Bekijk volle/desktop versie : Al Qaeda komt met journaal



Pagina's : [1] 2 3

30-09-2005, 01:12
Al Qaeda komt met journaal


Het Global Islamic Media Front, een aan Al Qaeda gelieerd clubje, heeft zijn eerste nieuwsprogramma de lucht in geslingerd. Een gemaskerde man achter een bureau met daarop een Koran en natuurlijk een geweer, geeft in niet mis te verstane bewoordingen zijn nieuws van de week.

De 'zender' wil een wekelijks opinierende nieuwsshow maken, die 'de leugens en propaganda van andere media ontmaskert'. De spreekbuis van Al Qaeda staat open voor suggesties van iedereen en verspreidt regelmatig boodschappen van Abu Mussab al-Zarqawi. Verder worden alle arrogante vijanden van Allah nog maar eens met de dood bedreigd.

De nieuwslezer toont zich onder andere zeer tevreden met de verwoestingen van de orkaan Katrina: "het goede werk van een van de soldaten van Allah" en verklaart en passant de oorlog aan de shi'ieten in Irak.

Bekijk hieronder een promofilm van het Global Islamic Media Front.

http://www.talpa.tv/web/show/id=70792/contentid=23091/dbid=449/typeofpage=51230

Dat noem ik pas een vooruitgang dat gebaseerd is op werkelijke media en geen onzin van Fxcks (fox) NEWS of CNN!

30-09-2005, 01:14


[VIDEO]http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=1100&format=3&rnd=1621968[/VIDEO]

30-09-2005, 01:32

Citaat door Abu_Charafedine:
Al Qaeda komt met journaal


[...]

Dat noem ik pas een vooruitgang dat gebaseerd is op werkelijke media en geen onzin van Fxcks (fox) NEWS of CNN!
Het enige wat ik hoor is een gebed om vergelding. De Almachtige wordt gevraagd om wraak voor de onrechten die zijn gedaan.

Hoe kun je de Almachtige vragen om vergelding en vervolgens die vergelding uitvoeren ? Wanneer je de Almachtige iets vraagt weet je niet of het ook zal worden uitgevoerd. Dus wanneer je zelf tot actie overgaat met betrekking tot het gevraagde ... Oi, dat is wel heel hoogmoedig.

30-09-2005, 01:50

Citaat door azkarah:
Het enige wat ik hoor is een gebed om vergelding. De Almachtige wordt gevraagd om wraak voor de onrechten die zijn gedaan.

Hoe kun je de Almachtige vragen om vergelding en vervolgens die vergelding uitvoeren ? Wanneer je de Almachtige iets vraagt weet je niet of het ook zal worden uitgevoerd. Dus wanneer je zelf tot actie overgaat met betrekking tot het gevraagde ... Oi, dat is wel heel hoogmoedig.
Oftewel, je speelt voor Allah.

30-09-2005, 02:56


Tsja...Televisie suks, whats new?

30-09-2005, 06:23
Een gemaskerde man achter een bureau met daarop een Koran en natuurlijk een geweer, geeft in niet mis te verstane bewoordingen zijn nieuws van de week.

Wat een propaganda voor de islam.

30-09-2005, 08:36

Citaat door azkarah:
Het enige wat ik hoor is een gebed om vergelding. De Almachtige wordt gevraagd om wraak voor de onrechten die zijn gedaan.

Hoe kun je de Almachtige vragen om vergelding en vervolgens die vergelding uitvoeren ? Wanneer je de Almachtige iets vraagt weet je niet of het ook zal worden uitgevoerd. Dus wanneer je zelf tot actie overgaat met betrekking tot het gevraagde ... Oi, dat is wel heel hoogmoedig.
Die achterlijke 'verzetsstrijders' stappen constant in de schoenen van Allah.

Al die onthoofdingen worden toch ook in naam van en als straf van allah uitgevoerd.


Maar voor Abu_Charafadine is dit het ideale TV programma.

HLK ... Het Leugen Kanaal.


Ik ben benieuwd hoe HLK de 35 dode vrouwen en 22 dode kinderen van die aanslag gisteren, op een Iraakse groentemarkt goed probeert te praten.

30-09-2005, 08:43
jaja het journaal
Nieuwslezer met masker op....ak 47 in de hand...HAHAHAHAHA
wel erg komisch.

30-09-2005, 08:51
Ze hebben ook al een Anchorman weten te strikken.

De belangrijkste nieuwslezer wordt Mohammed Said Al-Sahaf. de voormalige minister van informatie in Irak.




De waarheid wordt dus gegarandeerd.

30-09-2005, 08:55

Citaat door Peej:
Ze hebben ook al een Anchorman weten te strikken.

De belangrijkste nieuwslezer wordt Mohammed Said Al-Sahaf. de voormalige minister van informatie in Irak.




De waarheid wordt dus gegarandeert.
niet anders dan cnn

30-09-2005, 09:04

Citaat door born_2_B_muslim:
niet anders dan cnn
Een beetje anders, CNN heeft geen bijbel en geen M16 op de presentatiedesk liggen. En ze roepen niet op tot moord en doodslag.

