Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat voor schampoo gebruiken jullie?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

05-10-2005, 09:01
Selaam allemaal,

Ik ben erg benieuwd welke schampoo jullie gebruiken? En is hij goed....?
En vertel erbij wat voor haar je hebt is je haar Beschadig, heb je haaruitval, is je haar droog enzovoort.... En krijg je daar ook rusultaat krijg je zacht haar of meer glans, makkelijk kambaar....

Ik hoop wat van jullie te horen.....

Liefs Nassira

05-10-2005, 09:36


Ik gebruik shampoo van Sunsilk (Andrelon in Nl denk ik) voor haar met meer volume. En inderdaad, mijn haar is nu gezonder en heeft een gezonde glans. (vroeger futloos en slap, zonder glans)
Verder gebruik ik sinds deze week de (nieuwe) cremespoeling van hetzelfde merk. Je hebt ze voor rood , blond en bruin haar. Ik gebruik (natuurlijk) die voor bruin haar; je haar zou meer glans hebben maar ik heb ze nog te weinig gebruikt om erover te oordelen

05-10-2005, 10:36
ik gebruik herbal essence voor droog, beschadigd en geverfd haar..
ook de conditioner ervan. nu al meer dan twee jaar, en hij is echt goed en je haar ruikt er zo lekker van..

05-10-2005, 14:37
ik gebruik charles worthington full volume body beautiful shampoo en ook een conditioner ervan

05-10-2005, 15:01



Citaat door Nadiya1987:
ik gebruik charles worthington full volume body beautiful shampoo en ook een conditioner ervan
is die goed?.en wat voor soort haar heb je...is waarschijnlijk 1 van de weinige shampoos die ik nog niet gebruikt heb...

06-10-2005, 10:09
oww k gebruik momenteel head and shoulders 2 in 1 . ik had een beetje last van roos maar na 1 keer gebruike was t weg en mn haar is superz8 (cremespoeling zit er al in) en je kan je haar elke dag wassen omdat t nie zo aggressief is!
ik gebruikte eerst andrelon wat ook een goede shampoo is alleen niet voor mijn haartype geloof ik

06-10-2005, 10:16
Fructis voor gekleurd haar en Fructis voor beschadigd haar .

Voor glans kan je het beste conditioner gebruiken en 1x in de week een haarmasker, helpt echt !

06-10-2005, 12:47
Hallo allemaal,

Ik zelf heb heel erg droog en beschadig haar, wat voor schampoo raden jullie mij aan om te gebruiken. Ik gebruik zelf op dit moment shampoo van dove voor droog en beschadig haar en cremespoeling en 1 keer per week haarmasker van dove (ook voor droog en beschadig haar). Alleen ik zie geen rusultaat ik krijg alleen maar meer haaruitval vooral als ik cremespoeling ga gebruiken dan zie je ovaral haren in de douche ik word er gek van. Ik wil heel graag dat ik meer glang krijg en dat mijn haar makkelijk kambaar is. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen wat de beste shampoo geschikt voor me haar is, ik zelf heb geen kroes haar maar gewoon golven.

Heel veel liefs Nassira

06-10-2005, 12:54
oohja nog iets, ik fohn me haren niet wel heb ik me haren geverft had blond en daarna na twee maanden heb ik me haar zwart geverft, sinds dien kreeg ik last van haaruitval me haar is ook dun geworden toen ik had geverft naar zwart ik schrok gewoon van me haar en hij is ook heel erg droog twijl ik dat nooit had gehad het is allemaal gebeurd sinds ik me haar had geverft . Weten jullie meschien een oplossing wat ik het beste kan doen?

Alvast bedankt!

Kus nas

12-10-2005, 15:12
Ik gebruik pantane.

Hey Nassira.
Komt goed meid, maak je er niet te druk over.
Gewoon je haar met rust laten.
Als je weer dik haar wilt, moet je knofloof fijn malen en dan met olijfolie mengen.
Doe het gewoon elke weekend en laat het wel een paar uurtjes in je haar trekken.
Ik weet zeker dat je haar voller en dikker gaat worden.
Komt goed meid, je moet ook niet teveel aandenken en niet te veel over piekeren.


