Bekijk volle/desktop versie : Tunesiers altijd :@



Pagina's : [1] 2 3 4 5

09-10-2005, 12:35
Waarom kunnen tunesiers nooit is een eerlijke wedstrijd spelen wie de wedstrijd heeft gezien kon zien dat er iets met de scheidsrechter is afgesproken hij gaf zomaar vrijetrappen weg terwijl er niets aan de hand was en het toppunt was de rooie kaart van Karkouri. Marokko had al voor de wedstrijd naar een europese scheidsrechter gevraagd maar dat voorstel werd geweigerd

09-10-2005, 13:27


die sgeidsregter was tog tunesisch?
maarre ja je kon gewoon sien dat het vals was

09-10-2005, 13:44
volgens mij was die scheidsrechter een algerijn. En zoals we weten mogen algerijnen marokkanen niet maar wat een wedstrijd was dat man. Ik vind dat marokko goed had gespeeld maar die tunesiers kunnen echt niet eerlijk spelen gewoon zomaar vallen zonder aan te raken en wat ze bij de marokkaanse keeper geflikt hebben. Wallah als ze verdiend gewonnen hadden dan zou ik dat niet erg gevonden hebben en zou ik gewoon tijdens de wk voor tunesie zijn (islamitische land+buurland van marokko) maar nu echt niet. Insha allah komen ze niet ver tijdens de WK ik heb nu zo'n erge hekel aan hun. En dan begrijp ik niet dat je blij kunt zijn terwijl je niet eerlijk hebt gewonnen. yeh zielige mensen.

09-10-2005, 13:52

Citaat door tazarinegirl:
volgens mij was die scheidsrechter een algerijn. En zoals we weten mogen algerijnen marokkanen niet maar wat een wedstrijd was dat man. Ik vind dat marokko goed had gespeeld maar die tunesiers kunnen echt niet eerlijk spelen gewoon zomaar vallen zonder aan te raken en wat ze bij de marokkaanse keeper geflikt hebben. Wallah als ze verdiend gewonnen hadden dan zou ik dat niet erg gevonden hebben en zou ik gewoon tijdens de wk voor tunesie zijn (islamitische land+buurland van marokko) maar nu echt niet. Insha allah komen ze niet ver tijdens de WK ik heb nu zo'n erge hekel aan hun. En dan begrijp ik niet dat je blij kunt zijn terwijl je niet eerlijk hebt gewonnen. yeh zielige mensen.
Hahahha ik lach me dood hierzo het zijn egt altijd dezelfde opmerkingen he,,,,,scheidsrechter omgekocht of wat dan ook doe normaal joh haha. De scheids was een Egyptenaar en Marokko heeft die scheids ZELF uitgekozen ivm de vorige keer toen tunesie die nigeriaanse scheids zehma had omgekocht. Kijk de wedstrijd was lelijk gewoon het leek echt nergens op maar zowel Tunesie als Marokko speelde gewoon slecht dus als Marokko gewonnen zou hebben so be it. En dan had ik zeker wel gehoopt dat ze ver zouden komen in WK want t is wel buurland dus echt onzin wat je praat sorry hoor. Waarom kunnen VEEL (niet allemaal!!!) niet gewoon sportief reageren maar altijd negatief

Jammer hoor

09-10-2005, 14:14



Citaat door SweetTunisia:
Hahahha ik lach me dood hierzo het zijn egt altijd dezelfde opmerkingen he,,,,,scheidsrechter omgekocht of wat dan ook doe normaal joh haha. De scheids was een Egyptenaar en Marokko heeft die scheids ZELF uitgekozen ivm de vorige keer toen tunesie die nigeriaanse scheids zehma had omgekocht. Kijk de wedstrijd was lelijk gewoon het leek echt nergens op maar zowel Tunesie als Marokko speelde gewoon slecht dus als Marokko gewonnen zou hebben so be it. En dan had ik zeker wel gehoopt dat ze ver zouden komen in WK want t is wel buurland dus echt onzin wat je praat sorry hoor. Waarom kunnen VEEL (niet allemaal!!!) niet gewoon sportief reageren maar altijd negatief

