Bekijk volle/desktop versie : Gekregen van mijn broer



07-04-2003, 15:21
Mijn broer had me gister een boekje over menstruatie gegeven genaamd: Het Natuurlijk bloed van Vrouwen, dat hij had geleend van iemand omdat hij weet dat ik veel boeken lees over zaken in de Islam

Ik bedacht me gelijk dat het niet zo veel voorkomt dat er zo open wordt omgegaan met zuke vrouwenzaken.

Bij wie is dat wel het geval, en bij wie is dat grote taboe???

07-04-2003, 15:23


mn broertje heeft 2 irritante zussen, meskien moet alles opvangen

07-04-2003, 15:25
Bij mij kenne ze geen ahshoema hoor...blijft gelijk.

07-04-2003, 15:51
waarom jammer genoeg mokaltum?

07-04-2003, 15:54



Citaat:
Origineel gepost door MariamaMslma
Mijn broer had me gister een boekje over menstruatie gegeven genaamd: Het Natuurlijk bloed van Vrouwen, dat hij had geleend van iemand omdat hij weet dat ik veel boeken lees over zaken in de Islam

Ik bedacht me gelijk dat het niet zo veel voorkomt dat er zo open wordt omgegaan met zuke vrouwenzaken.

Bij wie is dat wel het geval, en bij wie is dat grote taboe???
precies dezelfde boekje van me broer gehad hij is een echte soennie met baard enzo en vind het doodgewoon om hier goed mee om te gaan we hebben het zelfs over sex..alles kan ik met mijn broer bespreken

07-04-2003, 16:02

Citaat:
Origineel gepost door Chaimaa
precies dezelfde boekje van me broer gehad hij is een echte soennie met baard enzo en vind het doodgewoon om hier goed mee om te gaan we hebben het zelfs over sex..alles kan ik met mijn broer bespreken
Jammer genoeg is mijn broer helemaal niet zo praktiserend.
Maar ik merk dat het toch wel in zijn hart zit...hamdullah.
Als het al niet in zijn hart zit, dan zou het helemaal verloren zaak zijn.
InshaAllah zal het ook tot daden komen. Ik sprong vorige zomer al een gat in de lucht toen hij hij vertelde dat hij een erg mooi meisje had gezien in martil...met hoofddoek
En ik test ze wel vaak, kijken hoe diep het allemaal zit

Maar harstikke mashaAllah dat jou broer zo goed bezig is volgens de soenna. That's what we love to see

07-04-2003, 16:35

Citaat:
Origineel gepost door Chaimaa
precies dezelfde boekje van me broer gehad hij is een echte soennie met baard enzo en vind het doodgewoon om hier goed mee om te gaan we hebben het zelfs over sex..alles kan ik met mijn broer bespreken
subhanallah...

Mashallah...

Ik heb hamdoellilah hetzelfde

07-04-2003, 16:35
Jamais heb ik mijn broers (ondertusse al getrouwd) iets over thuis horen zeggen...

...

07-04-2003, 16:38

Citaat:
Origineel gepost door MariamaMslma
Jammer genoeg is mijn broer helemaal niet zo praktiserend.
Maar ik merk dat het toch wel in zijn hart zit...hamdullah.
Als het al niet in zijn hart zit, dan zou het helemaal verloren zaak zijn.
InshaAllah zal het ook tot daden komen. Ik sprong vorige zomer al een gat in de lucht toen hij hij vertelde dat hij een erg mooi meisje had gezien in martil...met hoofddoek
En ik test ze wel vaak, kijken hoe diep het allemaal zit

Maar harstikke mashaAllah dat jou broer zo goed bezig is volgens de soenna. That's what we love to see
imaan van binnenuit is het belangerijkste! praktiseren komt erna..en het komt goed inchaillah me broer is nu naar zijn toekomstige vrouw toe als het goed is

martil jek...ena sekna tem

07-04-2003, 16:38
maar al goed dat mijn broers zo niet zijn, als wij daarover zouden praten (seks, menstruatie) dan zou ik er mij echt niet op mijn gemak voelen



abahoech

07-04-2003, 16:39

Citaat:
Origineel gepost door Hindje
subhanallah...

Mashallah...

Ik heb hamdoellilah hetzelfde
:verliefd: masha allah

07-04-2003, 19:03

Citaat:
Origineel gepost door Alicia_girl
maar al goed dat mijn broers zo niet zijn, als wij daarover zouden praten (seks, menstruatie) dan zou ik er mij echt niet op mijn gemak voelen



abahoech
precies!

07-04-2003, 19:06


Mijn broertje is tussen 4 meiden opgegroeid

07-04-2003, 20:07
Ik met mijn broers over zoiets praten...???????.....
Als ik er al aan denk krijg ik kippenvel....

07-04-2003, 21:59

Citaat:
Origineel gepost door Chaimaa
imaan van binnenuit is het belangerijkste! praktiseren komt erna..en het komt goed inchaillah me broer is nu naar zijn toekomstige vrouw toe als het goed is

martil jek...ena sekna tem
misschien was jij et wel