Take care.

12-10-2005, 15:44

Citaat door nassira22:
oohja nog iets, ik fohn me haren niet wel heb ik me haren geverft had blond en daarna na twee maanden heb ik me haar zwart geverft, sinds dien kreeg ik last van haaruitval me haar is ook dun geworden toen ik had geverft naar zwart ik schrok gewoon van me haar en hij is ook heel erg droog twijl ik dat nooit had gehad het is allemaal gebeurd sinds ik me haar had geverft . Weten jullie meschien een oplossing wat ik het beste kan doen?

Alvast bedankt!

Kus nas
heb ook hetzelfde meegemaakt..
ik gebruik zelf fructis shampoo en coditioner voor beschadigt haar..
of het helpt weet ik niet.. heb alle shampoos onderhand al geprobeerd ,
blijf haaruitval hebben, en klopt je word er gek van!!!
maarre ja, heb alles geprobeeerd huisarts, bloedgeprikt, vitaminess enzo..
niks helpt, duszz ik leer het maar accepteren..

maarre als er mensen zijn die oplossingen weten tegen haaruitval,
aub vertel ze dan..

12-10-2005, 15:50

Citaat door evagirl:
heb ook hetzelfde meegemaakt..
ik gebruik zelf fructis shampoo en coditioner voor beschadigt haar..
of het helpt weet ik niet.. heb alle shampoos onderhand al geprobeerd ,
blijf haaruitval hebben, en klopt je word er gek van!!!
maarre ja, heb alles geprobeeerd huisarts, bloedgeprikt, vitaminess enzo..
niks helpt, duszz ik leer het maar accepteren..

maarre als er mensen zijn die oplossingen weten tegen haaruitval,
aub vertel ze dan..
vitamine B van DAvitamon!

je haar niet vaak wassen, 2 a 2 keer per week maximaal!

geen fructis gebruiken! fructis heeft bestanddelen zorgen ervoor dat je haar in eerste instantie er sterk, glanzend mooi uitziet. Maar naarmate van tijd beschadigt het je haar en veroorzaakt haaruitval. dit weet ik uit eigen ervaring, maar wat vooral belangrijk is: alle kappers raden het af

je haar neit kammen tijdens het douchen, maar daarvoor. tijdens het douchen staan de haarzakjes meer open , en wanneer je het dan uitkamt, trek je teveel haren uit je hoofdhuid.

veel water drinken! is goed voor conditie van je haar (en je huid )

12-10-2005, 16:05



Citaat door joepiee:
vitamine B van DAvitamon!

je haar niet vaak wassen, 2 a 2 keer per week maximaal!

geen fructis gebruiken! fructis heeft bestanddelen zorgen ervoor dat je haar in eerste instantie er sterk, glanzend mooi uitziet. Maar naarmate van tijd beschadigt het je haar en veroorzaakt haaruitval. dit weet ik uit eigen ervaring, maar wat vooral belangrijk is: alle kappers raden het af

je haar neit kammen tijdens het douchen, maar daarvoor. tijdens het douchen staan de haarzakjes meer open , en wanneer je het dan uitkamt, trek je teveel haren uit je hoofdhuid.

veel water drinken! is goed voor conditie van je haar (en je huid )
dank je voor de info...

groetjes,

12-10-2005, 20:08

Citaat door Sugababe:
ik gebruik herbal essence voor droog, beschadigd en geverfd haar..
ook de conditioner ervan. nu al meer dan twee jaar, en hij is echt goed en je haar ruikt er zo lekker van..
vind die shampoo eigenlijk maar niks..het ruikt alleen lekker..

Heb trouwens daar van de nieuwe lijn Rainforest flowers van Herbal essence voor droog/beschadigd haar..

12-10-2005, 20:14
Ik gebruik Brilliant Brunette shampoo van John Frieda (die van chocolade tot expresso bruin haar)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9