Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk val je af met laxeertabletten?



Pagina's : [1] 2

29-09-2005, 12:52
Ik ben radeloos!!!!!!!!! ik weet het niet meer de kilos wilen er maar niet af ik wil nu bij de drogist laxeerpillen halen helpt dat?

29-09-2005, 13:02



Citaat door Mirjamroosje:
Ik ben radeloos!!!!!!!!! ik weet het niet meer de kilos wilen er maar niet af ik wil nu bij de drogist laxeerpillen halen helpt dat?
nee absoluut niet!!!!!!!!!!!!! ik heb van alles geprobeerd, en ja, ook laxerpillen, het enige wat er gebeurd is vocht dat je verliest! en geen gram vet!!!! geloof me meid als ik jou was zou ik er niet aan beginnen!!! je gaat je darmen kapot maken, het schijnt heel gevaarlijk te zijn voor je darmen! ga lijnen maar niet slikken.....

29-09-2005, 13:07

Citaat door miss_kaftan:
nee absoluut niet!!!!!!!!!!!!! ik heb van alles geprobeerd, en ja, ook laxerpillen, het enige wat er gebeurd is vocht dat je verliest! en geen gram vet!!!! geloof me meid als ik jou was zou ik er niet aan beginnen!!! je gaat je darmen kapot maken, het schijnt heel gevaarlijk te zijn voor je darmen! ga lijnen maar niet slikken.....
ja ik heb ook alles geprobeerd dat is hem nou ben echt radeloos ben al een keer eerder vijf kilo afgevalen toen was het als een speer gegaan maar nu wil het niet

30-06-2008, 10:31
en ben je nog afgevallen?? laxeertabletten helpen volgens mij alleen voor een tijdelijke platte buik, je verliest alleen vocht en darminhoud.

30-06-2008, 10:38


3 reacties - 201 keer bekeken.

Mensen zijn écht radeloos.

30-06-2008, 10:41
Neee dat moet je echt niet doen, is heel slecht voor je vooral als je het vaker gaat gebruiken dan krijg je problemen met naar de wc gaan en dat moeten we niet hebben he. Gewoon geduld hebben, hoe langzamer je afvalt hoe minder snel je weer aan komt.

30-06-2008, 11:26
Ik ga die thee ook proberen. Heb er veel over gehoord...kijken of het werkt!

30-06-2008, 11:32
Niet doen!! gewoon niet doen! Het is ontzettend slecht, en je valt er niet van af zoals jij wilt! Doe het gewoon op de gezonde manier aub!Het gaat natuurlijk wel wat langzamer, maar ga niet over op de Laxeerpillen!
Je zult er spijt van krijgen!

30-06-2008, 13:16
slm lievrd het is idd niet goed je kan er een luie darm van krijgen , en als je dat krijgt heb je een hele grote probleem , ben ook meer dan 30 kilo afgevallen , je moet gewoon lekker gaan sporten en gestoomde voeding gaan eten en geloof me binnen een maand herken je jezelf niet meer .

gr. sanae

30-06-2008, 13:19

Citaat door fatihaa:
Hoi,

Probeer Nan-Yu thee. Deze is te koop bij De Tuinen.
Las hier ergens heel veel reacties en ben ht toen ook gaan proberen. Ben in 2 weken tijd 5kilo afgevallen!! daarvoor heb ik echt van alles geprobeerd maar niks hielp. Je moet er wel een liter van per dag drinken en je merkt het dan echt aan je kleren, ze gaan wat ruimer zitten. Nu eet ik van alles maar drink wel 2 mokken van die thee en kom geen gram aan.

Heel veel succes.

Fatiha


Waar uit bestaat nan-yu thee?Is het niet schadelijk?Ik wil het ook proberen.

30-06-2008, 13:34
Jeetje, Nan-Yu thee? 5 kilo afgevallen? HAHAHAHA moest echt lachen, toen ik deze reactie las.

Door laxeermiddelen afvallen? Hahahahaha

Trouwens heb Voeding en Dietetiek gestudeerd en er is 1 ding dat ik graag kwijt wil. Je kan niet afvallen door thee of laxeermiddelen. Het gaat om het feit dat je meer energie opneemt (middels voeding) dan dat je verbruikt.

Thee = vocht. Door voor een maaltijd 2 glazen water (of thee zonder suiker) te drinken, zul je minder voedsel naar binnen werken...=minder energie.

Laxeermiddelen: de naam verraad het al, voeding gaat sneller door het maag-darmkanaal. Je verliest alleen maar vocht en elektrolyten.
Vet en suikers zijn belangrijke energiebronnen die het lichaam niet snel verloren laat gaan...

30-06-2008, 13:48
dames,

dit is een topic van 2005!!!!

30-06-2008, 14:14



Citaat door Polly:
en ben je nog afgevallen?? laxeertabletten helpen volgens mij alleen voor een tijdelijke platte buik, je verliest alleen vocht en darminhoud.


Zet het maar uit je hoofd, je krijgt alleen een spastische darm meer niet.

30-06-2008, 14:18
laxeermiddelen zou ik je echt niet aanraden, dat is voor mensen met een harde buik en daar verlies je de kilo's echt niet mee het kan nooit gezond zijn voor een persoon die een goede darmflora heeft en het zo 'verstoren'

ik heb geen tips betreft afvallen, maar wens je veel sterkte en succes, hoop dat je erin slaagt om iets te vinden om jou ideale gewicht te bereiken inshallah

30-06-2008, 14:41

Citaat door fatihaa:
Hoi,

Probeer Nan-Yu thee. Deze is te koop bij De Tuinen.
Las hier ergens heel veel reacties en ben ht toen ook gaan proberen. Ben in 2 weken tijd 5kilo afgevallen!! daarvoor heb ik echt van alles geprobeerd maar niks hielp. Je moet er wel een liter van per dag drinken en je merkt het dan echt aan je kleren, ze gaan wat ruimer zitten. Nu eet ik van alles maar drink wel 2 mokken van die thee en kom geen gram aan.

Heel veel succes.

Fatiha



soebhan allah maar die thee heb mensne gezien die het gebruiken en het niet echt helpt .... laxeer pillen gebruiken heel veel mensen en hoor vaak wel dat het helpt.het is wel heel slecht voor je darmen als je het op langer termijn gebruikt maar als je het gewoon een paar weken gebruikt en er mee stopt dan verlies je overtollige vocht en safi dan moet je er ook mee stoppen en niet door mee blijven gaan...dan kan het naar mijn idee geen kwaad

Pagina's : [1] 2