Bekijk volle/desktop versie : na elmaghreb



05-10-2005, 14:45
zit je dan ook helemaal propvol totdat je buik pijn doet ...ja ik bedoel als je allemaal leest wat sommige meiden maken incl moi en dan van elk ding 1 of 2 nemen + harira..dan zit ik echt behoorlijk vol


en krijgen jullie het ook zo koud daarna +slaap ...gister was ik al rond 20:30 en 21:00 al aan het pitten weer op de bank met een mega deken. en liet mijn man in zijn eentje tv kijken.

05-10-2005, 15:09


Ik meestal wel vol!! ik probeer niet te vol te zijn, want dat is niet goed. wat ik doe is gaan wandelen(met mijn moeder en soms vader). dan kan het eten zakken

05-10-2005, 15:15

Citaat door tangia21:
zit je dan ook helemaal propvol totdat je buik pijn doet ...ja ik bedoel als je allemaal leest wat sommige meiden maken incl moi en dan van elk ding 1 of 2 nemen + harira..dan zit ik echt behoorlijk vol


en krijgen jullie het ook zo koud daarna +slaap ...gister was ik al rond 20:30 en 21:00 al aan het pitten weer op de bank met een mega deken. en liet mijn man in zijn eentje tv kijken.
Daarom probeer ik echt heel rustig aan te eten...

Ik verbreek mijn vasten, met dadels en melk...Ga daarna bidden. Eet nog iets, en raak ik het eten een half uur niet aan. En dan pas neem ik kom hrira en nog iets...

Dan heb ik nog plek voor de shor...

05-10-2005, 15:23
Ik doe hetzelfde als aardbeitje. Ik neem ook eerst een shake met dadels en dan een broodje of be3rier ofzo dan ga ik bidden en daarna ga ik thee drinken met iets anders.
Ik maak de hele ramadan harira, maar eet het zelf niet (maagzuur). Maar harira valt meestal het zwaarst op de maag.

Ik was gisteren ook bekaf. Niet van het eten maar meer van het druk zijn (na werk direct keuken in enzo). Ik had daarna hoofdpijn en ben ook na salaat isha gaan slapen. Desperate houswifes viel gisteren tegen en girlmore girls heb ik helaas moeten missen. Te moe.

05-10-2005, 15:53


Ikke niet. Ik neem meestal mijn harira met een paar dadels. Ik lus geen sbekkia.
En daarna een kopje thee met een crossaint en of msmen en of donut.
Maar na 2 van die dingen zit ik al vol en dan eet ik pas warm na het terugkomen van de tarawig gebed.

20-04-2009, 19:40
ja klopt , ik zit dan ook vol

20-04-2009, 19:44
heb je niks te doen

20-04-2009, 19:46

Citaat door tangia19:
heb je niks te doen



ik heb chi 7 bladzijdes vol gevonden alleen van Tangia19 en Tangia21 hahahah
heb een optie gevonden waardoor je de topics gesorteerd krijgt per lid

20-04-2009, 19:47
welk optie ..vertel..heb toch niks te doen nu

20-04-2009, 19:52

Citaat door tangia19:
welk optie ..vertel..heb toch niks te doen nu


hahahaha

ok

ga naar de eerste pagina van dwvdmv

scrol helemaal nar beneden , onder die topics heb je een WEERGAVE OPTIES.
daar kan je 3 dingen kiezen
bij sorteer op kies bv onderwerp starter (krijg je ze per lid) dat is wat ik net deed en aangezien T van Tangia helemaal aan het einde is kwam ik makkelijk in jouw topics eronder kies je VANAF HET BEGIN , en volgorde mag je zelf invullen en dan doe je TOON DISCUSSIES

20-04-2009, 19:54

Citaat door Khataarlijk:
ik heb chi 7 bladzijdes vol gevonden alleen van Tangia19 en Tangia21 hahahah
heb een optie gevonden waardoor je de topics gesorteerd krijgt per lid



kijk eens of je ook een oude topic van mij kan vinden...

20-04-2009, 20:07

Citaat door Desolate:
kijk eens of je ook een oude topic van mij kan vinden...



van jou zijn ze allemaal 1 jaar oud (allemaal in 2008 of 2009)

20-04-2009, 20:17



Citaat door Khataarlijk:
van jou zijn ze allemaal 1 jaar oud (allemaal in 2008 of 2009)


klopt....sinds vorig jaar 2008 werd ik actief op dwvdmv....