Bekijk volle/desktop versie : kado voor je verloofde?



03-10-2005, 14:29
saalam alkoem broeders&zusters

mijn aanstaande man is bijna jarig alleen ik weet niet wat ik voor hem moet halen ik wil der ook een kaartje bij doen dus gedichtje der bij als julie wat voor mij hebben geef me een paar tip broeders&zusters alavst bedankt

03-10-2005, 14:46


Een opblaaspop, kan ie zoet zijn tot je huwlijksnacht

03-10-2005, 14:48

Citaat door miss_siham:
saalam alkoem broeders&zusters

mijn aanstaande man is bijna jarig alleen ik weet niet wat ik voor hem moet halen ik wil der ook een kaartje bij doen dus gedichtje der bij als julie wat voor mij hebben geef me een paar tip broeders&zusters alavst bedankt
Salaam Alaikoum,
hou het gewoon simpel...of geef hem anders iets waarvan jij weet dat die het nog nodig heeft ofzo.

en een gedichtje...daar moet je gewoon goed voor gaan zitten en dan lekker al je gevoelens op papier zetten...dr komt vanzelf wel wat moois uit.

gefeliciteerd nog!! Moge jullie samen nog een gelukkig en gezond leven tegemoed gaan InshAllah!

wa Alaikoum Salaam

03-10-2005, 14:48
je kan beter niet reageren

03-10-2005, 14:49



Citaat door miss_siham:
saalam alkoem broeders&zusters

mijn aanstaande man is bijna jarig alleen ik weet niet wat ik voor hem moet halen ik wil der ook een kaartje bij doen dus gedichtje der bij als julie wat voor mij hebben geef me een paar tip broeders&zusters alavst bedankt
salaam aleikoem

Geen verjaardag is onIslamitsch geef hem een kado na ied el fitr

03-10-2005, 14:51

Citaat door Miss9:
Salaam Alaikoum,
hou het gewoon simpel...of geef hem anders iets waarvan jij weet dat die het nog nodig heeft ofzo.

en een gedichtje...daar moet je gewoon goed voor gaan zitten en dan lekker al je gevoelens op papier zetten...dr komt vanzelf wel wat moois uit.

gefeliciteerd nog!! Moge jullie samen nog een gelukkig en gezond leven tegemoed gaan InshAllah!

wa Alaikoum Salaam
soekran lieve zuster

03-10-2005, 15:36

Citaat door miss_siham:
saalam alkoem broeders&zusters

mijn aanstaande man is bijna jarig alleen ik weet niet wat ik voor hem moet halen ik wil der ook een kaartje bij doen dus gedichtje der bij als julie wat voor mij hebben geef me een paar tip broeders&zusters alavst bedankt
Assalam aleikoem Siham.

Een verjaardag is iets onIslamitsch. Je kunt beter hem een kado geven voor Ied el fitr dat is ook bijna.