Bekijk volle/desktop versie : DVD Films Kopiëren



01-10-2005, 19:28
Klik!
















Kan dat? En dan bedoel een originele kopiëren naar een DVD-R (ofzo). Ik geef een voorbeeld: Je huurt een film van de videotheek, je kopiëert m naar een lege DVD.

01-10-2005, 19:31


als ie neit beveiligd is dan wel....of als je de beveiliging kan kraken...

01-10-2005, 19:33

Citaat door Inconnu:
als ie neit beveiligd is dan wel....of als je de beveiliging kan kraken...
Als je 'm huurt uit de videotheek is hij sowieso beveiligd toch. Zou wel vet zijn. Jammer man, ik heb niet echt verstand van dit soort zaken. Vroeger kon dat heel makkelijk met VHS.

01-10-2005, 19:34
Uhm, weetje andere vraag hè. Ik zie heel vaak dat mensen illegale DVD's maken, met perfecte kwaliteit met vaak zelfs ondertiteling.

Al heb ik er niet veel verstand van, ben ik een fast learner. Weet iemand hoe ze dat doen? Welke software heb je er allemaal voor nodig?

01-10-2005, 20:03


De makkelijkste manier om een originele dvd te kopieren (al dan niet van de videotheek) is door middel van DVD Shrink. Je moet weten dat er twee soorten dvd's zijn!

DVD 9 = Originele dvd van 9 gigabyte aan schijfruimte
DVD 5 = Copy dvd'tjes van 5 gigabyte

Originele films worden dus standaard op DVD 9 gezet. Lege DVD 9's zijn niet te koop in de winkel, alleen DVD 5 is te koop. Dus een originele dvd past niet op een dvd 5. Dus moet je ervoor zorgen dat de originele dvd kleiner wordt en wel op de dvd 5 past.

Lees hier de handleiding hoe je dat moet doen. Je vindt er ook een link om DVD Shrink te downloaden, het programma'tje wat je ervoor nodig hebt.

http://www.duken.nl/content/view/67/53/

Als je het eenmaal doorhebt is het heel gemakkelijk, succes

01-10-2005, 20:07

Citaat door Fatoshatje:
Als je 'm huurt uit de videotheek is hij sowieso beveiligd toch. Zou wel vet zijn. Jammer man, ik heb niet echt verstand van dit soort zaken. Vroeger kon dat heel makkelijk met VHS.
Neey hoor veel films van de videotheek zijn niet beveiligd

02-10-2005, 03:06
DVD-Shrink kan bijna al die beveiligingen op dvd's omzeilen...

ik gebruik het al een jaar of 2. Nog nooit een DVD tegen gekomen waarvan DVD-Shrink de beveiliging niet kon omzeilen...

02-10-2005, 07:51
Maar ik denk dat u heb een DVD- burner nodig voor dat !

02-10-2005, 11:37
Dank jullie allemaal wel voor jullie info!

02-10-2005, 12:13
hoe moet je nou downloaden

02-10-2005, 12:28
ik heb hier ook een tip moet je ff kijken
http://www.funzooi.com/tips/