duel voor n miljoen dollar gekocht.

11-10-2005, 03:10


SEKTIOUI IS 1 VAN DE BESTE MAROKKAANSE SPELERS van dit moment. Vraag t maar aan louis van gaal. Dus ik begrijp wel dat hij helemaal flipte langs de kant. De hele wedstrijd warmlopen. Maar ja, blijkbaar wou zaki de gevaarlijkste man aan marokkaanse zijde die tenminste iets zelf kan creeren niet inbrengen.

Ik durf te wedden dat sektioui een beslissende actie had gemaakt!!!

11-10-2005, 03:13
heb je een bron?

11-10-2005, 14:00
op vi.nl en voetbalzone.nl kan je zulke uitspraken teruglezen. ik heb t op tv gezien na de wedstrijd op talpa