Bekijk volle/desktop versie : Man omgekomen door Zelfmoordenaar!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

30-09-2005, 22:38
Man omgekomen door Zelfmoordenaar!!!!!



x Een man is omgekomen toen hij een vrouw wilde redden die zelfmoord wilde plegen bij NS-station Naarden-Bussum. De man probeerde de vrouw van de rails te halen, en kwam onder een trein. De vrouw raakte lichtgewond.


Bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/vaste_componenten/kort_nieuws_bi_1.xml

De vrouw die zelfmoord wou plegen heeft nu een dode op haar geweten

30-09-2005, 22:44


bah wat triest zeg

30-09-2005, 22:46

Citaat door SALUKI:
Man omgekomen door Zelfmoordenaar!!!!!



x Een man is omgekomen toen hij een vrouw wilde redden die zelfmoord wilde plegen bij NS-station Naarden-Bussum. De man probeerde de vrouw van de rails te halen, en kwam onder een trein. De vrouw raakte lichtgewond.


Bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/vaste_componenten/kort_nieuws_bi_1.xml

De vrouw die zelfmoord wou plegen heeft nu een dode op haar geweten
das zwaar xxxxx hoe redt ze het nu met een dooie op der geweten...




30-09-2005, 22:47

Citaat door dot_nl:
Tja, ik hoorde het zopas tijdens het journaal..

Bizar!?! ik kan er werkelijk geen andere woorden voor vinden, wel ernstige lelijke woorden
Snap überhaupt niet dat mensen zelfmoord plegen, maar dat ze dit ook nog doen op een station waar allerlei mensen lopen die dit zien en hieraan een trauma door kunnen oplopen of in dit geval mensen meetrekken.

Vindt dit gewoonweg moord, net zolang blijven zitten of staan tot iemand je van het spoor af haalt

30-09-2005, 22:49


En dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed

30-09-2005, 23:17
Salaam...

Yeetje ze wilde al zelfmoord plegen...

Laat staan wat ze nu van plan is met een dode op haar geweten...

ma3a salama...xxx

30-09-2005, 23:17

Citaat door SALUKI:
Man omgekomen door Zelfmoordenaar!!!!!



x Een man is omgekomen toen hij een vrouw wilde redden die zelfmoord wilde plegen bij NS-station Naarden-Bussum. De man probeerde de vrouw van de rails te halen, en kwam onder een trein. De vrouw raakte lichtgewond.


Bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/vaste_componenten/kort_nieuws_bi_1.xml

De vrouw die zelfmoord wou plegen heeft nu een dode op haar geweten
Ze heeft niet gevraagd om gered te worden . Het is een moedige man geweest .
Diep respect

30-09-2005, 23:19

Citaat door dot_nl:
Ach weet je SALUKI, ik kan dat soms wel snappen... maar ben het er vaker niet mee eens. Iemand die suicide pleegt is of ontzettend moedig of ontzettend laf, het is niet iets dat over 1 nacht ijs besloten wordt.
Nou ja, soms is het enkel een bevlieging en dan tja... verder is het dood door schuld, wat ik begreep is ze niet blijven staan maar heeft de man erg snel in gegrepen helaas met het gevolg dat hij zelf nu is komen te overlijden ...

Het is vreselijk voor de nabestaanden, ik hoop zeer dat de dame zijn dood niet om niets laat zijn en iets van het leven gaat maken... dat op zijn minst, is ze hem verschuldigt!!
Hier geef ik je helemaal gelijk in

30-09-2005, 23:21

Citaat door born_2_B_muslim:
Ze heeft niet gevraagd om gered te worden . Het is een moedige man geweest .
Diep respect
Een moedige man was het zeker, maar denk dat de familieleden van deze man niet alleen verdrietig zijn maar ook ontzettend kwaad..........................

30-09-2005, 23:24

Citaat door SALUKI:
Een moedige man was het zeker, maar denk dat de familieleden van deze man niet alleen verdrietig zijn maar ook ontzettend kwaad..........................
Ik zou geen idee hebben . werkelijkwaar niet. Die vrouw is duidelijk geestelijk ziek . In hoe verre kan je het haar kwalijk nemen .

30-09-2005, 23:24

Citaat door Maroc_roosje2:
Salaam...

Yeetje ze wilde al zelfmoord plegen...

Laat staan wat ze nu van plan is met een dode op haar geweten...

ma3a salama...xxx
Hoop dat ze tenminste haar leven kan oppakken zoals dot_nl al zei is ze dat, hem wel verschuldigd.................

Hoop trouwens ook dat ze heel diep en lang nadenkt over de waarde van het leven....................

30-09-2005, 23:26

Citaat door SALUKI:
Hoop dat ze tenminste haar leven kan oppakken zoals dot_nl al zei is ze dat, hem wel verschuldigd.................

Hoop trouwens ook dat ze heel diep en lang nadenkt over de waarde van het leven....................
Ik vind wel dat ze opgesloten moet worden . zodat ze tijd heb om na te denken

anders doet ze het gewoon weer.

Dat ze zich mag bekeren tot de islam en zal leven als een moslima Insha'Allah

30-09-2005, 23:27



Citaat door SALUKI:
Hoop dat ze tenminste haar leven kan oppakken zoals dot_nl al zei is ze dat, hem wel verschuldigd.................

Hoop trouwens ook dat ze heel diep en lang nadenkt over de waarde van het leven....................
Salaam...

Inchae'allah...

ma3a salama...xxx

30-09-2005, 23:28

Citaat door born_2_B_muslim:
Ik vind wel dat ze opgesloten moet worden . zodat ze tijd heb om na te denken

anders doet ze het gewoon weer.

Dat ze zich mag bekeren tot de islam en zal leven als een moslima Insha'Allah
Insha'Allah

30-09-2005, 23:28

Citaat door dot_nl:
. . . . Iemand die suicide pleegt is of ontzettend moedig of ontzettend laf, het is niet iets dat over 1 nacht ijs besloten wordt.
. . . . .
Ik denk dat iemand die zelfmoord pleegt ontzettend niets is. Grote leegte, geen gevoel meer over, niets.. in het kort. En, al helemaal niet over de plaats waar hij zijn actie wilt uitvoeren. Waarschijnlijk gewoon: de snelste, makkelijkste.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9