Bekijk volle/desktop versie : Paltalk..LIVE Taraweeh // LIVE Duroos



04-10-2005, 01:49
Assalaam alaikoem warahmatuAllah wa barakatoehoe,

Jongerencommissie Eltawheed presenteert u Live Taraweeh gebeden en Live duroos via PALTALK in de gehele maand ramadan.

De duroos zijn elke dag na salaat ul-asr te beluisteren. De taraweeh gebeden zullen live worden uitgezonden rond de klok van 21.15.

Er zal nog een planning komen, van welke sheich er die dag een dars zal geven.

De room bevindt zich in de islam gedeelte, met de naam Eltawheed xxLive Taraweehxx xxLive Duroosxx

Moge Allah ons vasten accepteren en onze zondes vergeven.

Assalaam alaikoem,

04-10-2005, 11:01



Citaat door abou_umair:
Assalaam alaikoem warahmatuAllah wa barakatoehoe,

Jongerencommissie Eltawheed presenteert u Live Taraweeh gebeden en Live duroos via PALTALK in de gehele maand ramadan.

De duroos zijn elke dag na salaat ul-asr te beluisteren. De taraweeh gebeden zullen live worden uitgezonden rond de klok van 21.15.

Er zal nog een planning komen, van welke sheich er die dag een dars zal geven.

De room bevindt zich in de islam gedeelte, met de naam Eltawheed xxLive Taraweehxx xxLive Duroosxx

Moge Allah ons vasten accepteren en onze zondes vergeven.

Assalaam alaikoem,
wa 3aleikoem salaam warahmatoehAllahie wabarakatoehoe,

kan je niet beter jongeren (en ook ouderen maar die bereik je niet via internet) er toe bewegen om deze bij te wonen in de moskee, dan dat je het thuis gaat aanbieden. maar gair inshAllah.. zo denk ik er tenminste over.

Asalaamoe 3aleikoem warahmatoehAllahie wabarakatoehoe,

04-10-2005, 11:05

Citaat door moslim1406:
wa 3aleikoem salaam warahmatoehAllahie wabarakatoehoe,

kan je niet beter jongeren (en ook ouderen maar die bereik je niet via internet) er toe bewegen om deze bij te wonen in de moskee, dan dat je het thuis gaat aanbieden. maar gair inshAllah.. zo denk ik er tenminste over.

Asalaamoe 3aleikoem warahmatoehAllahie wabarakatoehoe,
Ja wou al zeggen, ga zelf bidden i.p.v. via PALTALK het een en ander te volgen.

04-10-2005, 12:42
Beter dit dan helemaal niets

04-10-2005, 13:09


salaam ou3alaikoem ,
kan iemand hier een link neerzitten om paltalk te downloaden !
Alvast bedankt

04-10-2005, 20:11

Citaat door moslim1406:
wa 3aleikoem salaam warahmatoehAllahie wabarakatoehoe,

kan je niet beter jongeren (en ook ouderen maar die bereik je niet via internet) er toe bewegen om deze bij te wonen in de moskee, dan dat je het thuis gaat aanbieden. maar gair inshAllah.. zo denk ik er tenminste over.

Asalaamoe 3aleikoem warahmatoehAllahie wabarakatoehoe,
Assalaam alaikoem,

Wij stimuleren elke moslim om de gebeden in de moskee te verrichten. Zoals vele weten zijn er mensen die niet verplicht zijn om hun vaste gebeden in moskee te verrichten. Zoals een vrouw, een zieke enz. Daarbij zijn er zeer veel mensen over de hele wereld die de taraweeh gebeden op een ander tijdstip hebben en toch kunnen luisteren naar de woorden van Allah swt.

Daarnaast worden er ook lezingen uitgezonden, waarbij niet elk persoon aanwezig kan zijn.

Gayr InshaAllah, ik heb geen tijd om er verder op in te gaan.

Assalaam alaikoem

04-10-2005, 21:50
sorry hoor maar hoe kan ik naar deze site gaan?????? Ik vind het juist leuk om het via internet te moeten horen ik hoor het ook via iqra. Maar dit is toch ook leuk. Niet alle vrouwen gaan naar de moskee en vooral als je kleine kinderen hebt. Ideaal hoor.

04-10-2005, 22:33
je moet paltalk downloaden http://www.paltalk.com
Is zoals messenger maar je kunt voicechatten.Nadat jij een account hebt gemaakt ga je je inloggen en zoek je een room.Je gaat eerst bij categorie Islam en dan vind je ergens een kamer waar dit opstaat : http://www.al-yaqeen.com NL+AR (Tarawih live)

Khoop je te hebben geholpen incha allah!