Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Zonnebank bezoek tijdens ramadan, mag dat?



10-10-2005, 10:52
vertel t eens..

12-10-2005, 21:15


smeer je wat in je gezicht?


Maar volgens mij is het zowiezo haram..

niet dta ik niet ga.. ik ga voor mijn puistjes

12-10-2005, 21:19
Kijk "haram" dat kan ik niet zeggen. Maar persoonlijk vind ik het niet zo netjes om je met zulke pure oppervlakkige dingen bezig te houden tijdens Ramadan. Net als uren besteden aan je haar om maar een parallel te trekken.

12-10-2005, 22:07
Ik had echt gehoopt dat zulke vragen niet gesteld zouden worden...
maarjah het is en blijft marokko.nl

lieve meid, het is beter om je druk te maken om andere zaken...

13-10-2005, 11:04


Nou siham je hoort het, ik heb het je eerder gezegd lieverd maar ik denk nie dat dat kan hoor meid want dat is jezelf mooier maken toch? en dan nog wel met een lege maag eronder gaan liggen en je bent al zo dun????? straks val je flauw man!! ennuh schat je bent al mooi en bruin genoeg stop er is ff mee joh! toedels je wilt nu zeker wete wie ik ben he ahahaha ga daar maar is over nadenken toedelssssssssssssssssssss.

13-10-2005, 11:06

Citaat door galida:
Nou siham je hoort het, ik heb het je eerder gezegd lieverd maar ik denk nie dat dat kan hoor meid want dat is jezelf mooier maken toch? en dan nog wel met een lege maag eronder gaan liggen en je bent al zo dun????? straks val je flauw man!! ennuh schat je bent al mooi en bruin genoeg stop er is ff mee joh! toedels je wilt nu zeker wete wie ik ben he ahahaha ga daar maar is over nadenken toedelssssssssssssssssssss.
Jij hebt ook echt voedselgebrek he, meskina!!!!!!!

13-10-2005, 11:09
Ik zie niet in waarom niet, het is toch een om een gezondere huis te krijgen.......

dus kan iemand me vertellen waarom het haraam is.....Haraam roepen is zo makkelijk, maar geef dan ook uitleg

13-10-2005, 13:11
ja ik zou het eigenlijk ook willen weten want begin nou een beetje te witten..