Bekijk volle/desktop versie : Jamal Akachar zit in de gevangenis



Pagina's : [1] 2

28-09-2005, 10:43
AMSTERDAM - Cambuur Leeuwarden-speler Jamal Akachar (22) is gisteren in zijn huis in Amsterdam-West opgepakt. De arrestatie is het gevolg van de aangifte, die de Friese club deed wegens verduistering van de Volkswagen Golf van de club.

De advocaat van Akachar, Jan Kabalt, is verbijsterd over het optreden van de hoofdstedelijke politie én Cambuur. "Jamal zit op dit moment nog steeds vast, terwijl hij gewoon recht heeft op die auto." De oud-speler van Ajax, die twee jaar geleden in het toenmalige Amstel-Cuptoernooi furore maakte als 'scorende taxichauffeur', leeft al weken in onmin met Cambuur Leeuwarden. Nadat de Amsterdammer wegens angstaanvallen meerdere keren niet op de training verscheen, verwijderde trainer Roy Wesseling hem uit de selectie. Akachar meldde zich vervolgens ziek.

Arbitragezaak

"Onlangs kreeg ik van Cambuur het verzoek om het tot juli 2006 lopende contract van Jamal te ontbinden", legt de advocaat uit. "Omdat Jamal en ik daar niet mee akkoord gingen, is Cambuur een arbitragezaak gestart. Waarom Cambuur nu aangifte heeft gedaan van verduistering van de auto, is me een raadsel. In het contract van Jamal staat zwart op wit dat hij - zo lang zijn contract loopt - recht heeft op salaris en een auto." Kabalt zet vraagtekens bij de actie van de politie in het Amsterdamse stadsdeel Bos & Lommer. "Behalve dat de arrestatie volgens Jamal met ongelooflijk veel machtsvertoon plaatsvond, denk ik dat de agenten zich door Cambuur voor het karretje hebben laten spannen. Er is hier sprake van een arbeidsrechtelijk conflict. Niets meer en niets minder." De politie bestrijdt dat er veel machtsvertoon is geweest bij de arrestatie. "De verdachte is opgehaald door twee collega's en zonder problemen meegegaan naar het bureau", aldus een woordvoerder.

28-09-2005, 12:30


Zijn de politiemensen lid zijn van Cambuur harde kern?

28-09-2005, 13:08
Trieste actie van een betaaldvoetbal club!

28-09-2005, 13:12
Echt triest echt triest.

In plaats van dat ze hem bijstaan en juist als hij er weer bovenop komt nog beter gaat presteren. Maken ze hem helemaal zwart

28-09-2005, 13:14


Ben benieuwd of hij ook een stadionverbod gaat krijgen

28-09-2005, 16:07
Waarom kan politie niet met zn 2en komen waaroom altijd zon me bus
met veel machtsvertoon
tfoe a7lla gra lholandie

28-09-2005, 16:22
Hier in Nederland ben je altijd een Kxt Marokkaan, ook al scoor je 80 goals in 1 seizoen

28-09-2005, 18:18

Citaat door nieuwegeruchten:
Waarom kan politie niet met zn 2en komen waaroom altijd zon me bus
met veel machtsvertoon
tfoe a7lla gra lholandie
In Klein-Marokko moeten ze met hele machtvertoon komen.



Klein-Marokko=Amsterdam-west

29-09-2005, 00:34
ik kom zelf uit leeuwarden, Cambuur is een zielige club zonder enige proffesionalisme.
Bovendien zijn het klote racisten die alleen vriendjes politiek hanteren.
Ze hebben liever dat ze een mongool uit weet ik veel vandaan halen dan de jeugd die in Leeuwarden rond loopt. Leeuwarden is over het algemeen erg racistisch geworden.

29-09-2005, 00:48

Citaat door nieuwegeruchten:
Waarom kan politie niet met zn 2en komen waaroom altijd zon me bus
met veel machtsvertoon
tfoe a7lla gra lholandie
Volgens de politie kwam men met zijn tweeën langs en is Akachar keurig meegegaan naar het bureau.

29-09-2005, 18:01

Citaat door marok:
ik kom zelf uit leeuwarden, Cambuur is een zielige club zonder enige proffesionalisme.
Bovendien zijn het klote racisten die alleen vriendjes politiek hanteren.
Ze hebben liever dat ze een mongool uit weet ik veel vandaan halen dan de jeugd die in Leeuwarden rond loopt. Leeuwarden is over het algemeen erg racistisch geworden.
kut voor je man,dat je daar woont.

ik vroeg mij toevallig gisteravond toen ik affalay zag met psv waar deze jamal akachar speelde,of ie nog leefde,of ie vast zat..

maar zit dus vast..
3la 7eshma

29-09-2005, 18:06

Citaat door kuifje:
Volgens de politie kwam men met zijn tweeën langs en is Akachar keurig meegegaan naar het bureau.
en jij gelooft dat ?

ze zijn gewoon met een politie eenheid heen gegaan



trouwens rechter heeft direct zijn vrijgheid geeist en hij is nu een vrije man,hij zal nu aanklacht indienen tegen Cambuur Leeuwarden

29-09-2005, 20:27


Als ik Akachar was dan zou ik ze echt wel goed aanklagen en ook wegens racisme!
Die xxxxxxxs van cambuur willen geen buitenlanders in het elftal. En die jeugd opleiding is waardeloos ze beloven van alles in de jeugd maar zodra je in de senioren in komt dan wordt je weg getrapt omdat cambuur je dan een contract moet geven.
Die gasten staan niets voor niets een na laatste in de toto divisie.

Heb je die achterlijke actie van hun gezien tegen jong ajax in de beker...hahahha
ik lachte me dood die gasten hadden zelfs moeite de bal in te trappen in een leeg doel..hahaha

29-09-2006, 16:56
eej marok hou je monbd dicht a woeshoem en tenslotte die jamal is mijn neef je hoeft het niet te geloven maar is wel waar in ieder geval wat ik wil seggen is dat ie gwn die kker bestuur hard moet terug pakken en dan wel op iechjen goede manier want dit mag hij niet tolereren

29-09-2006, 17:04
Ook nog in de ramadan; lekker is dat :S

Pagina's : [1] 2