Bekijk volle/desktop versie : ontevredenheid



05-10-2005, 15:38
salaamoe alaikoem,

het is mischien een vreemde vraag, maar ik zit er erg mee. ik ben erg ontvreden over mijn neus. elke dag als ik opsta denk ik eraan en als ik slaap denk ik er weer aan. ik weet dat ik tevreden moet zijn met hoe allah mij heeft geschapen, maar ik kan er niets aan doen. Ik spreek geen arabish, maar ik wiil graag een du'aa waarin ik aan allah vraag of hij die twijfels en ontevredenheid kan wegnemen. Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij hierbij kan helpen.

Djazaaka Allahoe Khayran

05-10-2005, 17:15


sorry ik ken geen du'aa,,
maar kijk het op deze manier: wees blij dat je een neus hebt,, Allah heeft alle mensen PERFECT geschapen,, dus jij bent ook perfect,, maar op jouw manier,,

veel succes

BTW; iedereen is weleens ontevreden over iets dat ie heeft of niet heeft

05-10-2005, 17:34
Assalamoe Alaikoem,

zuster er was een echtpaar wat een kind kreeg met 6 vingers.
ze hebben het 6e vingertje laten amputeren.

enige tijd later kregen ze er nog een kindje bij, wat geboren werd met 4 vingertjes.

Wees blij oegty met wat je hebt, alles wat ven Hem komt moet je met open armen verwelkomen, wees Hem dankbaar en oefen geduld uit en wees blij met jezelf, omdat Allah blij is met de manier Hij jou geschapen heeft.

05-10-2005, 18:22
Salaam Alaikom,

je moet tevreden zij met wat je bent en als de probleem alleen bij de neus ligt dan is er niks aan de hand.

Kijk naar de mensen die blind zij hun hele leven lang, doe effe je ogen dicht en loop van de trap af ga je zien hoe die mensen zich voelen.

En denk aan de Doven die niks horen ga op de markt lopen en die je oren op het best dich zodat je niks hoort, dan zie je al die mensen hun monden bewegen en je weet niet wat ze zeggen.

Of denk aan de mensen die verlamd zijn aan hun benen, die hun hele leven in een rolstoel zitten ze kunnen niet eens naar de tweede verdieping zonder hulp en niet voetballen en bidden en spelen met hun kinderen etc....

Of denk aan de mensen in Afrika en Azie die geen eten hebben om hun vasten te verbreken en wat hebben wij??

Een T.V een Radio, eten, koelkast, Electiciteit, water waar ze in afrika 2 uur voor gaan lopen om een litter water te halen.

Of denk aan de gehandicapten die niks kunnen, niet kunnen praten niet kunnen zien niet kunnen lopen etc...

We moeten Allah dankbaar zijn

Ps: Onthoud we waren uit niets geschapen.

Wasalaam Alaikom

05-10-2005, 18:59


ewa laat j neus zien dan kunnen we je zeggen wat je moet doen.misschien is ie wel mooier dan die van ons