Bekijk volle/desktop versie : ziek, ziek en nog eens ...



Pagina's : [1] 2

08-04-2003, 16:07
Sommige gasten hier zijn echt ziek, ziek en nog eens ziek.
Deze gasten weten wel wie ik bedoel.

Laat je na kijken (jongens en meisjes), jullie verlagen jullie zelf nog lager dan die hollanders en negers...

08-04-2003, 16:39


Dat wisten we al

08-04-2003, 16:41
Vol met Frustraties

08-04-2003, 16:44
weet je waar ik me zo aan erger is aan jullie
het is ook nooit goed met jullie

praten ze over serieuse dingen is het niet goed
gaan ze over onzin kletsen is het ook niet goed

hey laat iedereen toch doen waar hij of zij zin in heeft

in plaats van elke dag te moeten zeiken
hoe erg en gestoord eb ziek iedereen hierzo is

08-04-2003, 16:50


Jah....dachten ze allemaal maar zo bintje

08-04-2003, 20:48
Ziekkkkkkkkkk???????
IEmand die hier iemand anders de les probeert voor te lezen die is PAS ZIEK!
Ga leven zoeken.......ga.gaaaaaaaa.gaaaaaaaaaaaa

08-04-2003, 20:54

Citaat:
Origineel gepost door Berber26
Sommige gasten hier zijn echt ziek, ziek en nog eens ziek.
Deze gasten weten wel wie ik bedoel.

Laat je na kijken (jongens en meisjes), jullie verlagen jullie zelf nog lager dan die hollanders en negers...
Kom je daar nu pas achter........
Negeer die onzinnige gedoe,
soms vergeten mens, dat dit maar internet is.........

09-04-2003, 11:52

Citaat:
Origineel gepost door zinalady
Ziekkkkkkkkkk???????
IEmand die hier iemand anders de les probeert voor te lezen die is PAS ZIEK!
Ga leven zoeken.......ga.gaaaaaaaa.gaaaaaaaaaaaa
salaam zinalady

jij voelt je dus aangesproken. oke dat kan.
en het is mijn mening en deze mag ik hebben.
en als ik dan met een voorstel kom ( ja na laten kijken) hoef je er niet wat mee te doen.

met vriendelijke groet,

Berber26

en Saida, ja ik kom er niet achter. want ik kom hier net een week of twee.

groetjes,

( ik ben me ervan bewust dat dit internet is)

09-04-2003, 11:59
Ziek? Waarom? Ik denk dat velen van ons deze site als uitlaatklep zien en zolang je niemand kwetst, mag je van alles bespreken! En als jij dit zo'n probleem vindt, dan kom je hier toch gewoon niet meer! Très simple!

groetjes!

09-04-2003, 12:00

Citaat:
Origineel gepost door Berber26
Sommige gasten hier zijn echt ziek, ziek en nog eens ziek.
Deze gasten weten wel wie ik bedoel.

Laat je na kijken (jongens en meisjes), jullie verlagen jullie zelf nog lager dan die hollanders en negers...
Your right!!!!!

09-04-2003, 12:08

Citaat:
Origineel gepost door Berber26
Sommige gasten hier zijn echt ziek, ziek en nog eens ziek.
Deze gasten weten wel wie ik bedoel.

Laat je na kijken (jongens en meisjes), jullie verlagen jullie zelf nog lager dan die hollanders en negers...
Inderdaad

09-04-2003, 12:10

Citaat:
Origineel gepost door touzine
Your right!!!!!
Oh ja, jij vindt het klaarblijkelijk ook wel leuk om hier te rouleren. De pot verwijt de ketel dat ie zwart is!

