Bekijk volle/desktop versie : zairi



10-10-2005, 15:32
waarom speelde zairi niet..??

10-10-2005, 15:36


ik denk dat de juiste vraag hier is: waarom speelde sektioui niet????
zairi zit voornamelijk op de bank bij soxcheau, dus egt een extra is die jongen niet, sektioui is gewoon een gatarlijke speler, en zag je hem gister boos kijke toen talpa een samenvatting uitzond, hij was egt pisseddd

10-10-2005, 15:39
Ja man dat vergeet ik nooit meer. Zairi en Sekitou aan de flanken en we hadden zeker gewonnen, daar had chamack teminste wat ondersteuning. Ik weet precies hoe zich voelde, je wilt zo graag wat doen maar je trainer stelt je niet op.

10-10-2005, 15:40

Citaat door Mouad16:
ik denk dat de juiste vraag hier is: waarom speelde sektioui niet????
zairi zit voornamelijk op de bank bij soxcheau, dus egt een extra is die jongen niet, sektioui is gewoon een gatarlijke speler, en zag je hem gister boos kijke toen talpa een samenvatting uitzond, hij was egt pisseddd
ja jammer dat ie er niet werd ingezet

d0mme fout
maarjah

10-10-2005, 18:30


Ik vindt dat ZEKI LET OP MIJN WOORDEN voor deze wedstrijd niet gepakt mag worden voor de andere wedstrijden vind ik het best.

Dit was Marokko's beste wedstrijd!!!
Het enigste vond ik Was dat Boussaboun er veel eerder had moeten komen omdat je zag dat HADJI nergens te bekennen was !!!
Voor de rest was het een zeer aanvallend team !!

El karkouri mag ook niet gepakt worden: HAD HIJ DIE BAL NIET AANGERAAKT dan zou hij er toch ingevlogen zijn of heb ik het mis?

10-10-2005, 18:35
omdat de SCHEIDS VALS IS

10-10-2005, 18:42
alleen door zaki de scheids was gewoon streng maar rechtvaardig.

naybet hoorde gewoon centraal te spelen met ouddou want talal kan beter K-1 gaan spelen met zijn speel stijl

10-10-2005, 18:51
zairi moet altijd spelen! technisch meest begaafde speler van Marokko

10-10-2005, 19:16
We hebben zoveel potentie als voetballand maar het komt er gewoon nooit uit omdat er teveel politiek is in het voetbal. Ik vind ook dat Zairi altijd moet spelen net zoals Sekitou die hebben teminste dreiging in hun spel en die verdedigen ook mee.

Maar ja het is gebeurd, enige manier dat wij nog naar de WK kunnen is als blijkt dat die wedstrijd tussen kenia en tunisia omgekocht was, maar dit gaat toch niet gebeuren.

10-10-2005, 21:50
ik zeg altijd al dat zairi altijd moet spelen omdat hij gewoon een goede voorzet heeft , vaak voor een doelpunt gaat en technisch een van de beste spelers in afrika is!!!!

ongelofelijk dat trabelsi op tv zei dat marokko en tunesie op technisch gebied even sterk is wat bedoelt ie daar mee???

10-10-2005, 23:23
Jongens niet zeuren Over talal el Karkouri, hij is een van de enige die er met Hart en ziel in gaat...!!

11-10-2005, 00:16
Nee dat kan misschien wel maar doe het dan op een normale manier. Hij moet zijn hoofd gebruiken. En dat van Trabelsi was ook nep gaat ie zeggen dat Tunesie net zoals Marokko is met techninse speler haahhaah ik dacht ya right.