Bekijk volle/desktop versie : Overledene in t´Groen?!



06-10-2005, 23:05
halooo allemaall...
ik wens jullie allemaal nog een Ramdan Mubarak....

Helaas ken ik een persoon die het zwaar zal krijgen deze ramdan omdat de moeder van deze persoon nog niet zo lang geleden is overleden...
Mijn vraag: de persoon zelf en ook een paar ander mensen hebben over de moeder van deze persoon gedroomd....wat opviel was dat ze in de dromen telkens groene kleding aan haad.....
Soms geloof ik wel dat dromen een soort teken hebben....
Weet iemand misschien wat haar Groene kleding te betekenen heeft?????????????????...of moet ik hier verder maar niks achter zoeken??...

alvast bedankt voor de reacties...
beslemaaaaaa

06-10-2005, 23:07


Sallammohlekom,

interessante vraag srry weet zelf geen antwoord op en ja dromenn hebben betekenissen.

en Allah swt weet het beste

Fi amaniallah C.arab

11-10-2005, 09:13
Groene kleur is de kleur van jenna. Mara als iemand het aan heeft weet ik niet wat het betekent Wa Allahou A3lam

11-10-2005, 09:59
Assalamoe Alaikoem,

Na3am, men zegt dat groen een goede kleur omdat het ook de kleur van de Islam is en ze zeggen ook dat het een goed teken is als je een overledene droomt in witte kleding, wa Allahu a3lem.

Vlak voor mijn opa overleed, werd hij door diverse mensen gedroomd in het wit, sub7anallah.. maar nogmaals ik kan niet spreken over een onderwerp waar ik niet zo veel van af weet en Allah weet het beste.

11-10-2005, 10:52



Citaat door Noor_al_Islaam:
Assalamoe Alaikoem,

Na3am, men zegt dat groen een goede kleur omdat het ook de kleur van de Islam is en ze zeggen ook dat het een goed teken is als je een overledene droomt in witte kleding, wa Allahu a3lem.

Vlak voor mijn opa overleed, werd hij door diverse mensen gedroomd in het wit, sub7anallah.. maar nogmaals ik kan niet spreken over een onderwerp waar ik niet zo veel van af weet en Allah weet het beste.
Groen is niet de kleur van de islam, wit was het meest geliefd bij de profeet Alayhi salaatou wa salaam.