09-04-2003, 12:52


Ik voel me helemaal niet aangesproken ...want je geeft alleen maar een doelloze mening zonder er ook nog eens goede argumenten bij neer tezetten, dus hoe kan ik me dan in godsnaam aangesproken voelen?!
En jij mag je eerder na laten kijken vriend....ZOmaar negers en Nederlanders erbij halen, ze zomaar discrimeneren dat ze laag zijn, NOu dat zegt al genoeg over jou! wat hebben die er nou weer mee te maken.
EN dan nog iets laat iedereen in zijn of haar waarde....wat wil je hiermee bereiken.
Het is wel duidelijk te merken dat je hier nog maar een paar weken zit...Hmmmmm zouden die paar weken niet telang voor je zijn ? Misschien moet je maar iets anders gaan zoeken om je tijd mee te vullen!
Als je hier goed gekeken hebt dan zie je dat dit een hele nuttige site is....ER is hier niet alleen maar onzin te lezen maar ook nog eens heel veel nuttige info over de ISlam en andere gebruikvolle Info.
EN dan nog als iemand hier alleen maar Onzin wilt neerzetten wat gaat jou dat aan? Het is niet verplicht om te lezen en plus het is niet verboden hoor...hij pleegt geen moord...en valt ook niemand lastig dus zolang het maar bij onzin plaatsen blijft is niks aan dehand...
RElaxed Buddy....en nogmaals ga een leven zoeken!
BEslama

09-04-2003, 13:23

Citaat:
Origineel gepost door zinalady
Ik voel me helemaal niet aangesproken ...want je geeft alleen maar een doelloze mening zonder er ook nog eens goede argumenten bij neer tezetten, dus hoe kan ik me dan in godsnaam aangesproken voelen?!
En jij mag je eerder na laten kijken vriend....ZOmaar negers en Nederlanders erbij halen, ze zomaar discrimeneren dat ze laag zijn, NOu dat zegt al genoeg over jou! wat hebben die er nou weer mee te maken.
EN dan nog iets laat iedereen in zijn of haar waarde....wat wil je hiermee bereiken.
Het is wel duidelijk te merken dat je hier nog maar een paar weken zit...Hmmmmm zouden die paar weken niet telang voor je zijn ? Misschien moet je maar iets anders gaan zoeken om je tijd mee te vullen!
Als je hier goed gekeken hebt dan zie je dat dit een hele nuttige site is....ER is hier niet alleen maar onzin te lezen maar ook nog eens heel veel nuttige info over de ISlam en andere gebruikvolle Info.
EN dan nog als iemand hier alleen maar Onzin wilt neerzetten wat gaat jou dat aan? Het is niet verplicht om te lezen en plus het is niet verboden hoor...hij pleegt geen moord...en valt ook niemand lastig dus zolang het maar bij onzin plaatsen blijft is niks aan dehand...
RElaxed Buddy....en nogmaals ga een leven zoeken!
BEslama
Ik voel me helemaal niet aangesproken ..
Gelukkig maar toch. Maar zo kom je wel over meid.

.want je geeft alleen maar een doelloze mening zonder er ook nog eens goede argumenten bij neer tezetten, dus hoe kan ik me dan in godsnaam aangesproken voelen?!
Als je ziet wat er allemaal gezegt wordt zonder schaamte of dat iemand zich geneert ook al kan niemand je zien.
Allah zie je toch wel. Imaan is bij sommige gasten hier ( zowel man als vrouw) ver te zoeken.
Sommige topic dan he.

En jij mag je eerder na laten kijken vriend...
Als ik daar aanleiding voor heb zal ik dat zeker doen. En een ding moet je goed besteffen.
IK BEN JOUW VRIEND NIET. EN DAT ZAL IK HOOGSTWAARCHIJNLIJK NIET WORDEN OOK.

.ZOmaar negers en Nederlanders erbij halen,
Ik had ook belgen en fransen kunnen zeggen.Hier heb je gelijk in. Het gaat om niet moslims. Daar gaat het om

ze zomaar discrimeneren dat ze laag zijn,
Ik heb het niet over iedereen. Tussen deze mens zitten ook mensen die weten wat schaamte is en roepen niet zomaar dinge.

NOu dat zegt al genoeg over jou!
Jij kent mij niet, ik jou niet dus ik vind dat we dat maar zo moeten houden.
Ik denk dat je het met me eens ben.

wat hebben die er nou weer mee te maken.
Nog maals het ging niet specifiek om nederlanders en negers. Het gaat om niet moslims ouggaa.

EN dan nog iets laat iedereen in zijn of haar waarde....
Ik laat iedereen in zijn waarde ik respecteer iedereen

wat wil je hiermee bereiken.
Misschien dat de mensen die zich aangesproken voelen de volgende keer het niet over
Het nemen of palen van negers of negerinnen hebben. Of iets in die richting.

