Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Baggybroek...



29-09-2005, 16:29
Hoi dames

ben op zoek naar een baggy broek maar kan er nergens een vinden Weten jullie misschien waar ik een leuke kan halen? Voor degene die niet weten wat t is: zo een spijkerbroek model die een beetje los zit weet je wel, niet los tot mn knie maar zo een stoer/los model snappie?


Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Groetjes

29-09-2005, 23:43


hoi meid,

ik heb een baggy broek van g star. ik ben er helemaal gek op. hij zit zo lekker en ziet er leuk uit. ik heb em bij men at work gekocht., in het begin was het wennen. maar vind em nu heerlijk zitten. kan er niet meer zonder mee.
als je meer info nodig hebt.,.. let me know.

groetjes

29-09-2005, 23:44
hoi meid,

ik heb een baggy broek van g star. ik ben er helemaal gek op. hij zit zo lekker en ziet er leuk uit. ik heb em bij men at work gekocht., in het begin was het wennen. maar vind em nu heerlijk zitten. kan er niet meer zonder mee.
als je meer info nodig hebt.,.. let me know.

groetjes

30-09-2005, 00:36

Citaat door Vrouwelijk:
Hoi dames

ben op zoek naar een baggy broek maar kan er nergens een vinden Weten jullie misschien waar ik een leuke kan halen? Voor degene die niet weten wat t is: zo een spijkerbroek model die een beetje los zit weet je wel, niet los tot mn knie maar zo een stoer/los model snappie?


Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Groetjes
Diesel winkel heiligeweg in adam verkoopt ze.....zal ik meegaan om je te helpen passen en kijken hoe het je staat?

30-09-2005, 09:24



Citaat door tatoooti:
Diesel winkel heiligeweg in adam verkoopt ze.....zal ik meegaan om je te helpen passen en kijken hoe het je staat?




Maar bedankt vor de info

30-09-2005, 09:38
Levi's heeft ook een stoer baggy model. Neem daar eens een kijkje.

Moeskiela

30-09-2005, 11:00

Citaat door Moeskiela:
Levi's heeft ook een stoer baggy model. Neem daar eens een kijkje.

Moeskiela
Thnx