Bekijk volle/desktop versie : Bittere tranen.



Pagina's : [1] 2 3

01-10-2005, 13:30
Heej ik wil graag hier een nieuw verhaal neerzetten, alvast een klein voor proefje,
Ik hoor het als ik verder moet gaan

Dikke boessa hannah


Bittere tranen.


Het was nu al ongeveer 2 jaar geleden dat ik mijn verleden achter me heb gelaten en verder met mijn leven ben gegaan. Maar in die 2 jaar zijn er behoorlijk veel dingen gebeurd. Het begon allemaal toen er steeds meer roddels in de buurt kwamen dat ik met veel jongens om ging. Mijn vader sloeg me daardoor dag in dag uit, mijn moeder keek toe`` het was hopeloos, ze kon niks tegen mijn vader beginnen dus liet ze alles maar toe en mijn broer genoot er van. Ik heb ook nog een susje, ze keek altijd toe en kreeg er altijd tranen van ik had medelijden met haar dat ze dit allemaal mee moest maken.

Ik stond bij het loket van het treinstation, een kaartje naar amsterdam graag ‘vroeg ik beleefd aan de vrauw’ 9 euro 90 graag, ik overhandigde haar het briefje vn 10 en kreeg het kaartje en 1o eurocent er voor terug. Mijn trein zal pas over 10 minuten vertrekken dus ik had nog tijd om nog wat eten te halen `. ik had mijn spaarpot leggehaald en al het geld van me rekening afgehaald, dus in totaal had ik nu 200 euro. Ik ging naar de burgerking en bestelde een milkshake en een hamburgen, snel schokte ik het op en sag dat de 10 minuten alweer bijna voorbij waren. Ik rende naar mijn trein en nam plaats in de 2e klas. Eenmaal in amsterdag aan gekomen wist ik niet waar ik een hotel kon vinden, maar ik had ontiegelijke honger en besloot om ergens bij een snackbar wat te gaan eten.. ‘ ik keek in een spiegel die ik voorbij liep, mijn wonden zijn nog goed te zien, `maar ze zijn niks vergelijken bij de wonden in me ziel’ ik bestelde broodje gezond en wat te drinken en nam plaats aan een tafeltje, ik had niet door dat er een Marokkaanse jongen naast mij zat die mij voortdurend aan zat te staren. Uhmm hoorde ik naast me, ik keek naast me en zag een mooie jongen zitten, hij keek me aan met zijn vertrauwde ogen.. ik ben hamid.., ehmzz, ik ben rizlane. Aangenaam kennis te maken. Ik keek em doordringend aan, hij was mooi hij had een goed figuur, een vertrouwend gevoel, en een knap koppie. ‘!! U bent zeker niet van hier? Umz nee, ik heb ook nog geen plaats om te verblijven, dus als u het niet erg vind ga ik graag verder. O maar ik wil u wel helpen hoor. Hij stond erop dat hij mee mocht naar een hotel. Aangekomen bij een hotel wou ik in checken maar er was heen ruimte meer. Zo ging het door bij elk hotel waar ik aan kwam. ‘ ja meisje, het ziet er naar uit dat je misschien toch bij mij moet overnachten. Jaa maar…… nee geen gemaar, kom op we gaan mijn auto opzoeken.

01-10-2005, 14:10


ga snel verder!!!

01-10-2005, 14:28

Citaat door sweettamazigt:
ga snel verder!!!
Dankuu, VOor de 1ste reactie

Kusjhe

01-10-2005, 14:33
ga snel verder 2e fan..

01-10-2005, 14:39


wajoowwwwwwwwww ga verder


xxxjes je nieuwe fan douniaaaaaaaaaaa

01-10-2005, 15:18
Hhaha, Bedankt Voor Jullie reaCties Hee



Noujaa, zo dn weer een klein vervolGje, ik moet zo noG weg,




Kusjhee

01-10-2005, 15:31
Rizlanex


We kwamen aan in een nette buurt met mooie fila’s, nou hier woon ik dus. Hij stopte voor een adembenemend mooi huis. Hij liep voorop en liet me als eerst naar binnen, wacht even ben zo terug. Overal zag ik foto’s staan en hangen. Hij kwam terug met een rok en een een trui, hier dit is even voor nu, dan kunnen we morgen nieuwe kleren halen voor je. Uhm!! Dat is helemaal niet nodig’ . ik voelde dat ik rood werd en draaide me gezicht gelijk weg. Ik schaamde me, dat ik bij een wildvreemde in huis zit, die wild vreemde zorgt voor mij.. ik lijk wel een klein kind. Zorg nou maar dat je morgen vroeg op staat anders is het zo druk bij de winkels’ aan zijn gezicht te zien kon ik niet weigeren en moest ik wel instemmen.. Oké Oké wat jij wil, zei ik nors!! O sorry, nou em .. hij wees me de weg naar de logeer kamer en de keuken en legde uit waar alles stond. ;toen hij weg liep kon ik het niet laten om hem te bedanken. Emm, bedankt. Nee maar meisje, je hoeft me niet te bedankte ik doe het graag hoor..
Die dag verliep erg soepel, hij was vertrauwd, hij was lief voor me.. !!
De volgende dag liepen we hand in hand over het belcour hij trok me een winkeltje in waar allemaal dure kleding en merk kleding verkrijgbaar was, hier ga maar rond kijken en kom minstens met 5 setjes kleding terug.. ik kan het me nog herrineren als de dag van vandaag, hoe hij voor me zorgde.. hij was zo lief voor me.. en nooit had ik gedacht dat hij mij zo/n pijn kon doen.


01-10-2005, 15:39
ga verder meid

01-10-2005, 17:59

Citaat door QeeunOfme:
Dankuu, VOor de 1ste reactie

Kusjhe
Geen dank meid

maar ga snel verder voor je eerste fan!!

01-10-2005, 19:27
Kwiil miinstens noG 3 reaCties voor ik verder Gaa,

:$

01-10-2005, 20:12
ajjjjjjj ga verder zo leuk

01-10-2005, 20:36
Hier heb je er nog eentje

ga nu verder!!!!

01-10-2005, 20:52


eeeeey..!!

wajoww wil j alsjblieft zo snel mogelijk verder schrijven

..........................WEGED fan dr BIJ...................................


moehiem ik lees het wel als ik weer hier ben waga


......xxxxxxxxxxxxjes van mij.....


......................Al-Houciema THE place To BE..................!!

01-10-2005, 21:00
ga snel verder zie dat je online bent

02-10-2005, 00:32
Allerliefe menSee,

ik wil heuS wel een vervolgje neerzetten nu..
Maar ik Bnn nu niet thuiS, en ik had t verhaal al Uit Getypt
dus dn moete Jullie toch eventjes een daggie wachte,



DAN MOETE JULLIE MAAR VOLSMACHT OP MIJ EN ME VERVOLGJE WACHTEN



kUSJHEE Hannah

Pagina's : [1] 2 3