Bekijk volle/desktop versie : groeiend racisme in nederland



27-09-2005, 16:50

Citaat door Arabicgurl:
ik heb een campagne opgericht hiertegen
als je ook tegen racisme bent klik dan hier en samen gaan we er voor zorgen dat t racisme minder wordt
.

27-09-2005, 16:57


ja vooral


ik kan al raden wat er onder 'hier' staat

27-09-2005, 17:07
ja echt erg al die discriminatie,
en nu komen die "lonsdalers" er ook nog bij, die gasten sporen niet

27-09-2005, 17:08
laten we eerst in marokko beginnen ze willen geen christenen in het land hebben, dat is schijnheilige land!!

27-09-2005, 17:11


Ook ja, in elk land is er wel discriminatie, maar in Marokko zijn er toch nog steeds christenen, en er zijn in Marokko voorzover ik weet niet echt bepaalde groepen die tegen hun zijn..? ik kan het best verkeerd hebben hoor, maar meer weet ik er ook niet over.

27-09-2005, 17:14

Citaat door Pearl-Leyl:
Ook ja, in elk land is er wel discriminatie, maar in Marokko zijn er toch nog steeds christenen, en er zijn in Marokko voorzover ik weet niet echt bepaalde groepen die tegen hun zijn..? ik kan het best verkeerd hebben hoor, maar meer weet ik er ook niet over.
ze mogen niet eens kerken bouwen en zeggen dat jezus de enige waarheid is en dan over nederland hebben ze mogen hier vanm alles en nog ontevreden doen

27-09-2005, 17:17
Ontevreden is een groot woord, maar discriminatie neemt gewoon toe dat is waar we het over hadden, ik discrimineer geen christenen el7amdoelilah en dat ze dat in marokko doen sja, niks aan te doen ik woon Hier en niet Daar. dus ik hou me bezig met de problemen die zich hier voordoen en niet daar.., my opinion...

27-09-2005, 17:20

Citaat door Pearl-Leyl:
Ontevreden is een groot woord, maar discriminatie neemt gewoon toe dat is waar we het over hadden, ik discrimineer geen christenen el7amdoelilah en dat ze dat in marokko doen sja, niks aan te doen ik woon Hier en niet Daar. dus ik hou me bezig met de problemen die zich hier voordoen en niet daar.., my opinion...
typisch marokkanen die houden hun problemen altijd hier maar ze zijn hier ook racisten tegen hun eigen volk we beginnen met de sousie

27-09-2005, 17:25

Citaat door sexydame:
typisch marokkanen die houden hun problemen altijd hier maar ze zijn hier ook racisten tegen hun eigen volk we beginnen met de sousie
Sorry heb je zin meerdere malen gelezen, maar begrijp m echt niet
wil niet lullig doen ben heel geinteresseerd in jou mening maar kun je het wat uitgebreider stellen?
en wat bedoel je dan precies met typisch marokkanen? wat ben jij dan als ik vragen mag..?
want ik kan van mezelf wel zeggen dat ik niet typisch ben want iedereen is anders, maar ben wel marokkaans

Uitleg Aub?

27-09-2005, 17:28
ohw zo ik snap het al
nou meid luister, ik ben hier helemaal tegen niemand hoor?
en diegene die dat wel zijn, zijn die dan typisch marokkaans?
en wat versta jij dan precies onder typisch marokkaans (een serieuze vraag)!

27-09-2005, 17:49
maar andere marokkanen zijn wel zo

27-09-2005, 17:50
sjaah.. bij elk volk heb je mensen die zo zijn