Bekijk volle/desktop versie : Ramadan maand van ‘de aula'?



Pagina's : [1] 2 3

03-10-2005, 21:43
Ja kids het is ramadan, jaja/ en o wat zijn we blij!

Maar wat maakt het zo gezellig?

Menig niet-vastende ervaren door schuine ogen te worden aangekeken wanneer zij tijdens de ramadan in het openbaar eten. Toch zijn de vastende vaak in de aula te vinden, ofschoon je eerder zou denken ze deze doen mijden. En dan niet op bepaalde tijden maar letterlijk de gehele dag door. Allerlei moppen die hun ronde weer doen, kaartspellen worden weer eens grondig geschud en de tafelvoetbal is volop interactief etc...

Is dat een van de redenen waarom de "schoolgangers" de maand van de Ramadan tot de gezelligste van het jaar benoemen?

03-10-2005, 21:52



Citaat door UPCsletje:
Ja kids het is ramadan, jaja/ en o wat zijn we blij!

Maar wat maakt het zo gezellig?

Menig niet-vastende ervaren door schuine ogen te worden aangekeken wanneer zij tijdens de ramadan in het openbaar eten. Toch zijn de vastende vaak in de aula te vinden, ofschoon je eerder zou denken ze deze doen mijden. En dan niet op bepaalde tijden maar letterlijk de gehele dag door. Allerlei moppen die hun ronde weer doen, kaartspellen worden weer eens grondig geschud en de tafelvoetbal is volop interactief etc...

Is dat een van de redenen waarom de "schoolgangers" de maand van de Ramadan tot de gezelligste van het jaar benoemen?
zit wat in

03-10-2005, 22:07
afgelegde afstand per dag wordt verkort, omdat brandstof niet ver reikt

03-10-2005, 22:11

Citaat door Gentle_Woman:
afgelegde afstand per dag wordt verkort, omdat brandstof niet ver reikt
Ondertiteling: 'De operatie is geslaagd, alleen de patiënt is overleden.'

04-10-2005, 10:53




Klinkt als het dudok collegte te hilversum

04-10-2005, 10:56

Citaat door UPCsletje:
Ja kids het is ramadan, jaja/ en o wat zijn we blij!

Maar wat maakt het zo gezellig?

Menig niet-vastende ervaren door schuine ogen te worden aangekeken wanneer zij tijdens de ramadan in het openbaar eten. Toch zijn de vastende vaak in de aula te vinden, ofschoon je eerder zou denken ze deze doen mijden. En dan niet op bepaalde tijden maar letterlijk de gehele dag door. Allerlei moppen die hun ronde weer doen, kaartspellen worden weer eens grondig geschud en de tafelvoetbal is volop interactief etc...

Is dat een van de redenen waarom de "schoolgangers" de maand van de Ramadan tot de gezelligste van het jaar benoemen?
Waar moet je anders zitten in de pauze of tussenuur? Ik zit ook weleens in de aula, waarom in de Ramadan opeens niet meer?

04-10-2005, 11:12
tuurlijk zitten wij in de aula we laten ons toch niet weg jagen

04-10-2005, 12:13
Heb je anders liever dat ze suf & doodchagarijnig voor zich uit gaan zitten staren?

Laat ze lekker.

04-10-2005, 12:18


Komt me erg bekend voor!

Whats up with you, UPC SLUT

04-10-2005, 15:48

Citaat door sihemB:


Komt me erg bekend voor!

Whats up with you, UPC SLUT
Kom eens heeeel gauw op msn


Dan ga ik jou dat ene uitleggen

Ewa zied

04-10-2005, 15:54

Citaat door ZaYnaH:
Heb je anders liever dat ze suf & doodchagarijnig voor zich uit gaan zitten staren?

Laat ze lekker.
Nou ZaYnaH, ik zal hem niet direct verwerpen als non-optie, wanneer ik op zoek ben naar opties.

04-10-2005, 15:56

Citaat door cheima:
Waar moet je anders zitten in de pauze of tussenuur? Ik zit ook weleens in de aula, waarom in de Ramadan opeens niet meer?
De gehele dag door?

Tip voor als je reageert: Geen persoonlijke uitstortingen, want ik kan daar heel onverschillig op reageren.

04-10-2005, 15:57



Citaat door sihemB:


Komt me erg bekend voor!

Whats up with you, UPC SLUT
Ja hoor, wanneer ging jij naar school?

04-10-2005, 16:00

Citaat door UPCsletje:
Ja hoor, wanneer ging jij naar school?
Je bedoelt, wanneer ging jij naar de aula!?

Weet je nog, ik had kantine vrees.

04-10-2005, 16:03

Citaat door sihemB:
Je bedoelt, wanneer ging jij naar de aula!?

Weet je nog, ik had kantine vrees.
Zo te zien genoeg om hier een paar feitjes te presenteren.

Pagina's : [1] 2 3