Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen en onderlinge Misgunning?



Pagina's : [1] 2 3

28-09-2005, 11:37
Is het jullie ook opgevallen dat als je ergens bent waar weinig Marokkanen zijn en je komt dan toch Marokkanen tegen dat er meestal een grimmige sfeer ontstaat en je geen vriendelijke blikken naar je krijgt toegeworpen? Of dat je gewoon ziet dat Marokkaanse meiden onderling elkaar met dodelijke blikken aankijken. Waarom is dat zo?

28-09-2005, 12:09


Inderdaad. Dat heb ik wel eens op het werk. Lees Soerat al Koersie op en niets kan je raken.


Waarom dat zo is? Allahoe A3lam.

28-09-2005, 12:42

Citaat door Nedyá:
Inderdaad. Dat heb ik wel eens op het werk. Lees Soerat al Koersie op en niets kan je raken.


Waarom dat zo is? Allahoe A3lam.
Nederlanders hebben dat onderling niet dus het is niet toe te wijden aan nationaliteit denk ik

28-09-2005, 12:53

Citaat door Boterbabbelaar:
Is het jullie ook opgevallen dat als je ergens bent waar weinig Marokkanen zijn en je komt dan toch Marokkanen tegen dat er meestal een grimmige sfeer ontstaat en je geen vriendelijke blikken naar je krijgt toegeworpen? Of dat je gewoon ziet dat Marokkaanse meiden onderling elkaar met dodelijke blikken aankijken. Waarom is dat zo?
Inderdaad, vooral Marokkaanse meisjes hebben giftige ogen. Als je al gewoon op straat loopt en je komt er eentje tegen dan krijg je een vuile blik en word je van kop tot teen gekeurd. Ze doen dit echt openlijk zonder zich ervoor te schamen. ALs ik op straat loop dan kijk ik voor me en niet NAAR de mensen, zo gebied de islam ons!!

28-09-2005, 13:04



Citaat door Boterbabbelaar:
Nederlanders hebben dat onderling niet dus het is niet toe te wijden aan nationaliteit denk ik
Misschien is het gewoon om stoer te zijn?

28-09-2005, 13:06
is een ziekte onder de marokkanen.. niet allemaal!!

28-09-2005, 22:13

Citaat door Boterbabbelaar:
Is het jullie ook opgevallen dat als je ergens bent waar weinig Marokkanen zijn en je komt dan toch Marokkanen tegen dat er meestal een grimmige sfeer ontstaat en je geen vriendelijke blikken naar je krijgt toegeworpen? Of dat je gewoon ziet dat Marokkaanse meiden onderling elkaar met dodelijke blikken aankijken. Waarom is dat zo?
ze kijken meestal zo












28-09-2005, 22:19
Nooit opgemerkt...

Alle meisjes glimlachen altijd naar mij, maar dan glimlach ik natuurlijk eerst.

29-09-2005, 09:37

Citaat door Nedyá:
Misschien is het gewoon om stoer te zijn?
Met alle respect maar deze reactie vind ik nergens op slaan

29-09-2005, 09:39

Citaat door Onverbloemd:
Nooit opgemerkt...

Alle meisjes glimlachen altijd naar mij, maar dan glimlach ik natuurlijk eerst.
Dan zal je wel een aangename uitstraling hebben Maar ik merk toch wel dat expliciet Marokkanen onderling erg op elkaar letten en blijven staren. Dat blijf ik vreemd vinden.

29-09-2005, 11:14
ze hebben hangende staar ziekte


maar serieus je omschrijving klopt als eeen meter... heb ikoook vaak dat er zo'n sfeertje hangt dat je niet weet wat je moet doen..ongemakkelijke gevoel

29-09-2005, 11:44

Citaat door Boterbabbelaar:
Is het jullie ook opgevallen dat als je ergens bent waar weinig Marokkanen zijn en je komt dan toch Marokkanen tegen dat er meestal een grimmige sfeer ontstaat en je geen vriendelijke blikken naar je krijgt toegeworpen? Of dat je gewoon ziet dat Marokkaanse meiden onderling elkaar met dodelijke blikken aankijken. Waarom is dat zo?
Wat dacht je van negeren en gewoon doorlopen simpel zat. Zulke mensen moet je gewoon geen aandacht geven vind ik. Als je het toch doet dan verlaag je jezelf alleen

29-09-2005, 11:59


Weet je ik heb daar ook geen last van maar ik lach ook altijd vriendelijk naar mensen dan krijg je altijd een vriendelijke reactie terug, het begint allemaal bij jezelf, wil je vriendelijkheid van de ander moet je eerst zelf reageren.

29-09-2005, 12:18

Citaat door sosachick:
Wat dacht je van negeren en gewoon doorlopen simpel zat. Zulke mensen moet je gewoon geen aandacht geven vind ik. Als je het toch doet dan verlaag je jezelf alleen
Dat is vanzelfsprekend hoor, ik ben niet zo een type die op anderen gaat letten. Kan heel goed negeren, alleen viel het me gewoon op en begrijp ik niet dat bijv marokkaanse meiden extra negatieve aandacht besteden aan elkaar enz.

29-09-2005, 12:56

Citaat door Boterbabbelaar:
Is het jullie ook opgevallen dat als je ergens bent waar weinig Marokkanen zijn en je komt dan toch Marokkanen tegen dat er meestal een grimmige sfeer ontstaat en je geen vriendelijke blikken naar je krijgt toegeworpen? Of dat je gewoon ziet dat Marokkaanse meiden onderling elkaar met dodelijke blikken aankijken. Waarom is dat zo?
Ik zou niet weten hoe dat komt. Ik metk het ook vooral binnen de familie met mijn nichten.
Gewoon negeren, dat is wat ik doe...

Pagina's : [1] 2 3