Bekijk volle/desktop versie : Waarom een maagdenvlies operatie haram is !



Pagina's : [1] 2

30-09-2005, 17:57
heb nog een stukje > bronnen > al-islaam.com




Het herstellen van de maagdenvlies is niet toegestaan, dit omdat men de schepping van Allah veranderd. Ook hierbij het feit dat men zijn toekomstige echtgenoot bedriegt, tevens mag niemand de aurah ('Aurah zijn de lichaamsdelen van de mannen en de vrouwen die niet getoond mogen worden. Welke lichaamsdelen zijn, wordt bepaald door wie er naar wie kijkt. Soms wordt de Aurat ook gegeven voor het geslachtsdeel) van de vrouw zien behalve wanneer er een ziekte is die een onderzoek of operatie vergt.

30-09-2005, 17:57


goh, je meent het

30-09-2005, 17:58
Ik zet tenminste daliel erbij....

30-09-2005, 17:59
had ik nou echt nooit verwacht hoor, herstel op haram.. gossie...



30-09-2005, 18:02



Citaat door Muzikant:
Precies

Alsof het beoordelen van mensen die niet maagd zijn niet haraam is. Maagd of niet. Iets tussen God en de jongen/het meisje.
Waar zie je mij oordelen..? Beter lezem ,ik zet alleen daliel erbij..Ik praat niet meer over iets als ik er niets vanaf weet..ok..

30-09-2005, 18:05
Oke .


Maar men weet wel dat het haram is. Hoe vaak is hier over gepraat/gediscuseerd.

Heb je andere onderwerpen

30-09-2005, 18:07
Ik wil niet dat erover gepraat word..heb alleen bewijs geplaatst ..klaar...

en ik open deze topic niet om te willen weten of iemand maagd is ofniet...een zonde mag je niet openbaar maken..

30-09-2005, 18:10

Citaat door Muzikant:
????

A sidi baz.
Wat nou.... ..

30-09-2005, 18:14

Citaat door Muzikant:
????

A sidi baz.
zeker weten als ik iemand heb zien veranderen in de zin van
leren van fouten of ruimer denkend geworden,..
is het wel onze lieve berberia16...

F.

30-09-2005, 18:17

Citaat door Fikri26:
zeker weten als ik iemand heb zien veranderen in de zin van
leren van fouten of ruimer denkend geworden,..
is het wel onze lieve berberia16...

F.
Ja.....

30-09-2005, 19:18

Citaat:
Het herstellen van de maagdenvlies is niet toegestaan,
wat een giller wie dacht dat dit was toegestaan dan??

30-09-2005, 19:26

Citaat door berberia16:
heb nog een stukje > bronnen > al-islaam.com




Het herstellen van de maagdenvlies is niet toegestaan, dit omdat men de schepping van Allah veranderd. Ook hierbij het feit dat men zijn toekomstige echtgenoot bedriegt, tevens mag niemand de aurah ('Aurah zijn de lichaamsdelen van de mannen en de vrouwen die niet getoond mogen worden. Welke lichaamsdelen zijn, wordt bepaald door wie er naar wie kijkt. Soms wordt de Aurat ook gegeven voor het geslachtsdeel) van de vrouw zien behalve wanneer er een ziekte is die een onderzoek of operatie vergt.
dat dat niet is toegestaan weet elke debiel, ze doen het om te verbergen dat ze niet meer maagd zijn, ze doen iets harams om iets harams te verbergen.......
Kom aub met iets dat we niet weten, want dit is echt een belachelijke topic, je mag geen maagdenvliesoperatie hahahaha........

30-09-2005, 19:38


Ze zet er alleen een Dalliel bij zodat de onwetenden weten wat de consequenties ervan zijn

30-09-2005, 19:54

Citaat door sssalima:
noem jij dat een daliel
Ja , ik noemde ook bronnen....ksst uit m'n topic ....

30-09-2005, 19:57

Citaat door sssalima:
een daliel is een ayet of een hadith geen knip en plak uitspraak van een cyberimam die niet eens een iman is?
80 zweepslagen .....je beschuldigt iemand van een niet-imam..heb jij gezien dat hij geen imam is.. stagfiroellah..

Pagina's : [1] 2