Bekijk volle/desktop versie : VANDAAG EEN PLUNdER GEMAAKT



04-10-2005, 16:50
SALAAM ALLEMAAL

ik heb vandaag een Blunder meegemaakt,die vergeet ik nooit.
ik heb boodschappen gedaan bij de slagerij,dus ik dacht ik ga meteen naar alberheij om nog wat dingen tehalen,dus ik neem een winkelmandje ik had even dingen gehaald die nodig had.
toen ik bij de diepvries afdeling was had ik nog bladerdeeg vergeten,ik had beide handen vol dus ik zet die boodschappen neer wat ik bij de slagerij had gehaald netjes neer naast het deur van de diepvries.
ik kwam bij de kassa alles afegerekend,kwam ik thuis aanhuppelen,ik die boodschappen uitpakken,en me man vroeg ben je nog naar de slagerij geweest,ik heel stoer ja antwoorden,tijdens het uitpakken kwa ik tot ondekking dat ik me boodschappen ben vergeten in alberheij
ik met me domme kop helemaal terug,en gelukkig stond het er nog.En het was niet een goede kope boodschap.


misschien komt het door ramadan

salaam

04-10-2005, 16:53


hier een tweede: het is Blunder lieve meid hahaha

04-10-2005, 17:54
hoi dames, hier nog een blunder(ik vast niet eens)
ook bij de ah, ging boodschappen doen en bij de kaasafdeling delen ze van die blokjeskaas uit, ik kon het WEER niet laten, dus nam een stukje en deed die AOUTOMATISCH in mijn mond, stond daar een marokkaanse man me aan te staren
ik schaamde me dood, ik kon echt door de grond zakken, was helemaal vergeten dat het ramadan is, wilieeeeeeeeeeeee die man zal wel denken.......

04-10-2005, 18:28
hahaha mij zus had ramadan ze liep met een banaan buiten dus ze had het niet door en mensen zatten haar aan te kijken. en zij d8 wrm kijken ze mij aan toen ze haar banaan op had had ze het pas door dat het ramadan is.

04-10-2005, 18:29



Citaat door oemtarik:
hoi dames, hier nog een blunder(ik vast niet eens)
ook bij de ah, ging boodschappen doen en bij de kaasafdeling delen ze van die blokjeskaas uit, ik kon het WEER niet laten, dus nam een stukje en deed die AOUTOMATISCH in mijn mond, stond daar een marokkaanse man me aan te staren
ik schaamde me dood, ik kon echt door de grond zakken, was helemaal vergeten dat het ramadan is, wilieeeeeeeeeeeee die man zal wel denken.......

hahahhahahaaa die is echt erg ja

Ik vandaag ook, me moeder en ik hebben boodschappen gedaan en ik opende een pakje chips en at eruit!! Me moeder keek me raar aan en zei; Jij mag toch pas tegen 7 uur eten?? Ik kreeg een shock, hahaha mijn moeder is niet eens islamitisch en ze was de ramadan niet vergeten, maar ik wel Blunderrr


04-10-2005, 18:44
woohahaahahahhaha echt erg....nee ik gelukkig nog geen blunder meegemaakt

04-10-2005, 20:26

Citaat door Zina-Sabrina:
hihi,ik heb er echt op moeten letten dat ik ging drinken ging pakken.
Verder kwam mijn man thuis van werk en ik was in de pan aant roeren (harira) dus hij liep op me af en bij ons is het standaard dat we elkaar een kus geven.Hij kwam naar me toe met het gebaar ik geef je een kus en ik deed dat terug....begint hij hard te lachen,het is ramadan gekkie ik kon wel door de grond zakken.Ik was alleen bezig met die drinken dat ik niet mocht..
je mag wel kussen hoor tijdens de ramadan

04-10-2005, 20:48

Citaat door mimi_tangaouia:
je mag wel kussen hoor tijdens de ramadan
ja op de voorhoofd!!!

maar niet op

04-10-2005, 21:12
Mag ook op de mond hoor, als je er maar geen rare gevoelens bij gaat krijgen

04-10-2005, 22:48

Citaat door Zina-Sabrina:
nee ik wil niet op mijn voorhoofd
op je mond mag ook....

05-10-2005, 07:26
IK DACHT DAT je helemaal niks mag doen met je man.


hebben jullie daar daliel bij???

05-10-2005, 07:34
Ik dacht dat ik de enige was die gister vergat dat het ramdan was. Ik kwam bij me ouders aan samen met me man om Lina op te halen( we stapten uit de auto) Me man had een blikje fris die hij aan mijn broertje van 7 gaf. Me broertje kreeg tranen toen hij een slok nam omdat er prik in zat en gaf t terug aan mij. Ik nam een klein slokje om te proeven. Me man zei terwijl ie loopt( hij zag niet dat ik al een slok had genomen) kijk uit dat je per ongeluk drinkt. Ik zeg zo: waarom?
Omdat t ramdan is misschien. IK zei wajaw wallah ik heb ervan geproeft. Later bij me moeder thuis nam ik slokjes van LIna d'r melk om te proeven of t nog te warm was. Eerste keer in me leven dat ik vergeet dat ik vast.