Bekijk volle/desktop versie : zaki wilt blijven ...



09-10-2005, 20:39
(http://www.TheAtlasLions.com) National coach Badou Zaki wants to stay as head of the the national team despite the fact that his team failed to qualify to the world cup 2006 in Germany.

"I will stay with the Moroccan national team because my contract with the Moroccan FA runs till CAN 2006" He told Moroccan media after the 2-2 draw against Tunisia.

Zaki blamed the officiating of Egyptian referee Essam Abdel-Fatah for their failure.

"I am happy with our performance but the result says Morocco is out now and this is all because of the referee.

"I can't imagine such a referee in a decisive match," Zaki said



ikzelf vind dat ze hem meteen moeten ontslaan en ik wil het liefst dat ze een nederlandse trainer halen want nederlanders hebben organisatie ... en aangezien marokko individueel goeie spelers hebben en organisatie missen zou ik zeggen zaki ga weg ...!!!!

09-10-2005, 21:44


tfoe ik heb ook geleze op vi.nl, die poot wil blijve en met maroc naar Afrika Cup gaan, fuck hem hij kan niet coachen wie gaat nou een aanvallende speler (Boukhari) wisselen voor verdedigende middenveld'er en boussaboun enz warm late lope en pas LAATSTE 3 MIN. laten invalle, wat denkt hij dat dat er opeens wonderen gaan gebeuren ofz

Damn, ik denk dat sommige gasten hiero op m.nl betere coach zullen zijn dan "Zakouf"

09-10-2005, 21:51
ey tfoeeeee man ik wil hem egt weg hebben

09-10-2005, 21:55
zaki heeft nix meer te willen. hij moet gewoon opdonderen.
en waarom een trainer uit nederland. het is een marokkaans elftal dus er moet gewoon een betere marokkaanse trainer komen.

09-10-2005, 22:01


Salaam, wij zijn echt een ontevreden volk, als we nu hadden gewonnen dan was hij de held en nu wij niet gaan dan is hij niet goed. Eerlijk is eerlijk hij heeft het wel verkeerd aangepakt gisteren qua wissels, maar de spelers hebben ook hun bijdrage geleverd aan het verlies van gisteren. Geloof me, momenteel kan hij beter blijven, met een nieuwe trainer komen we zeker niet verder, want die zal weer heel de spelersgroep omgooien, en de spelers die wennen al zo moeilijk aan elkaar. Dan kunnen we weer 8 jaar gaan wachten voordat marokko weer een fatsoenlijke ploeg heeft.

Wasalaam