Jammer hoor
heb je mij horen zeggen dat ze scheidrechter omgekocht hebben nee. En ik mag mijn mening geven als jij het onzin vind intresseerd het mij niet. Geloof je het zelf dat marokko die scheidsrechter heeft gekozen wahah ga verder dromen ga. En waarom zou ik sportief gaan reageren als die tunesiers niet sportief hebben gespeeld? En trouwens die dingen zeg je nu jah dat je voor marokko zal zijn omdat je weet dat tunesie door is gegaan en niet marokko!!

09-10-2005, 16:13

Citaat door tazarinegirl:
heb je mij horen zeggen dat ze scheidrechter omgekocht hebben nee. En ik mag mijn mening geven als jij het onzin vind intresseerd het mij niet. Geloof je het zelf dat marokko die scheidsrechter heeft gekozen wahah ga verder dromen ga. En waarom zou ik sportief gaan reageren als die tunesiers niet sportief hebben gespeeld? En trouwens die dingen zeg je nu jah dat je voor marokko zal zijn omdat je weet dat tunesie door is gegaan en niet marokko!!
Ewa jah je mag je menig geven hoor maar het slaat helemaal nergens op. En jah ik geloof het zeker dat Marokko de scheids heeft gekozen waarom zou ik dat gaan verzinnen , moet je beter opletten volgende keer he En dat ik voor marokko zou zijn als tunesie niet door was gegaan is bij mij vanzelfsprekend aangezien het een islamitisch buurland is he maar jah helaas reageert niet iedereen sportief

En meid...het is maar voetbal er zijn belangrijkere zaken in de wereld

Thallai fe rasek en nog een gezegende ramadan toegewenst (aan iedereen trouwens)

09-10-2005, 16:28

Citaat door ayman_mocro:
Waarom kunnen tunesiers nooit is een eerlijke wedstrijd spelen wie de wedstrijd heeft gezien kon zien dat er iets met de scheidsrechter is afgesproken hij gaf zomaar vrijetrappen weg terwijl er niets aan de hand was en het toppunt was de rooie kaart van Karkouri. Marokko had al voor de wedstrijd naar een europese scheidsrechter gevraagd maar dat voorstel werd geweigerd
GOWWW TUNISS

09-10-2005, 16:30

Citaat door SweetTunisia:
Hahahha ik lach me dood hierzo het zijn egt altijd dezelfde opmerkingen he,,,,,scheidsrechter omgekocht of wat dan ook doe normaal joh haha. De scheids was een Egyptenaar en Marokko heeft die scheids ZELF uitgekozen ivm de vorige keer toen tunesie die nigeriaanse scheids zehma had omgekocht. Kijk de wedstrijd was lelijk gewoon het leek echt nergens op maar zowel Tunesie als Marokko speelde gewoon slecht dus als Marokko gewonnen zou hebben so be it. En dan had ik zeker wel gehoopt dat ze ver zouden komen in WK want t is wel buurland dus echt onzin wat je praat sorry hoor. Waarom kunnen VEEL (niet allemaal!!!) niet gewoon sportief reageren maar altijd negatief

Jammer hoor
wij zijn sportiefffffffffff


09-10-2005, 16:36

Citaat door xladyxtetouanx:
die sgeidsregter was tog tunesisch?
maarre ja je kon gewoon sien dat het vals was
Het was een Egyptenaar. Die rode kaart heeft hij ook weer ingetrokken, hoor. Dat was een misverstand.
Ik vond de scheids zeker in het begin ok. Op het laatst werd hij wat minder scherp, maar goed.
Verliezen is verliezen. Winnen is winnen. Mijn man is Tunsi en had het ook gegund aan Marokko om te winnen. Allebei de teams hebben niet goed gespeeld (is ook niet zo raar met die spanning die eraan hing).
Dat er nu achteraf gepraat wordt over een slechte scheids is flauw, mijn man vond hem ook niet helemaal top. Ze moeten gewoon invoeren dat er één scheids achter de tv zit en de herhalingen bekijkt. Tot die tijd kunnen er inderdaad altijd rare beslissingen genomen worden.
Volgens mij was die strafschop trouwens wel terecht.

