Bekijk volle/desktop versie : wie heeft idee



Pagina's : [1] 2 3

28-09-2005, 11:52

Citaat door missworld21:
Sallaam oualiakom

Ik heb een vraag voor zo wel de meiden als voor de jongens.
Ik wil een hele bijzondere avond met mijn man thuis door brengen wie van jullie kan mij met idee helpen.
Ondanks dat ik mijn man al bijna 3,5 jaar ken en 1,5 jaar getrouwd ben ik nog steeds stapel verliefd op hem.

Serieuze reacties a u b.
.

28-09-2005, 12:00


stekker van de telefoon uit het stopcontact. geluid van je huisbel op nonactief zetten, gordijnen dicht, kortom niemand is welkom. maak je supermooi en kleed je mooi. verander je slaapkamer volledig: denk aan rozen, kaarsen, een ander dekbed enz enz. persoonlijk vind ik een kamer in het bordeauxrood/paars/oranje/groen/blauw het mooist: 1001 nacht stijl. maak een heerlijk en uitgebreid menu klaar. en de rest kun je zelf invullen

ps. ik vind het persoonlijk veel leuker om de nacht buiten je eigen huis door te brengen. regel wat voor een weekend weg. heb laatst wat tips gegeven aan een getrouwde vriendin van mij, en het was voor hen beiden een onvergetelijke ervaring en weekend!

succes meid!!

ps. prachtig dat er nog romantiek op deze wereld heerst! tegenwoordig zijn de meeste huwelijken na drie maanden gestrand. behoud dit karakter en verras je man vaak!

groetjes,

Rajae

28-09-2005, 12:02
Jij weet het beste wat jouw man aantrekkelijk en aangenaam vind. Houd daar rekening mee

Ik geef je een aantal steekwoorden

-massageolie (geparfumeerd)
-lingerie
-fruit druiven, zoete perzikken, aardbeien stukjes mango etc
-rozenblaadjes strooien over de grond
-veel waxinelichtjes
-achtergrondmuziek
-hoge hakken

28-09-2005, 12:06

Citaat door Boterbabbelaar:
Jij weet het beste wat jouw man aantrekkelijk en aangenaam vind. Houd daar rekening mee

Ik geef je een aantal steekwoorden

-massageolie (geparfumeerd)
-lingerie
-fruit druiven, zoete perzikken, aardbeien stukjes mango etc
-rozenblaadjes strooien over de grond
-veel waxinelichtjes
-achtergrondmuziek
-hoge hakken
Even noteren hoor. De man weet het als de beste.

28-09-2005, 12:49



Citaat door Nedyá:
Even noteren hoor. De man weet het als de beste.
Ik ben nog redelijk oppervlakkig gebleven

28-09-2005, 19:57

Citaat door missworld21:
Sallaam oualiakom

Ik heb een vraag voor zo wel de meiden als voor de jongens.
Ik wil een hele bijzondere avond met mijn man thuis door brengen wie van jullie kan mij met idee helpen.
Ondanks dat ik mijn man al bijna 3,5 jaar ken en 1,5 jaar getrouwd ben ik nog steeds stapel verliefd op hem.

Serieuze reacties a u b.
Ga naar http://www.templeofbeauty.nl hier kun je een prive sauna afhuren, met zwembad zonnebank etc......!
Heb het zelf nog niet geprobeerd maar wil dit doen als we 2 jaar getrouwd zijn...

Of http://www.meyerhorst.nl , hier ben ik wel geweest: iets simpeler; sauna dompelbad en zonnebank prive te huren ...was heerlijk!

Groetjes

28-09-2005, 23:14

Citaat door Cocos:
Ga naar http://www.templeofbeauty.nl hier kun je een prive sauna afhuren, met zwembad zonnebank etc......!
Heb het zelf nog niet geprobeerd maar wil dit doen als we 2 jaar getrouwd zijn...

Of http://www.meyerhorst.nl , hier ben ik wel geweest: iets simpeler; sauna dompelbad en zonnebank prive te huren ...was heerlijk!

Groetjes
Hoeveel heeft da gekost voor 2 personen?

29-09-2005, 01:25
sammy ff kijken op de site slimpie...staat erop hihi..

29-09-2005, 09:58
Jullie zien toch duidelijk staan dat ze THUIS een bijzondere avond wil beleven. Dus die andere suggesties heeft ze weinig aan. En ik maar denken dat de meeste Marokkaanse meiden wel romantisch zijn

29-09-2005, 10:10

Citaat door Boterbabbelaar:
Jullie zien toch duidelijk staan dat ze THUIS een bijzondere avond wil beleven. Dus die andere suggesties heeft ze weinig aan. En ik maar denken dat de meeste Marokkaanse meiden wel romantisch zijn
Ik ben wel romantisch hoor, maar het lijkt me leuker om jezelf eerst lekker te verwennen in een sauna (dat is iets wat je toch niet elke dag doet en dat maakt de avond meteen bijzonder) en dan lekker eten thuis bijv:
-allerlei hapjes (van te voren natuurlijk klaarmaken) aan elkaar voeren: mini-loempia's, tortilla chips met guacamole, tiramisu of ijs toe..
-je trouwvideo's weer uit de kast halen en samen bekijken...
-zijn voeten of nek masseren......dat zal hij zeker niet afslaan....

29-09-2005, 10:12

Citaat door Cocos:
Ik ben wel romantisch hoor, maar het lijkt me leuker om jezelf eerst lekker te verwennen in een sauna (dat is iets wat je toch niet elke dag doet en dat maakt de avond meteen bijzonder) en dan lekker eten thuis bijv:
-allerlei hapjes (van te voren natuurlijk klaarmaken) aan elkaar voeren: mini-loempia's, tortilla chips met guacamole, tiramisu of ijs toe..
-je trouwvideo's weer uit de kast halen en samen bekijken...
-zijn voeten of nek masseren......dat zal hij zeker niet afslaan....
Tortilla? Mini loempia's, chips met guacamole, romantisch? Nou gelukkig ben ik nog single en niet getrouwd met een vrouw die dezelfde denkbeelden heeft over romantiek als jij

29-09-2005, 10:18

Citaat door Boterbabbelaar:
Tortilla? Mini loempia's, chips met guacamole, romantisch? Nou gelukkig ben ik nog single en niet getrouwd met een vrouw die dezelfde denkbeelden heeft over romantiek als jij


Het is in ieder geval voedsel met pit, dat bepaalde lusten opwekt, in plaats van zompige roze koeken ofzo...

29-09-2005, 10:40



Citaat door Cocos:


Het is in ieder geval voedsel met pit, dat bepaalde lusten opwekt, in plaats van zompige roze koeken ofzo...
Het enige wat jouw voedsel opwekt is brandend maagzuur.

29-09-2005, 12:59

Citaat door Boterbabbelaar:
Het enige wat jouw voedsel opwekt is brandend maagzuur.

29-09-2005, 16:21

Citaat door Boterbabbelaar:
Jullie zien toch duidelijk staan dat ze THUIS een bijzondere avond wil beleven. Dus die andere suggesties heeft ze weinig aan. En ik maar denken dat de meeste Marokkaanse meiden wel romantisch zijn
romantisch???? wat is dat nou weer

Pagina's : [1] 2 3