30-09-2005, 11:17

Citaat door Peej:
Een beetje anders, CNN heeft geen bijbel en geen M16 op de presentatiedesk liggen. En ze roepen niet op tot moord en doodslag.
Ze (CNN) roepen alleen tot verderf en leugens met hun ongeloofwaardige media.

30-09-2005, 11:28



Citaat door Abu_Charafedine:
Ze (CNN) roepen alleen tot verderf en leugens met hun ongeloofwaardige media.
behalve dat het leugens zijn is het ook heel erg 1-tonig nieuws

30-09-2005, 11:29

Citaat door Labedouda$:
Het is overduidelijk mensen... de oorlog die in Irak wordt gevoerd is niet tegen Irakezen of tegen Saddam of tegen de rebellen of tegen wie dan ook, maar het is een oorlog tegen de Islam. Dus een oorlog tegen Allah swt. ... Nu moet iedereen ff z'n ogen goed open houden want het resultaat van die oorlog brengt alleen maar problemen met zich mee voor Irak maar bovenal veeeeeel problemen voor Amerika... en dan heb ik het over 2 krachtige orkanen en een bosbrand die gisteren is begonnen in California... Dat is wat je krijgt als je tegen de almachtige in duel gaat mensen!!!

Tevens is het zo dat die nieuwszender eigenlijk niet zoveel te betekenen heeft net zoals alle andere nieuwszenders op deze aardkloot.
En wat doet het er nou toe of ze in zo'n nieuwszender met F 16's op de desk zitten of met een Amerikaanse vlag, ze stralen evenveel geweld en gevaar uit. En zoals er ook in de smeekbeden wordt gezegd... door smeekbeden zal Amerika verpletterd worden... dat blijkt maar weer eens!!!

En watoor bull shit ben je nou allemaal aan t uitkramen als je zegt dat mensen voor Allah swt gaan spelen ... het enige wat die mensen doen is precies hetzelfde als de grootste terroristen ter wereld, Bush en Sharon. Ze moorden!!! Alleen doen deze mensen het volgens de fxcking media op n veeel gewelddadigere manier (de cnn-kijkers weten wel waar k t over heb) leg mij uit.... moorden op n gewelddadigere manier??? WHHAHAHAHAHA.... de grootste bull shit die ik ooit heb gehoord... moorden is moorden... simpel zat!!! En als deze mensen in deze nieuwszender Islamieten oproepen tot het moorden van mensen die onze broeders en zusters in Irak, Palestina, Afganistan en in allerlei andere delen van de wereld, dan is dit alleen maar iets goeds!!! het lijkt me vrij normaal dat als iemand je pijn doet dat je dat graag terug wilt doen, net zoals de reactie van Amerika op 11 september... Welcome to the real world mensen... en ga niet zeiken over t feit dat wij zo gewelddadig zijn want wat wij doen is slechts een reactie op de acties van de grootste terroristen op deze aardkloot, namelijk Bush en Sharon.
Het moslim terrorisme is altijd ant zionistisch en anti amerikaans geweest. Dus nog voor Bush en Sharon. De laatste tijd is het vooral gefocust op de strijd in Irak en Afghanistan maar dat zijn slechts tijdelijke aanleidingen. Het hedendaagse terrorisme van Al Qaida heeft slechts ogensschijnlijk te maken met het Palestijnse conflict of met de oorlogen in Irak en Afghanistan. Bin Laden zelf heeft zich nog nooit bekommerd om de Palestijnen. De aanslagen van 11/9 heeft daar ook niks mee te maken.
Het doel van Al Qaiada ligt hoger. namelijk het vestigen van een islamitische wereldheerschappij; de Ummah. Het is onbegonnen werk om iedere aanslag terug te leiden naar Israel of Irak. Neem nu de aanslagen in Madrid. Leek met de Spaanse aanwezigheid in Irak te maken te hebben. Spanje trok zich terug. Maar na de verkiezingen in Spanje volgden er opnieuw pogingen om treinen op te blzen. Door hetzelfde netwerk.
Al Qaida valt alleen te begrijpen vanuit Al Qaida zelf. Met hoge toon wodt gesproken over de totale oorlog tegen het westen. Irak en Afghanistan zijn dus tijdelijke aanleidingen. Morgen is er weer een andere.
En over de orkanen en bosbranden in Amerika dat ze een gevolg zouden zijn van de Amerikaanse politiek; hoe verklaar je dan de tyfonen in Azie? Heeft Vietnam soms troepen in Irak. Ik vergelijk het met de middeleeuwen. Toen dachten ze ook dat een komeet ellende zou voorspellen. Get a life!

30-09-2005, 11:29

Citaat door Peej:
Een beetje anders, CNN heeft geen bijbel en geen M16 op de presentatiedesk liggen. En ze roepen niet op tot moord en doodslag.
ze werken wel mee aan massa moord en steunen een leider die zich laat leiden door baby jesus

Pagina's : [1] 2 3