Bekijk volle/desktop versie : ik word gek van die nederlanders



Pagina's : [1] 2 3

29-09-2005, 12:54
ik word ze echt zat.

zo veel nederlanders beginnen bij mij hele rare dingen te vragen over de islam enzo

ik word gek van ze wollah en als ze niks vragen dan gaan ze raar kijken.

maar vooral dat vragen van jah waarom heb je er voor gekozen om te geloven in Allah en dat soorrt vragen

of waarom zie je zoveel verschillen tussen de marokkaanse meiden

ze maken me gek vooral op school

ik beantwoord tegenwoordig alles met geen commentaar of ga boeken huren en lees ze

29-09-2005, 12:59


ik weet ze zijn gewoon te nieuwsgierig maar antwoord gewoon wat ze vragen....

29-09-2005, 13:14

Citaat door sama_2babes:
ik word ze echt zat.

zo veel nederlanders beginnen bij mij hele rare dingen te vragen over de islam enzo

ik word gek van ze wollah en als ze niks vragen dan gaan ze raar kijken.

maar vooral dat vragen van jah waarom heb je er voor gekozen om te geloven in Allah en dat soorrt vragen

of waarom zie je zoveel verschillen tussen de marokkaanse meiden

ze maken me gek vooral op school

ik beantwoord tegenwoordig alles met geen commentaar of ga boeken huren en lees ze
Nederlanders weten graag het hoe en waarom, daarom zijn er ook zoveel goede geleerden uit Nederland voorgekomen.

29-09-2005, 13:40
Salaam!!!

Ik kan je antwoorden geven op je vragen insha'allah, tenminste ik zal het proberen.

Begin maar.

Wassalaam,

29-09-2005, 13:53



Citaat door Youssef123:
Salaam!!!

Ik kan je antwoorden geven op je vragen insha'allah, tenminste ik zal het proberen.

Begin maar.

Wassalaam,
oke hier de 1e

waarom word er bij het offerfeest een schaap geslacht en bv geen koe of een geit??

waarom moet zo een beest dan onnodig lijden??

29-09-2005, 13:58

Citaat door indy:
oke hier de 1e

waarom word er bij het offerfeest een schaap geslacht en bv geen koe of een geit??

waarom moet zo een beest dan onnodig lijden??


Echt onwetend...

Ja mag een koe slachten, schaap, geit.. Het mag alle drie hoe komt je erbij dat het alleen een schaap betreft..

En als je het over lijden van dieren hebt, pak dan de bio industrie of de legbatterijkippen of de proefdieren van de chemische wereld.. En doe niet hypocriet over consumptief gebruik.

29-09-2005, 14:02

Citaat door TurK__:


Echt onwetend...

Ja mag een koe slachten, schaap, geit.. Het mag alle drie hoe komt je erbij dat het alleen een schaap betreft..

En als je het over lijden van dieren hebt, pak dan de bio industrie of de legbatterijkippen of de proefdieren van de chemische wereld.. En doe niet hypocriet over consumptief gebruik.
wij eten bio-vlees, de eieren komen niet van de legbatterij

maar er word altijd een schaap geslacht en vaak worden die ter plaatse uitgezocht, betast en gekeurd zelfs door kinderen die het dikste schaap uitzoeken

29-09-2005, 14:02
De volgende dieren mogen geofferd worden:



Geiten minstens 1 jaar oud mannelijk of vrouwelijk
Schapen minstens 6 maanden oud mannelijk of vrouwelijk
Koeien, ossen of buffels minstens 2 jaar oud
Kamelen minstens 5 jaar oud mannelijk of vrouwelijk

29-09-2005, 14:11
mensen het is niet zo dat ik geen atwoorden kan geven op de vragen die ze me stellen alleen ik vind die vragen altijd zoo raar en het zijn domme vragen

dar word ik moe van

29-09-2005, 14:15

Citaat door mismuis:
jij bent zeker plotseling met een hoofddoekje op school gekomen ?

en je weet niet te vertellen waarom natuurlijk.
neej hoor ik draag geen hoofddoek maar ben nieuw op deze school gekomen dit jaar misschien ligt het daaraan

29-09-2005, 14:20

Citaat door Youssef123:
Salaam!!!

Ik kan je antwoorden geven op je vragen insha'allah, tenminste ik zal het proberen.

Begin maar.

Wassalaam,
Goed, vraag 2:

Tijdens de Ramadan mag een moslim overdag niet drinken. Mag hij dan in het zwembad, met het oog op het binnenkrijgen van water:

A) helemaal niet zwemmen
B) wel zwemmen, maar niet onder water
C) zowel op, als onder water zwemmen.

29-09-2005, 14:25

Citaat door Elberfeld:
Goed, vraag 2:

Tijdens de Ramadan mag een moslim overdag niet drinken. Mag hij dan in het zwembad, met het oog op het binnenkrijgen van water:

A) helemaal niet zwemmen
B) wel zwemmen, maar niet onder water
C) zowel op, als onder water zwemmen.
Tijdens de ramadan mogen moslims niet eten, drinken, roken of seksuele gemeenschap hebben zolang de zon op is. Het binnenkrijgen van water onder welke reden dan ook valt onder de regel van niet drinken dus zwemmen zou ik zelf niet doen omdat de kans op het niet binnenkrijgen van water heel minimaal is...dus ik zou zelf voor A gaan..

29-09-2005, 14:29



Citaat door LanterFanter:
En mag je dan ook je eigen spuug niet doorslikken,.......vandaar dat je Marokkanen vaak,...GggGgGgGgGgG,....tfoeeee hier hoort roepen
hoe zielig ben jij he

29-09-2005, 14:39

Citaat door LanterFanter:
En mag je dan ook je eigen spuug niet doorslikken,.......vandaar dat je Marokkanen vaak,...GggGgGgGgGgG,....tfoeeee hier hoort roepen
Pffff laat me niet lachen want als ik in Spanje of in Marokko ben en nederlands praat tegen mijn zus dan zegt iedereen dat de nederlandse taal echt afschuwelijk klinkt...iedereen doet ons daar na als GggGggGgg dus wat leg je uit

29-09-2005, 15:04

Citaat door LanterFanter:
Zeik niet zo,....Marokkanen gebruiken meer de GgggGgGgg wagge agge sagbie glebglebber,...

Maar ik vroeg of je je spuug niet door mag slikken met ramadan,...de rest was gein hoor,..HalveZiela
Zeiken doe ik niet dat ten eerste en ik blijf erbij dat Nederlanders veel GgggggGgg-en Je spuug mag je gewoon slikken zou niet gezond zijn als dat niet zou mogen en zo doe aub iets aan je humor jongen

Pagina's : [1] 2 3