Bekijk volle/desktop versie : wakker worden met henna op je handen



02-10-2005, 12:21
heeft iemand dit weleens mee gemaakt of van gehoort zo ja, wat is hier de betekenis van.

02-10-2005, 13:49


geen flauw idee ng nooiitt erover gehoordt of gezien...

02-10-2005, 13:53
Assalamoe Alaikoem,

Je gaat trouwen meid

Die desbetreffende persoon is gewoon knock out geslagen en hebben henna op de handen gedaan
ff zonder gein, wa Allahu a3lem nooit van gehoord.

02-10-2005, 13:55
of het is een instinkertje.......

Meisjes die overlijden, krijgen toch henna op de handen?
En je wordt wakker in het graf met de henna op je handen

02-10-2005, 13:58


Jaah dat heb heb ik ook wel is gehoort dat als je een goed persoon en in allah gelooft dat de engelen dan henna op je handen zetten.....

02-10-2005, 16:04
Wie is er zondiger dan iemand die een leugen over Allah verkondigt.




Zijn er duidelijke bewijzen in de koran el kariem te vinden, die dit kunnen bevestigen?

Of is er een Authentiek hadith hierover die dit kan bevestigen?


Wat mijn verstand zegt dat dit een verzinsel is, een influistering van shaytaan, om mensen in dit geval zwakke dienaars van Allah swt te misleiden.



Houw eens een keer op met het zoeken van verklaring, niemand van de gehele schepping kent het verborgene behalve Allah de Verhevene.




Moge Allah swt alle moslims behoeden voor het kwaad dat hij geschapen heeft, en ons vergeven voor onze fouten en ons Leiden naar het Rechte Pad.


Amien ja Rab elamien.

02-10-2005, 16:53
Ik weet niet tegen wie je het hebt, maar ik had het niet over de engelen.
De mensen doen henna bij een ongetrouwde overleden meisje. Ik bevestig hier ook helemaal niets, waar ik totaal geen kennis over beschik.

02-10-2005, 18:04

Citaat door Moslimprotector:
Assalaamoe alaikoem wa rahmatoellahie wa barakatoehoe

Dit ben ik al zoveel keer tegen gekomen op marokko.nl

???

Als je je haren met henna doet, en gaat slapen doe er dan een zak omheen. Want waarschijnlijk heb je door je haren lopen woelen...

02-10-2005, 19:57

Citaat door chada:
heeft iemand dit weleens mee gemaakt of van gehoort zo ja, wat is hier de betekenis van.
HEY MEID JAH K HEB HET EEN KEER GEHAD. MIJN DUIM WAS ONDER DE HENNA K WEET NOG STEED SNIET WAT HET BETEKEND ALLAH OEA3LEM

02-10-2005, 20:27
ik heb een buurvrouw die dat wel eens had gehad en zij heeft nogal last van djins die haar nogal erg lastigvallen. Dus uhmm lees ayat al koersie voor het slapen gaan kijken of je dan nog met henna wakker word. Wa Allahoea3lm

salaam,

ps. is echt waar wil jullie niet bang maken maar Allahoea3lm het kan ook een verkeerde link van haar zijn naar de djins toe

02-10-2005, 20:52
247. Ik zoek mijn toevlucht tot de perfecte woorden van Allah- de oprechte noch de zondenaar is in staat om deze te overschrijden- tegen het kwaad dat Hij heeft geschapen, gemaakt(uit het niets) en voortgebracht. ( Ik vraag Allahs hulp) tegen het kwaad dat neerdaalt uit de hemel en wat uit hem opstijgt. ( Ik vraag Allahs hulp) tegen het kwaad dat uitgespreid is over de aarde en wat uit haar is voortgekomen.( ik vraag Allahs hulp) tegen het kwaad van de beproeving van de nacht en de dag, en tegen het kwaad van degene die 's nachts bezoekt, behalve degen die met goede bedoeling aan de deur klopt, O Rah'maan (Genadevolle).309. Ahmad 3/419, ibn as Soennie(h.nr.637)(Abdulqaadir al Arnaawoet heeft het als authentiek verklaard, Tahawi. 'Aqidatu't Tahaawiyah p.133, Mujmau'z Zawaa'id, 10/127.


" A 'oedhoe bi kalimaati'llaahi't taammaati llatie laa yoejaawizoehoenna barroen wa laa faajiroen min sharri maa khalaqa, wa bara-a wa dhara-e, wa min sharri maa yanziloe mina'ssamaa-e, wa min sharri maa ya'rijoe fiehaa, wa min sharri maa dhara-a fi'l ard'i wa min sharri maa yakhrujoe minhaa, wa min sharri fitani'l layli wa'n nahaar, wa min sharri xxxxxx t'ariqin illa t'aariqan yat'ruqoe bi khayrin, yaa Rah'maan".


smeekbede uit hisn oel muslim( Vesting van de Moslim) ( Citadel van de moslim)


smeekbede is ook aanbidding van Allah swt.

03-10-2005, 14:01

Citaat door maroc_hadja:
HEY MEID JAH K HEB HET EEN KEER GEHAD. MIJN DUIM WAS ONDER DE HENNA K WEET NOG STEED SNIET WAT HET BETEKEND ALLAH OEA3LEM
bedankt allemaal voor jullie reacties, Ik heb het dus ook m'n duim
en nee ik had geen henna in m'n haar en ook niet aangeraakt

03-10-2005, 15:29


Misschien heeft je moeder wel op je hand henna gedaan..ik bedoel maar..

Echt raar..straks komt er zuster zeggen dat ze ging vliegen..

03-10-2005, 19:17

Citaat door chada:
bedankt allemaal voor jullie reacties, Ik heb het dus ook m'n duim
en nee ik had geen henna in m'n haar en ook niet aangeraakt
JAH BIJ MIJ DUS HET ZELFDE GEVAL K BEN NIET IN CONTACT GEKOMEN MET HENNA , EN AIT EL KOERSIE ZEG IK ELKE AVOND OP VOORDAT K GA SLAPEN