09-10-2005, 16:37

Citaat door tazarinegirl:
volgens mij was die scheidsrechter een algerijn. En zoals we weten mogen algerijnen marokkanen niet maar wat een wedstrijd was dat man. Ik vind dat marokko goed had gespeeld maar die tunesiers kunnen echt niet eerlijk spelen gewoon zomaar vallen zonder aan te raken en wat ze bij de marokkaanse keeper geflikt hebben. Wallah als ze verdiend gewonnen hadden dan zou ik dat niet erg gevonden hebben en zou ik gewoon tijdens de wk voor tunesie zijn (islamitische land+buurland van marokko) maar nu echt niet. Insha allah komen ze niet ver tijdens de WK ik heb nu zo'n erge hekel aan hun. En dan begrijp ik niet dat je blij kunt zijn terwijl je niet eerlijk hebt gewonnen. yeh zielige mensen.
Beetje kinderachtig jouw reactie. Magreb zijn toch alle drie de landen. Mijn man had het echt niet erg gevonden als Marokko had gewonnen. Dan was hij gewoon hen gaan supporten op het WK. Verder liep die schattige keeper gewoon zelf vol tegen Jairi (was toch Jairi?) op. Dat was zeker in de herhaling heel duidelijk te zien.

09-10-2005, 16:39

Citaat door SweetTunisia:
Hahahha ik lach me dood hierzo het zijn egt altijd dezelfde opmerkingen he,,,,,scheidsrechter omgekocht of wat dan ook doe normaal joh haha. De scheids was een Egyptenaar en Marokko heeft die scheids ZELF uitgekozen ivm de vorige keer toen tunesie die nigeriaanse scheids zehma had omgekocht. Kijk de wedstrijd was lelijk gewoon het leek echt nergens op maar zowel Tunesie als Marokko speelde gewoon slecht dus als Marokko gewonnen zou hebben so be it. En dan had ik zeker wel gehoopt dat ze ver zouden komen in WK want t is wel buurland dus echt onzin wat je praat sorry hoor. Waarom kunnen VEEL (niet allemaal!!!) niet gewoon sportief reageren maar altijd negatief

Jammer hoor

09-10-2005, 16:39
marokkanen kunnen gewoon niet zo goed tegen hun verlies.. er moet toch iemand verliezen in de wedstrijd?

Wij tunesiers hebben gewoon gewonnen.. klaar

09-10-2005, 16:52



Citaat door mo_77:
nee hij liep er helemaal niet tegen op dat was die jaziri die tegen m opliep van voren en van achter die bosaap bouazizi.
Jairi stond stil man! Enne, bosaap?? Ga je lekker?

09-10-2005, 17:06

Citaat door ayman_mocro:
Waarom kunnen tunesiers nooit is een eerlijke wedstrijd spelen wie de wedstrijd heeft gezien kon zien dat er iets met de scheidsrechter is afgesproken hij gaf zomaar vrijetrappen weg terwijl er niets aan de hand was en het toppunt was de rooie kaart van Karkouri. Marokko had al voor de wedstrijd naar een europese scheidsrechter gevraagd maar dat voorstel werd geweigerd
Yeah right

VIVE LA TUNISIEE!!!

09-10-2005, 17:09

Citaat door mo_77:
nee hij liep er helemaal niet tegen op dat was die jaziri die tegen m opliep van voren en van achter die bosaap bouazizi.
Je weet toch dat je niet mag drinken tijdens de ramadan

Pagina's : [1] 2 3 4 5