Bekijk volle/desktop versie : Wie kan me helpen?



28-09-2005, 16:02

Citaat door Amar04051992:
Asalaam u alaikum wrt wbt broeders en zusters,

Ik heb enige tijd geleden van een zuster gehoord, dat een vrouw 99 shaytaan in d'r heeft, iets in dat trant en een broeder maar 1...Kan iemand me helpen wat er precies word bedoeld en graag met bronnen?...Dat laatste vind ik heel erg belangrijk....Ik hoop dat een van jullie mij kunnen helpen hiermee..insha'Allah...

Wa alaikum salaam wrt wbt,

A.
.

29-09-2005, 00:24



Citaat door Amar04051992:
Asalaam u alaikum wrt wbt broeders en zusters,

Ik heb enige tijd geleden van een zuster gehoord, dat een vrouw 99 shaytaan in d'r heeft, iets in dat trant en een broeder maar 1...Kan iemand me helpen wat er precies word bedoeld en graag met bronnen?...Dat laatste vind ik heel erg belangrijk....Ik hoop dat een van jullie mij kunnen helpen hiermee..insha'Allah...

Wa alaikum salaam wrt wbt,

A.
Misschien bedoelde die zuster dat ze zelf 99 had.

29-09-2005, 11:17

Citaat door Amar04051992:
Asalaam u alaikum wrt wbt broeders en zusters,

Ik heb enige tijd geleden van een zuster gehoord, dat een vrouw 99 shaytaan in d'r heeft, iets in dat trant en een broeder maar 1...Kan iemand me helpen wat er precies word bedoeld en graag met bronnen?...Dat laatste vind ik heel erg belangrijk....Ik hoop dat een van jullie mij kunnen helpen hiermee..insha'Allah...

Wa alaikum salaam wrt wbt,

A.
Nooit van gehoord. Ik zie t ook niet zo. Een mens heeft geen shaytaan in zich maar kan wel door shaytaan beinvloed worden. Een pasgeboren baby kun je als een onbeschreven blad beschouwen. Schoon, leeg, puur, zuiver en de omgeving kan hier verandering in brengen. Maar dat mensen shaytaans in zich hebben klopt naar mijn idee sowieso niet maar wel dat ze zich als shaytaan gedragen. Daar zit t m in, denk ik.