Bekijk volle/desktop versie : Vraagje...



09-10-2005, 22:19
Mischien een domme vraag...


Mag je met een spiegel voor je bidden..

Ik heb in m'n kamer een spiegel voor me.. Als ik buk en weer rechtop sta dan kijk ik afentoe in de spiegel..

09-10-2005, 22:26



Citaat door Sweetmocro1:
Mischien een domme vraag...


Mag je met een spiegel voor je bidden..

Ik heb in m'n kamer een spiegel voor me.. Als ik buk en weer rechtop sta dan kijk ik afentoe in de spiegel..
Als je daardoor afgeleid raakt kan je beter een andere plekje zoeken om te bidden.

09-10-2005, 23:13

Citaat door Sweetmocro1:
Mischien een domme vraag...


Mag je met een spiegel voor je bidden..

Ik heb in m'n kamer een spiegel voor me.. Als ik buk en weer rechtop sta dan kijk ik afentoe in de spiegel..
Salaam Alaikom

1) Het is niet toegestaan om naar de lucht te kijken

2) het is niet toegestaan om naar links of naar rechts te kijken

3) Je moet naar en plek kijken waar je je voorhoofd gaat plaatsen tijdens Sujuud zoals is overgeleverd in Saheeh Hadith's

Voor meer info: Talkhees Sifat Salaat al-Nabi (Vrede zij met hem) min al-Takbeer ila al-Tasleem ka annaka turaahaa Door Shaykh Muhammad Naasir al-Deen al-Albaani

Wasaalam Alaikom

09-10-2005, 23:29

Citaat door AbouMoussa:
Als je daardoor afgeleid raakt kan je beter een andere plekje zoeken om te bidden.

Citaat door Islam4you2:
Salaam Alaikom

1) Het is niet toegestaan om naar de lucht te kijken

2) het is niet toegestaan om naar links of naar rechts te kijken

3) Je moet naar en plek kijken waar je je voorhoofd gaat plaatsen tijdens Sujuud zoals is overgeleverd in Saheeh Hadith's

Voor meer info: Talkhees Sifat Salaat al-Nabi (Vrede zij met hem) min al-Takbeer ila al-Tasleem ka annaka turaahaa Door Shaykh Muhammad Naasir al-Deen al-Albaani

Wasaalam Alaikom
aha oke dat is dan duidelijk..

Baraka lofiek..