Bekijk volle/desktop versie : wat zouden jullie doen?



28-09-2005, 16:28
stel je hebt nog niet zo lang verkering met een leuke meid/jongen. en opzich gaat alles wel goed. alleen je partner die kan om de stomste dingen ruzie maken. dus jullie hebben regelmatig ruzie om de kleinste dingetjes. uiteindelijk komt het allemaal wel goed..

maar je bent in de tussentijd nog iemand anders tegengekomen waar je het heel goed mee kan vinden en het klikt goed tussen jullie 2.. en je begint toch wel een beetje gevoelens voor diegene te krijgen.

wat zouden jullie doen?

28-09-2005, 16:31



Citaat door pure_desi:
stel je hebt nog niet zo lang verkering met een leuke meid/jongen. en opzich gaat alles wel goed. alleen je partner die kan om de stomste dingen ruzie maken. dus jullie hebben regelmatig ruzie om de kleinste dingetjes. uiteindelijk komt het allemaal wel goed..

maar je bent in de tussentijd nog iemand anders tegengekomen waar je het heel goed mee kan vinden en het klikt goed tussen jullie 2.. en je begint toch wel een beetje gevoelens voor diegene te krijgen.

wat zouden jullie doen?
in de meeste gevallen dumpen mannen dan gewoon, dus doe dat ook maar. zal vast niet de 1ste en de laatste x zijn

28-09-2005, 16:33

Citaat door pure_desi:
stel je hebt nog niet zo lang verkering met een leuke meid/jongen. en opzich gaat alles wel goed. alleen je partner die kan om de stomste dingen ruzie maken. dus jullie hebben regelmatig ruzie om de kleinste dingetjes. uiteindelijk komt het allemaal wel goed..

maar je bent in de tussentijd nog iemand anders tegengekomen waar je het heel goed mee kan vinden en het klikt goed tussen jullie 2.. en je begint toch wel een beetje gevoelens voor diegene te krijgen.

wat zouden jullie doen?

28-09-2005, 18:04
uhm

ik zou ze beide aan elkaar voorstellen en hopen dat ze homofiel worden


28-09-2005, 18:06



Citaat door Gentle_Woman:
uhm

ik zou ze beide aan elkaar voorstellen en hopen dat ze homofiel worden


28-09-2005, 18:47
ik zou niks doen. maar als je het echt wilt weten, zou ik eerst maar eens kijken wat je zelf wilt. of je moet met 2 jongens een relatie willen??

28-09-2005, 19:05
grappig ik zie nu pas dat het gepost is door een jongen

28-09-2005, 19:07
Hmm kijk als je nog niet lang met dat meisje hebt, neem ik aan dat het nog geen ware liefde is en dat er sprake is van houden van.
Dan zou ik beter er nu een einde aan maken, dan jarenlang dat muggenzifterij aan te horen van haar ! Dan word je gek.