Bekijk volle/desktop versie : Doe maar normaal



Pagina's : [1] 2 3 4

30-09-2005, 20:00
Leden die denken dat ze beter zijn dan andere leden. Leden die denken dat ze de islam beter kennen dan andere leden. Doe maar normaal. Help elkaar en ga geen zulke gezichten plaatsen . Alleen elkaar helpen en de juiste info delen komen jullie verder.



30-09-2005, 20:37



Citaat door thement_return:
Leden die denken dat ze beter zijn dan andere leden. Leden die denken dat ze de islam beter kennen dan andere leden. Doe maar normaal. Help elkaar en ga geen zulke gezichten plaatsen . Alleen elkaar helpen en de juiste info delen komen jullie verder.


Vind ik ook

30-09-2005, 20:39

Citaat door selmo:
Vind ik ook
Sokran

30-09-2005, 20:40
dan is er weinig fun meer te beleven hier he

30-09-2005, 20:42



Citaat door thement_return:
Leden die denken dat ze beter zijn dan andere leden. Leden die denken dat ze de islam beter kennen dan andere leden. Doe maar normaal. Help elkaar en ga geen zulke gezichten plaatsen . Alleen elkaar helpen en de juiste info delen komen jullie verder.


ameen....

insha allah laten wij niet oordelen over anderen,.dat laten we over aan allah soubhana wa tala


mascha allah oeghtie

30-09-2005, 20:42

Citaat door Miss_Vanitas:
dan is er weinig fun meer te beleven hier he
Ik vind het geen fun om elkaar maar belachelijk te gaan maken.

30-09-2005, 20:44

Citaat door SHAHLAH:
ameen....

insha allah laten wij niet oordelen over anderen,.dat laten we over aan allah soubhana wa tala


mascha allah oeghtie
Amien ya oeghtie amien.

Oordelen laat ik liever aan Allah over. Het is niet aan ons om dat te doen. Wie zijn wij om dat te moeten doen. Niemand.

Ghair Inscha Allah.

30-09-2005, 20:45

Citaat door thement_return:
Ik vind het geen fun om elkaar maar belachelijk te gaan maken.
ik vaak wel

(ligt eraan op welke gebieden hé )

30-09-2005, 20:45

Citaat door thement_return:
Leden die denken dat ze beter zijn dan andere leden. Leden die denken dat ze de islam beter kennen dan andere leden. Doe maar normaal. Help elkaar en ga geen zulke gezichten plaatsen . Alleen elkaar helpen en de juiste info delen komen jullie verder.



30-09-2005, 20:46
ach je moet niet alles persoonlijk opvatten wat hier geplaatst word....tenzij je naam en achternaam geplaatst worden dan is het ander verhaalll...maar om elkaar lachen en elkaar belachelijkmaken enz....kan tog geen kwaad...



ik vind het alleen heel erg als mensen gaan zitten roddelen over anderen op uit het oog vreloren...

30-09-2005, 20:47

Citaat door thement_return:
Leden die denken dat ze beter zijn dan andere leden. Leden die denken dat ze de islam beter kennen dan andere leden. Doe maar normaal. Help elkaar en ga geen zulke gezichten plaatsen . Alleen elkaar helpen en de juiste info delen komen jullie verder.



wijze woorden van een wijze dame

ben et met je eens ....


ps..behalve is et true 'brunettes do it better' ??

30-09-2005, 20:49

Citaat door Miss_Vanitas:
ik vaak wel

(ligt eraan op welke gebieden hé )

Dat kan.

(oke maar ik zou dat nooit doen op welke gebied dan maar ook.)

30-09-2005, 20:50



Citaat door nassira_bb:

30-09-2005, 20:53

Citaat door thement_return:

Dat kan.

(oke maar ik zou dat nooit doen op welke gebied dan maar ook.)
where s the fun in that???

30-09-2005, 20:55

Citaat door n1zina:
ach je moet niet alles persoonlijk opvatten wat hier geplaatst word....tenzij je naam en achternaam geplaatst worden dan is het ander verhaalll...maar om elkaar lachen en elkaar belachelijkmaken enz....kan tog geen kwaad...



ik vind het alleen heel erg als mensen gaan zitten roddelen over anderen op uit het oog vreloren...
Persoonlijk meid dat doe ik zeer zeker niet.

Alleen ik vind het jammer hoe men hier met elkaar om gaat. Wij zijn tenslotte allemaal moslims (grotendeels hier wel ) dus we kunnen wel normaal met elkaar communiceren. Leden moeten niet elkaar afsnauwen of elkaar afzeiken.

Leden denken dat ze beter dan andere leden denken is zeer zeker hier. Vooral met betrekking tot de islam. Leer van elkaar ipv elkaar belachelijk te maken.

Roddelen moet je al helemaal niet doen. Maar he degene die roddelt over anderen zou ook over die persoon roddelen.

Pagina's : [1] 2 3 4