Bekijk volle/desktop versie : Hebben jullie dat gister op Talpa gehoord.......?



05-10-2005, 15:52
Salaam.....Mabrouk Ramadan...
Ik keek gister op Talpa het Eredivisie-Journaal....
En op een gegeven moment zegt Wilfred Genee (presentator)...
Dat zaterdag Na Tsjechie-Nederland...ze een Bijdrage gaan leveren...Bij de Wedstrijd...Tunesie-Marokko
Dus ik vroeg me af....of iemand hier meer over weet....
Alvast bedankt....
Nog een prettige dag verder...

05-10-2005, 15:57


misschien laten ze de samenvatting zien van de wedstrijd

05-10-2005, 17:42
ja zkr die frank kramer gaat weer lulle van dat ze geen nie kunne spele enz. maar ja wordt wel egt spannend!!!

05-10-2005, 18:08
ik denk dat ik effe op eruosport ga kijken want ik wil wel weten wat onze landgenoot(commentator zegt) en dat is veel spannender als hij gaat schreeuwen Goaaal dan die nederlander en de tunesiers scoren of de marokkanen scoren

05-10-2005, 18:51


talpa is goed

05-10-2005, 19:02

Citaat door moes_moeilijk:
zou top zijn, ik zie er nu al tegenop om naar dat commentaar van frank kramer van eurosport te gaan luisteren. dan liever naar de Marokkaanse zender kijken
Leeft Frank Kramer nog? Wajaaw ik herinner nog toen ik 6 ofzo was had ik een spelerskaart van hem toen hij bij Telstar speelde..Hij heeft een tijdje gepresenteerd (boggle ofzo) en daarna verdwenen, dus hij zit bij Eurosport?

05-10-2005, 19:03

Citaat door moes_moeilijk:
zou top zijn, ik zie er nu al tegenop om naar dat commentaar van frank kramer van eurosport te gaan luisteren. dan liever naar de Marokkaanse zender kijken
Wahahahaha!!Ben je het nou wel eens met mij

06-10-2005, 14:20
Weet je wat ik doe. ik kijk naar eurosport met de commentaar mar RTM, maar moet ik wel de stereo aan de Ontvanger aansluiten en dan de TV op mute.

Eurosport heeft mooiere beeld dan RTM dus deze combinatie is goed

06-10-2005, 14:45

Citaat door moes_moeilijk:
euhm als ik het niet verkeerd heb was het niet ik maar iemand anders die met jou discussieerde over Marokkaanse commentators, broeder.

De mening die ik nu heb over Marokkaanse commentators is dat ze wel redelijk zijn.
oke gayer incha Allah agie

06-10-2005, 15:56

Citaat door moes_moeilijk:
hahaha ja, broeder.

Ik heb Frank Kramer helaas vaak op rascistisch getinte opmerkingen moeten betrappen. Zo zei hij dat over het spitsenkoppel van Manchester United'van 99 Dwight Yorke en Andy Cole; ''die zwarten kunnen elkaar goed vinden''

Verder valt het me altijd op dat hij negatief over Arabische ploegen praat.
Hij heeft toch gelijk...ze zn toch zwart...

06-10-2005, 18:47

Citaat door moes_moeilijk:
daar gaat het niet om, hij beledigt donkere mensen ermee.
Valt wel mee hoor...ik heb surinaamse vrienden...die noem ik ook zwarte, heel normaal hoor. Gaat er eerder om wie het zegt en op welke manier. Kijk, zwart wordt vaak gezien als negatief als minder...daarom reageer jij zo. Als hij witkop had gezegd, zou je dat eerder grappig vinden dan racistisch....