Bekijk volle/desktop versie : 10-10-2005



30-09-2005, 09:02
ik zie het al voor me als ik maandag ochtend(10-10-2005) in de bus ziet als ik richting school ga en de spits lees


TRAINER BADOU ZAKI HEEFT ONTSLAG GENOMEN

kort samengevat wat er dan in de spits staat:

Na de teleurstellende wedstrijd van afgelopen zaterdag tegen tunesie heeft bondscoach van marokko ontslag genomen. Marokko moest winnen in Rades voor een plaats op het wk.Marokko begon sterk maar kon maar kon de sterke defensie van tunesie niet openbreken. Na 60 muniten viel de goal voor tunesie na een snelle counter doelpunt werd gemaakt door dos santos na het doelpunt kon marokko ook geen echte kansen creeeren en uiteindelijk werd in slotfase ook nog de 2-0 en 3-0 gemaakt door tunesie respectievelijk jaziri en de ingevallen guemaida.

ej mensen bereid jullie maar voor op die maandagochtend en bekijk de goeie kant van het verlies we zijn dan af van zaki. Dus hoe dan ook we winnen zoiezo

30-09-2005, 10:09



Citaat door mozzy:
ik zie het al voor me als ik maandag ochtend(10-10-2005) in de bus ziet als ik richting school ga en de spits lees


TRAINER BADOU ZAKI HEEFT ONTSLAG GENOMEN

kort samengevat wat er dan in de spits staat:

Na de teleurstellende wedstrijd van afgelopen zaterdag tegen tunesie heeft bondscoach van marokko ontslag genomen. Marokko moest winnen in Rades voor een plaats op het wk.Marokko begon sterk maar kon maar kon de sterke defensie van tunesie niet openbreken. Na 60 muniten viel de goal voor tunesie na een snelle counter doelpunt werd gemaakt door dos santos na het doelpunt kon marokko ook geen echte kansen creeeren en uiteindelijk werd in slotfase ook nog de 2-0 en 3-0 gemaakt door tunesie respectievelijk jaziri en de ingevallen guemaida.

ej mensen bereid jullie maar voor op die maandagochtend en bekijk de goeie kant van het verlies we zijn dan af van zaki. Dus hoe dan ook we winnen zoiezo
nee, inshallah staat er marokko gaat door naar het wk, na een mooie wedstrijd tege tunesie, tunesie had geen schijn van kans gekregen tegen de marokkanen!

en wat betreft Zaki, ik denk togh dat hij ontslag gaat nemen ook al gaat maghreb door(aangezien al die kritiek die hij de laatste paar maanden heeft gekregen).

30-09-2005, 10:57
0-2 Chamakh en Hadji, incha allah!!

30-09-2005, 11:15

Citaat door Delpiero10:
0-2 Chamakh en Hadji, incha allah!!
inshallah

30-09-2005, 11:59


0 - 2 Boukhari en Boussabon

30-09-2005, 12:23

Citaat door mozzy:
ik zie het al voor me als ik maandag ochtend(10-10-2005) in de bus ziet als ik richting school ga en de spits lees


TRAINER BADOU ZAKI HEEFT ONTSLAG GENOMEN

kort samengevat wat er dan in de spits staat:

Na de teleurstellende wedstrijd van afgelopen zaterdag tegen tunesie heeft bondscoach van marokko ontslag genomen. Marokko moest winnen in Rades voor een plaats op het wk.Marokko begon sterk maar kon maar kon de sterke defensie van tunesie niet openbreken. Na 60 muniten viel de goal voor tunesie na een snelle counter doelpunt werd gemaakt door dos santos na het doelpunt kon marokko ook geen echte kansen creeeren en uiteindelijk werd in slotfase ook nog de 2-0 en 3-0 gemaakt door tunesie respectievelijk jaziri en de ingevallen guemaida.

ej mensen bereid jullie maar voor op die maandagochtend en bekijk de goeie kant van het verlies we zijn dan af van zaki. Dus hoe dan ook we winnen zoiezo
Dit lijkt precies op m'n nachtmerrie van gisteravond

30-09-2005, 12:38
ik ga niet meer slapen anders krijg ik nog meer nachtmerries