Bekijk volle/desktop versie : Trouwring..



Pagina's : [1] 2

03-10-2005, 14:45
Draagt jouw man die nog?

Bij ja of nee als antwoord graag hoelang getrouwd enz...

Deze vraag gewoon puur uit interesse hoor
sommige vrouwen zitten er namelijk mee dat hun man niet meer zijn trouwring draagt

03-10-2005, 14:47



Citaat door yesss:
Draagt jouw man die nog?

Bij ja of nee als antwoord graag hoelang getrouwd enz...

Deze vraag gewoon puur uit interesse hoor
sommige vrouwen zitten er namelijk mee dat hun man niet meer zijn trouwring draagt
dit is geloof ik de derde keer dat deze topic gestard wordt in nog geen week tijd
t was gewoon een tip

03-10-2005, 14:52
Mijn man heeft een zilverenring (goud is haram voor mannen) die hij af en toe draagt. Niet altijd, maar gewoon puur om het feit dat hij 3 keer per week voetbalt, en dus gewoon niet handig. Dus dan laat hij hem liever thuis.

03-10-2005, 14:57

Citaat:
[COLOR="YellowGreen"][/COLOR]

03-10-2005, 15:01



Citaat door miss france:
dit is geloof ik de derde keer dat deze topic gestard wordt in nog geen week tijd
t was gewoon een tip
Ja klopt, maar niemand die erop reageerde, en eerlijk gezegd ben ik nu zelf ook wel benieuwd geworden...

03-10-2005, 15:02
Die van mij draagt hem nog steeds met veel liefde....... we zijn nu bijna 14 jaar getrouwd........

03-10-2005, 15:08

Citaat door een_Rotterdamse:
Mijn man heeft een zilverenring (goud is haram voor mannen) die hij af en toe draagt. Niet altijd, maar gewoon puur om het feit dat hij 3 keer per week voetbalt, en dus gewoon niet handig. Dus dan laat hij hem liever thuis.
En hoelang zijn jullie getrouwd als ik vragen mag?

03-10-2005, 15:11
Ooooh wat leuk..
Dat vind ik nou echt bijzonder..
Laten we nou eerlijk zijn dat zie je niet vaak hoor, na zoveel jaren..toch dames?

03-10-2005, 15:22

Citaat door yesss:
En hoelang zijn jullie getrouwd als ik vragen mag?
Aankomend februari incha'allah zullen we 5 jaar getrouwd zijn!


03-10-2005, 15:27
Nou, kijk ns aan, dat is ook harstikke knap hoor!!
De standaard marokkaan doet m al na een jaartje af
Ik kan me daar erg aan irriteren
maar gelukkig zijn ze niet allemaal t zelfde

03-10-2005, 15:59
Nou dames..
Kom op!!
Doe effe enthausiast mee...

De meeste meiden hier zijn toch getrouwd?

03-10-2005, 16:01
mijn man had een goude ring! maar die heeft hij aan mij gegeven en hebben we samen in marokko een nieuwe zilvere ring voor hem gekocht!!
we zijn nu over een maandje 4jaar getrouwt insallah

03-10-2005, 16:07



Citaat door miss_rif21:
mijn man had een goude ring! maar die heeft hij aan mij gegeven en hebben we samen in marokko een nieuwe zilvere ring voor hem gekocht!!
we zijn nu over een maandje 4jaar getrouwt insallah
He grappig! dat wou een vriendin van mij ook doen dit jaar (haar man had een goude) maar helaas hebben ze daar geen tijd voor gehad...

03-10-2005, 16:25
Ten eerste is goud haraam voor mannen, en ten tweede vind ik het erg lelijk staan bij mannen. Vooral kettingen en armbanden. Dat is echt iets vrouwelijks vind ik.

03-10-2005, 16:29

Citaat door een_Rotterdamse:
Ten eerste is goud haraam voor mannen, en ten tweede vind ik het erg lelijk staan bij mannen. Vooral kettingen en armbanden. Dat is echt iets vrouwelijks vind ik.
daarom heeft me man zijn ring aan mij gegeven!! en in die plaats een zilvere

Pagina's : [1] 2