Bekijk volle/desktop versie : Is Juist Goed

Pagina's : [1] 2

08-04-2003, 09:50
Ik vind het alleen maar goed als een meisje iets mannelijks in zich heeft.
Dat maakt een meisje hard maar ja dat willen die verotte marokkaanse boys niet he(NIET voor alle marokkaanse boys bedoeld). Jullie willen dat een meisje zo typisch is dat je zo over haar heen kunt lopen. Dat ze door een paar mooie woorden van jullie in de zevende hemel belandt. Dat wanneer je met je vingers knipt dat ze dan voor je neus staat.
Ik zie er helemaal niet mannelijk uit, zo gedraag ik me ook absoluut niet maar als het op neer komt kan ik ECHT zo zijn.
Ik vind dat je dat in je moet hebben want anders ben je veelste kwetsbaar. Ik ken maar al te veel meisjes die dat niet hebben en dat vind ik echt jammer.

08-04-2003, 09:52

Nou meid iki geef je gelijk , tegenwoordig moeten we echt man spelen . Als we dat niet doen kwetsen ze ons en maken ze misbruik van ons . Maar goed dat niet alle mannen weer zo zijn

10-04-2003, 17:58
hahhahaha ja hebt gelijk meid de jongens maken gebruik met de rechten diej ze hebben gekregen dat zij over een vrouw mogen beslissen enals het dan uit is dan is het meisje meteen een xxxx of xxxx enzo en zo gaat dat maar door met dije marokkaanse noys HEY MEDEDELING VOOR DE MOCOR BOYS DENKEN JULLIE DAT WIJ HUISHOUDSTERS OF SLAAFJES VOOR JULLIE ZIJN OFZO DACHT EHT NIEJ HE DOEI XX-JES DOENJA

11-04-2003, 22:54
GIRL POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRRRRRRR

12-04-2003, 21:56

Citaat:
Origineel gepost door Samiaaa
Ik vind het alleen maar goed als een meisje iets mannelijks in zich heeft.
Dat maakt een meisje hard maar ja dat willen die verotte marokkaanse boys niet he(NIET voor alle marokkaanse boys bedoeld). Jullie willen dat een meisje zo typisch is dat je zo over haar heen kunt lopen. Dat ze door een paar mooie woorden van jullie in de zevende hemel belandt. Dat wanneer je met je vingers knipt dat ze dan voor je neus staat.
Ik zie er helemaal niet mannelijk uit, zo gedraag ik me ook absoluut niet maar als het op neer komt kan ik ECHT zo zijn.
Ik vind dat je dat in je moet hebben want anders ben je veelste kwetsbaar. Ik ken maar al te veel meisjes die dat niet hebben en dat vind ik echt jammer.
ik begrijp je maar al te goed

14-04-2003, 20:41

Citaat:
Origineel gepost door Lamode
Zoalng de man maar doet wat hij moet doen als man ...................dan hoor je ons niet klagen

Puhh 'Als de vrouw maar luistert is alles goed 'wie denk je wel niet dat je bent ????????????
Ja helemaal mee eens meid ... who the hell does he think he is .... maar weet je het blijft een feit dat mensen die denken dat ze wat zijn, juist heel wat anders zijn .....

En zo blijven ze eeuwig steken in een illusie ....

M3a salama ! ....

15-04-2003, 12:12

Citaat:
Origineel gepost door jawhara1
Nou meid iki geef je gelijk , tegenwoordig moeten we echt man spelen . Als we dat niet doen kwetsen ze ons en maken ze misbruik van ons . Maar goed dat niet alle mannen weer zo zijn
hangt af van wat je onder vrouw verstaat !!!
vrouw moet vrouw zijn, vrouwen die zijn misbruikt zijn wel vrouwen die op mannen lijken, die zich als macho gedragen
gelijk naar huis binnen, s nachts naar buiten, veel vrienden etc

15-04-2003, 14:08

Citaat:
Origineel gepost door ask_me
hangt af van wat je onder vrouw verstaat !!!
vrouw moet vrouw zijn, vrouwen die zijn misbruikt zijn wel vrouwen die op mannen lijken, die zich als macho gedragen
gelijk naar huis binnen, s nachts naar buiten, veel vrienden etc
Tazz, vrouwen die zijn misbruikt??? Een vrouw die een beetje wakker is gelijk misbruikt in jouw ogen. Wat lxul je nou man? ECHT WEER ZO'N BOERE MOCRO!!! Beter praat je normaal over meisjes voordat ik jou misbruik.

16-04-2003, 22:23

Citaat:
Origineel gepost door Samiaaa
Tazz, vrouwen die zijn misbruikt??? Een vrouw die een beetje wakker is gelijk misbruikt in jouw ogen. Wat lxul je nou man? ECHT WEER ZO'N BOERE MOCRO!!! Beter praat je normaal over meisjes voordat ik jou misbruik.
waarom praat je zo tgen haar.. ze wilt ook maar aleen haar menig uiten .. gelijk moet je agressief reageren

17-04-2003, 10:49

Citaat:
Origineel gepost door jawhara1
Ik weet niet of t wel juist is, ik denk als je hard bent je vriend/man je ook hard zal behandelen, en als je zacht bent, hij subtiel met je om zal gaan, dat is wat ik denk................

17-04-2003, 11:43

Citaat:
Origineel gepost door SaMiax
waarom praat je zo tgen haar.. ze wilt ook maar aleen haar menig uiten .. gelijk moet je agressief reageren
ik bedoel HEM

22-04-2003, 17:36
Ik zie vrouwen bij Rembrandtplein(adam) en die hebben een tolli .
Dat zijn ook vrouwen met wat manlijks in zich !

Hoeveel manlijks moet een vrouw in zich hebben voordat ze over de grens gaat en verandert in een vrouwenverslinder ?!?

25-04-2003, 23:55

ik geef je helemaal gelijk topicopenener, want sommige meiden pfffffffffffffff zijn gewoon way to softy man, dan denk ik hallo kan je je wat sterker/harder opstellen, want als een mens to softy is gaat men daar vaak sneller gebruik van maken en dat vind ik zo zielig voor die mensen

21-10-2014, 13:49
Onzinhoekje is verderop.

21-10-2014, 13:54

Citaat door XtraLarge!:
11 jaar geleden en jij dacht?

Pagina's : [1] 2