Bekijk volle/desktop versie : Ook het gevoel dat...



04-10-2005, 12:31
je collega's het tijdens de lunch over je zullen hebben...zo van:


"jaa hoor dat ze vast, dat slaat toch nergens op die ramadan enzo....."


maar goed...ik weet beter!

04-10-2005, 13:58



Citaat door Pipi1900:
je collega's het tijdens de lunch over je zullen hebben...zo van:


"jaa hoor dat ze vast, dat slaat toch nergens op die ramadan enzo....."


maar goed...ik weet beter!
Dat is iets waar ik me echt NIET druk om ga maken, ze mogen lekker zeggen wat ze willen .... Ik vast niet voor mijn Collega's, ik vast voor Allah -swt- en mezelf!

04-10-2005, 14:22

Citaat door Miss_Magrebia:
Dat is iets waar ik me echt NIET druk om ga maken, ze mogen lekker zeggen wat ze willen .... Ik vast niet voor mijn Collega's, ik vast voor Allah -swt- en mezelf!
ik zeg ook niet dat ik me er druk om maak, maar ik dacht dit even te melden om te zien of anderen dit herkenbaar vinden.....schnappie...

05-10-2005, 10:56

Citaat door Pipi1900:
ik zeg ook niet dat ik me er druk om maak, maar ik dacht dit even te melden om te zien of anderen dit herkenbaar vinden.....schnappie...
Iedereen weet wat de Ramadan inhoudt, het is niet iets Nieuws.....

05-10-2005, 11:02



Citaat door Pipi1900:
je collega's het tijdens de lunch over je zullen hebben...zo van:


"jaa hoor dat ze vast, dat slaat toch nergens op die ramadan enzo....."


maar goed...ik weet beter!
iwa safi

Laat ze maar denken en praten

Persoonlijk heb ik dat hier niet. Ze zijn geïntresseerd en vragen of het allemaal gaat. Maar van die giftige opmerkingen? nee alhamdoulilah

05-10-2005, 11:05
Jij maakt je wel vaker druk om je collega's wat ze over jou zeggen. Laat het.

05-10-2005, 11:15

Citaat door snoopie:
Jij maakt je wel vaker druk om je collega's wat ze over jou zeggen. Laat het.
het is niet dat ik me er durk om maak. dat absoluut niet. maar ik had gisteren gewoon dat gevoel dat ze achter mijn rug om wel iets erover zouden zeggen in negatieve zin. en vroeg me gewoon af of sommige mensen dat ook zouden hebben. Verder maak ik me er helemaal niet druk om hoor

ze vragen hier wel steeds bepaalde vragen over de ramadan. waarom nou zus of waarom nou zo. Je kent het wel...