Iemand schreef dat dit een uitlaat klep is. Nou oke daar heeft ze gelijk in, maar toch wel binnen een bepaalde kader.
Nog maals ik wil niemand beledigen of laag waarderen.

Het is wel duidelijk te merken dat je hier nog maar een paar weken zit...
Dat heb je heel goed.

Hmmmmm zouden die paar weken niet telang voor je zijn ?
Misschien hebje gelijk. Maar mag ik dat zelf uitmaken dank je wel.

Misschien moet je maar iets anders gaan zoeken om je tijd mee te vullen!
Heb ik ook, maak je maar niet druk om mij. Maak je liever druk om je zelf.

Als je hier goed gekeken hebt dan zie je dat dit een hele nuttige site is...
Ik heb nooit het tegenovergestelde beweert. Je moet goed leze mevrouw. Het is een nuttige site.
Er valt goed informatie hier te halen.

Het gaat me alleen om een paar topic die ik gezien heb en de reacties daarop.

.ER is hier niet alleen maar onzin te lezen maar ook nog eens heel veel nuttige info over de ISlam en andere gebruikvolle Info.
Dat weet ik. Nog maals ben een beetje slim of hoe zit het. Ik heb het nooit over deze site gehad.
(Dit zijn allemaal jou woorden en plaats ze niet in mij mond of topic)

EN dan nog als iemand hier alleen maar Onzin wilt neerzetten wat gaat jou dat aan?
Stel ik erger me hier aan en ik open hiervoor een topic.
WAT GAAT JOU DAT DAN AAN. NIETS TOCH, NOU BEMOEI JE DAN NIET MET MIJ.


Het is niet verplicht om te lezen en plus het is niet verboden hoor...
En ook niet verplicht om hierop te reageren. Dus ik zou zeggen waneer je Berber26 ziet,
Niet zijn topic’s openen. ( of niet reageren. )

hij pleegt geen moord...en valt ook niemand lastig dus zolang het maar bij onzin plaatsen blijft is niks aan dehand...
heb je gelijk in.

RElaxed Buddy....
Ik ben jou buddy niet mevrouwtje

en nogmaals ga een leven zoeken!
Mijn leven is intresant genoeg. Zoals je gemerkt heb ben ik pas op deze site gekomen. Jij daarentegen
Heb geen iedee hoe lang je hier zit.
Volgens mij moet jij een leven gaan zoeken ipv dagelijk achter het internet zitten. En iedereen een afkraken met ga een leven zoeken.
Ik dacht dat je het over iedereen in zijn waarden laten , laat mij dan ook in mijn waarden.
Als ik een mening heb geplaatst in een topic. Ga dan niet meteen zitten roepen dat ik een leven moet gaan zoeken of zoiets.

BEslama

Met vriendelijke groet,

Berber26

09-04-2003, 13:37
Ben het grotendeels met heel je stuk eens maar Ik laat jou ook in je waarde het is alleen maar een REactie op jou....Jij die daarentegen mensen aanvalt over het feit dat ze onzin plaatsen.
En je bent hier nog maar net je bent de eerste bij wie ik heb gezegd dat ie een leven moet gaan zoeken mocht die er nog niet een hebben dus kom niet met dat ik het tegen IEDEREEn zeg waar berust je dat op!?!!!!!!
EN zoals je al zegt ik ken jou niet & jij kent mij niet....ewa waarom ga je dan toch zeggen dat ik dagelijks achter mijn pctje zit....VInd het erg knap van iemand die mij niet eens kent ( en zoals je het al zei laten we dat zeker zo houden)
EN dan nog iets ik geef alleen mijn mening en daar heb ik alle recht op!
DIt is een forum waar mensen discussieren dus damm right dat als ik zin heb om jou topics te openen dat ik dat dan zeker doe.
EN als jij werkelijk als motto zou hebben om met deze topic diegene die zich aangesproken voelen anders te kunnen laten denken dan vind ikdat een hele vreemde gedachtengang van jou....want de manier waarop je dat doet .........klinkt erg overtuigend!
Maar nogmaals dit is geen aanval ( wat ik trouwens wel van jou stukje vond )
Het is gewoon mijn mening en reactie!!!!!
Maar bedankt voor je UITLEG!
Bye

Pagina's : [1] 2